Hebben ze dat omgebouwd dan van flat naar multi-ondernemer ?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:49 schreef mc-lovin het volgende:
het is een flatgebouw met clubs raamprostitutie restaurant's etc etc. Maar mijn vraag gaat over nightclub pasha.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pascha_(Keulen)quote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben ze dat omgebouwd dan van flat naar multi-ondernemer ?
awesome! dat was ook mijn planquote:Op vrijdag 5 juli 2013 13:50 schreef fathank het volgende:
Deze volg ik even. Binnenkort mannenweekend in Keulen op de planning.
Bijvoorbeeld die derde van links vooraan. Die heeft dienslip dusdanig laag hangen dat je weet dat ze een kaal kutje heeft. En dan zit je daar met je 7-Up wat stom te lachenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik kan dat echt niet, je mag ze niet eens aanraken, laat staan neuken of laten pijpen. Hoe?
Hoe. KAN. JE. DAT.VOLHOUDEN.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld die derde van links vooraan. Die heeft dienslip dusdanig laag hangen dat je weet dat ze een kaal kutje heeft. En dan zit je daar met je 7-Up wat stom te lachen
Bij jou gaat mijn testosteron alarm afquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:13 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Hoe. KAN. JE. DAT.VOLHOUDEN.
Ik met mijn 16 jaar zou daar iedere vrouw aanvallen die ik zie, godverdomme zeg
Ze kleden zich zo, en aanraken mag niet.
Nee bedanktquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij jou gaat mijn testosteron alarm af
Volgens mij neuk jij nog een schaap als het moest niet
Dit. Maten van mij zijn jaren terug naar Amerika geweest, daar moest natuurlijk ook een paar keer een stripclub bezocht worden. Op een feestje komt dat dan nog wel eens ter sprake, gesprek gaat dan ongeveer zo:quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:08 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ik kan dat echt niet, je mag ze niet eens aanraken, laat staan neuken of laten pijpen. Hoe?
quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit. Maten van mij zijn jaren terug naar Amerika geweest, daar moest natuurlijk ook een paar keer een stripclub bezocht worden. Op een feestje komt dat dan nog wel eens ter sprake, gesprek gaat dan ongeveer zo:
Stripclubbezoeker: OMGWWTFBBQ dat was echt een zwaar lekker wijf jonguh, waar ik toen die lapdance van kreeg!
Ik: Ja, ok, maar heb je haar ook geneukt dan, of wat?
Stripclubbezoeker: Nee man, je mocht ook nergens aankomen enzo
Ik: Maar wel continu briefgeld aan haar geven dan?
Stripclubbezoeker: Ja, anders gaan ze weg, naar een ander hè
Ik:
Stripclubbezoeker: http://oi42.tinypic.com/2mdgqyo.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |