Waar lurkte je dan? Ook in deze SC?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:52 schreef Dearest het volgende:
[..]
niet echt nieuw-nieuw want ik lurk al een tijdje mee op FOK! maar ook zeker geen kloontje haha, gewoon een nieuwe user
ISquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:54 schreef Rodawa het volgende:
Was, niet is. Mensen krijgen verkeerde ideeën door die naamtopics.
Rodawa is geen meid!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:55 schreef xcachet het volgende:
Voor de meeste meiden is dat een compliment
Jij hebt nog veel te leren over jongens...quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:55 schreef xcachet het volgende:
Voor de meeste meiden is dat een compliment
Jij kan dat weten jaquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij hebt nog veel te leren over jongens...
Jongens willen niet cute gevonden worden maar juist stoer gevonden worden.
Precies, daarom had ik ook die eetfoto in de quote toegevoegd, daar was ik best bruut al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jongens willen niet cute gevonden worden maar willen juist stoer gevonden worden.
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:57 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Klopt, een groot deel van mijn leven ga ik al om met jongens.
Als jij wat te zeggen hebt, reageer dan gewoon op je DM's en ga niet hier kinderachtig zitten doen.quote:
Ik wil wel schattig gevonden wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:56 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jongens willen niet cute gevonden worden maar willen juist stoer gevonden worden.
Of stop gewoon met mij dm's en pm's sturenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:58 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Als jij wat te zeggen hebt, reageer dan gewoon op je DM's en ga niet hier kinderachtig zitten doen.
Dat is geen oplossing, want nu ga jij hier dus gefrustreerd zitten doen.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 19:58 schreef xcachet het volgende:
[..]
Of stop gewoon met mij dm's en pm's sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |