Hier verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
Moge blaadjesquote:Op vrijdag 5 juli 2013 10:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaaaa hihihi.
Goedenmorgen trouwens allemaal!
ja hoor, als ik maar niet achter een kleine vervelende dreumes aan hoeft te vangen en schoenendozen hoef mee te slepen.quote:
Das shoppen voor vrouwen, wij gaan dan achter de waterpijp shoppen!quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:07 schreef theguyver het volgende:
[..]
ja hoor, als ik maar niet achter een kleine vervelende dreumes aan hoeft te vangen en schoenendozen hoef mee te slepen.
een arm dreumes andere arm 4 schoenendozen
heb ik al, maar heb wel nieuwe kooltjes nodigquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:10 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Das shoppen voor vrouwen, wij gaan dan achter de waterpijp shoppen!
Daar gaan we dus voor shoppen! Blijven we 3 uur hangen en dan zijn de vrouwtjes ook wel klaar denk ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb ik al, maar heb wel nieuwe kooltjes nodig
3 uur hangen ik woon in de stad, dus... ik zou zeggen gelijk onder genot van een biertje opmakenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Daar gaan we dus voor shoppen! Blijven we 3 uur hangen en dan zijn de vrouwtjes ook wel klaar denk ik.
Mooie pijp!quote:
Is van huisgenoot, maar is voor algemeen gebruikquote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:25 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Mooie pijp!![]()
Het gaat er nog een keer van komen dat wij van BNW SC die kant uit komen
Schrikken hequote:Op vrijdag 5 juli 2013 11:45 schreef Blaadjes het volgende:
Neeeee, ik zit tour du jour terug te kijken is de ronde miss gewoon een gozer.![]()
Ja! ik wil gewoon een leuke ronde miss zien. Niet 1 of andere gozer voor een vrouwen ronde.quote:
Vanavond komt er vast weer een lekker stuk opdravenquote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja! ik wil gewoon een leuke ronde miss zien. Niet 1 of andere gozer voor een vrouwen ronde.
Ik mag het hopen en een beetje ouder aub! Van sommige kon ik hun vader zijn.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vanavond komt er vast weer een lekker stuk opdraven
Er zaten wel leuke meiden bij.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik mag het hopen en een beetje ouder aub! Van sommige kon ik hun vader zijn.
Precies, maar ik gun jou die ronde mister ook wel hoor. maar ja, jij kan heel de dag al naar lekkere vel over bot mannen in strakke pakjes kijken.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 14:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er zaten wel leuke meiden bij.
Maar idd, heel jong.
Zonde man, had ik dus gister. Maakt niet uit kunnen wij samen vechten voor plek 3 en 4quote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben nu net wakker en weer vergeten etappe te voorspellen
Was het maar waarquote:Op vrijdag 5 juli 2013 15:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Precies, maar ik gun jou die ronde mister ook wel hoor. maar ja, jij kan heel de dag al naar lekkere vel over bot mannen in strakke pakjes kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |