Bij mij zijn ze een x terug gekomen om een bon te halenquote:Op zondag 17 augustus 2014 17:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Bedankt voor de code. Heb nu 2 pizza's.
Kreeg alleen wel de vraag of ik een bon had voor de gratis pizzaNee gezegd, kreeg de 2 pizza's en toen ging hij weer weg
Maar misschien wel handig om te weten.
Ik zou ze echt vierkant uitlachenquote:Op donderdag 21 augustus 2014 16:55 schreef Roma-Totti het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze een x terug gekomen om een bon te halen
Thanksquote:Op donderdag 4 september 2014 18:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
For you my friend...
[ afbeelding ]
[ code verwijderd ]
Volgens de bron maar tot 5 september werkend
Volgens het enige Google-resultaat $3 korting op Bitcoin-kosten?quote:
Topic gaat wel over meerdere sites maar wha-evah.quote:Op zondag 14 september 2014 16:34 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel gek als het topic over Just-Eat gaat hè.
Jawel, -3 euro want je kan bij thuisbezorgd bet Bitcoin betalen.quote:Volgens het enige Google-resultaat $3 korting op Bitcoin-kosten?
Werkt iig niet op Thuisbezorgd.
quote:Excuses voor de storing! Bestel nu met 25% korting, voer vouchercode SORRY2014 in bij voucher toevoegen. Team Thuisbezorgd.nl
Net te laat! Sushi restaurant is al geslotenquote:
Volgens de Twitter van Thuisbezorgd is de code vandaag ook nog geldigquote:Op maandag 22 september 2014 09:27 schreef Trusten het volgende:
[..]
Stond helaas nergens vermeld, ik vermoed alleen gisteren
twitter:thuisbezorgd twitterde op maandag 22-09-2014 om 13:00:09@entirelybonkers T/m vandaag (22 september 2014) geldig. Eet smakelijk! ^Dionne reageer retweet
quote:Op maandag 22 september 2014 16:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Volgens de Twitter van Thuisbezorgd is de code vandaag ook nog geldigtwitter:thuisbezorgd twitterde op maandag 22-09-2014 om 13:00:09@entirelybonkers T/m vandaag (22 september 2014) geldig. Eet smakelijk! ^Dionne reageer retweet
| 1 | Er is een voucher van 25% korting toegevoegd aan de bestelling. |
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |