abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128612291
Ik ben het wachtwoord om in de externe harde (netwerk) schijf te komen kwijt. Het is een CHD3NET. Hangt keurig in mijn netwerk, maar kan niet inloggen dus kan ook geen gebruik maken van de handige netwerkfuncties.

Hoe kan ik hem resetten en zo ja raak ik dan ook mijn bestanden kwijt die er opstaan????
pi_128612383
DIG / Wachtwoord CHD3NET kwijt

Ehm? :')

Mailen dus, naar support@conceptronic.net dan krijg je dit antwoord:

quote:
De procedure om te resetten is als volgt.
Ontkoppel de CHD3NET van al zijn kabels en schroef hem open.
Eenmaal geopend treft u op de groene plaat net boven de HDD een jumpertje aan.
Zet deze jumper naar rechts en sluit nu de CHD3NET weer aan op de stroom.
Zet nu de CHD3NET weer aan voor enkele seconden en dan weer uit en ontkoppel 'm weer.
Het jumpertje moet nu weer in zijn originele linker positie gezet worden en hersluit de CHD3NET.
De CHD3NET is nu gereset.

Deze procedure zorgt er echter voor dat de garantie zegel beschadigd word.
Als u ons een volledige naam + adres geeft dan zullen wij u zo spoedig mogelijk een nieuwe garantie zegel toesturen.
pi_128613229
Ik had al gemaild naar conceptronic maar krijg geen bericht terug.
pi_128762665
Ik ben het wachtwoord om in de externe harde (netwerk) schijf te komen kwijt. Het is een CHD3NET. Hangt keurig in mijn netwerk, maar kan niet inloggen dus kan ook geen gebruik maken van de handige netwerkfuncties.

Hoe kan ik hem resetten en zo ja raak ik dan ook mijn bestanden kwijt die er opstaan????
pi_128762870
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:34 schreef Arnold1974 het volgende:

Ja, dat kan! Geen idee of je bestanden kwijtraakt, maar da's niet zo erg, want van belangrijke bestanden maakt iedereen altijd een backup.

Ontkoppel de CHD3NET van al zijn kabels en schroef hem open.

Eenmaal geopend treft u op de groene plaat net boven de HDD een jumpertje aan.

Zet deze jumper naar rechts en sluit nu de CHD3NET weer aan op de stroom.

Zet nu de CHD3NET weer aan voor enkele seconden en dan weer uit en ontkoppel 'm weer.

Het jumpertje moet nu weer in zijn originele linker positie gezet worden en hersluit de CHD3NET.

De CHD3NET is nu gereset.

Je kunt ook het online formulier even invullen voor ondersteuning.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_128763141
Mr_Belvedere

het online formulier heb ik al 3x ingevuld maar krijg geen reactie terug.
en ik heb geen back up van de foto's want die staan op de externe schijf.
pi_128766473
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 16:46 schreef Arnold1974 het volgende:
Mr_Belvedere

het online formulier heb ik al 3x ingevuld maar krijg geen reactie terug.
en ik heb geen back up van de foto's want die staan op de externe schijf.
Als je je bestanden alleen op dat ding heb staan, zou je hem eruit kunnen schroeven en aan je pc hangen dmv een usbverloopje of andere harddiskcasing. Dan bestanden kopieren, schijf terug en de reset uitvoeren die hierboven beschreven staat.

Kon je die Conceptronic ook niet via usb aansluiten? Dan kan je ook alles veiligstellen. Voor zover ik weet doet die reset niks met de harddisk, maar dat weet ik niet 100% zeker.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2013 18:26:54 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')