Die is best lekkerquote:Op zondag 7 juli 2013 18:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Wij hebben New York Pizza
Of ja, B heeft pizza, ik een grilled chicken salad, ben benieuwd of het wat is
Was heel lekker! Alleen de eerste happen zijn altijd vreemd.quote:
Ermnermnermquote:
Ik vond de grilled chicken erg geslaagd! Alleen de rest van de salade kwam echt overduidelijk uit een zakje, dat was dan wel een beetje jammerquote:
Ik probeer een mental image te vormen, maar het lukt nietquote:Op zondag 7 juli 2013 11:40 schreef Molo het volgende:
Schaar, moet je wat met ons delen??
http://www.telegraaf.nl/b(...)vuilcontainer__.html
Ik kan niet zonder warm etenquote:Op zondag 7 juli 2013 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Was heel lekker! Alleen de eerste happen zijn altijd vreemd.
Eet jij ook nooit een pastasalade ofzeau?quote:
Ermnerm. vd week nog gemaakt komende week ook weer doen denk ik, lekker met mozzarella enzoquote:
beide helemaal geen geldbuffer?quote:Op zondag 7 juli 2013 23:18 schreef Diconnected het volgende:
Tududududu ik ben zenuwachtig voor morgen voor die huisbezichtigingen gelukkig gaat m'n moeder mee hihaho. Alleen weet ik dus niet dat stél we mogen dus dat huis, of we dan gelijk moeten betalen of niet, want dat kan dus even lastig worden .
quote:Op maandag 8 juli 2013 01:06 schreef Molo het volgende:
Ik zag net dat "ze heeft mijn bootje stuk gemaakt, jank jank jank" filmpje
ik zou als ik die buurvrouw was naar binnen gaan (deur stond immers toch nog open) en die knakker nog even een extra trap geven, hij had het er vast naar gemaakt!quote:
En ik snap nog steeds niet waarom het ouderenmishandeling zou zijn. Waarschijnlijk kreeg die ouwe gewoon een opvlieger en gooide hij zelf die boot op de grond en had die vrouw die weggaat zo iets van "Ja doei, bekijk het even!".quote:Op maandag 8 juli 2013 01:20 schreef Molo het volgende:
[..]
ik zou als ik die buurvrouw was naar binnen gaan (deur stond immers toch nog open) en die knakker nog even een extra trap geven, hij had het er vast naar gemaakt!
ja precies, slechte reclame man.... en DAT VAN MIJN BELASTINGGELD!!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 01:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
En ik snap nog steeds niet waarom het ouderenmishandeling zou zijn. Waarschijnlijk kreeg die ouwe gewoon een opvlieger en gooide hij zelf die boot op de grond en had die vrouw die weggaat zo iets van "Ja doei, bekijk het even!".
ERMAHGERD INDERDAAD! HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK!quote:Op maandag 8 juli 2013 01:22 schreef Molo het volgende:
[..]
ja precies, slechte reclame man.... en DAT VAN MIJN BELASTINGGELD!!!!
En de buitenlanders!!!quote:Op maandag 8 juli 2013 01:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
ERMAHGERD INDERDAAD! HET IS DE SCHULD VAN DE RABOBANK!
Ja die trappen in de smoesjes van de oude man Hij geeft zeker kip aan die mensenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |