Idd... zo werkt hij ook al goed.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
De s4 en de sony xperia z hebben ook pas sinds afgelopen week android 4.2.2
Ik snap dat gegeil op nieuwe android versies niet zo. Ja, er komen een paar luxe opties bij. Fucking belangrijk dat dat eventjes duurt...
Herken ik niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:18 schreef dtt2 het volgende:
Hoop dat ik hier niet totaal verkeerd zit, maar is hier iemand bekend met kleine horizontale flitsen van het scherm?
Ik zit mij af te vragen of het nou aan mij ligt
T-Mobile ja. Maar die hebben het als het goed is ook gelijk. (De software is branded)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:38 schreef The6thgate het volgende:
Ik ben nu aan het updaten hoorHeb je een branded toestel?
Niet geroot? En het is echt de 4.2.2-update?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:38 schreef The6thgate het volgende:
Ik ben nu aan het updaten hoorHeb je een branded toestel?
Ik heb het idee dat het vooral optreedt als het scherm langere tijd heeft aangestaan omdat ik op zo'n moment veel met m'n mobiel bezig ben.quote:
Ik heb hem unbranded van KPN, nog geen update.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:02 schreef The6thgate het volgende:
Nee heb 'm echt ontvangen![]()
Snelst zichtbare veranderingen: Instellingen menu is uitgebreid met diverse shortcuts, batterij-percentage vind ik ook fijn. Menu knop is nu in te stellen dat deze bij lang ingedrukt houden de settings oproept dus geen zwarte balk meer in diverse apps. Voor de rest is het changelog wel te vinden.
Overigens heb ik in het verleden wel vaker over T-Mobile gelezen dat ze later updaten, maar geen idee of dat tegenwoordig nog steeds zo is
Was altijd al zo, als je de energiebeheer-schakelaar uitschakelde.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:23 schreef The6thgate het volgende:
Erg handig is ook dat je nu de inhoud van whatsappberichten/mails in de notificatiebalk te zien krijgt, in plaats van dat er "nieuwe berichten" zijn.
Raar, was bij mij niet het geval en ik gebruik energiebeheer nooit (behalve de laatste 15%). Kreeg altijd te zien "x aantal nieuwe berichten". Nu pas staat de inhoud van het bericht daarbij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Was altijd al zo, als je de energiebeheer-schakelaar uitschakelde.
Nee, als je de schakelaar zelf weghaalde. Niet als je energiebesparing uitzette.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:34 schreef The6thgate het volgende:
[..]
Had ik toch echt niet? Gebruik energiebeheer nooit (behalve de laatste 15%). Kreeg altijd te zien "x aantal nieuwe berichten". Nu pas staat de inhoud van het bericht daarbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop