abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 09:58:45 #1
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_376079
Dat woord mag toch wel? Ik doel op de stemmingsronde van gisteren. Ik heb zo ongelofelijk zitten schelden hoe dom mensen kunnen zijn. Echt waar. Ze volgend het voorbeeld van Big Brother (toen Ali Baba weg moest)...

Ruth eruit...Mariska erin...DIE GROTE HUPPELMUTS! Het was zo gaaf. Het was zo mooi. Maar mensen kijken liever naar saaie TV dan naar pure gave entertainment. Ik snap dat niet hoor, hoe mensen in Nederland beredeneren. Allemaal hun lagere school niet afgemaakt ofzo. Echt waar, dat ze het duo uit elkaar halen...Koen en Ruth...Mensen, mensen...wat zijn jullie ziek in jullie hoofd. Het forum is al dood, waarom laten jullie in godsnaam de bus ook zo dood gaan (Mensen in Nederland dus, niet op Fok!, even voor de duidelijkheid)...

Ik vind dat niemand, behalve de Ruth- en Koenfans, het recht heeft om te gaan zeuren dat De Bus zo saai is...Echt niet...JULLIE DOEN HET JEZELF AAN!!! STELLETJE ZIELIGE MENSJES! EEN BEETJE MIJN BUS VERNIELEN...En dat is mijn mening t.o.v. het gehele publiek van De Bus...

Sorry voor de ietwat flame, maar ik heb niet echt vreselijke woorden gebruikt, dus volgens mij mag het

Ik heb gesproken...

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 oktober 2000 @ 10:09:00 #2
862 Arcee
Look closer
pi_376088
Helemaal 100% mee eens.

Zie ook De Bus is DOOD

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_376279
Kut twi, kut arcee, geeft niet he
Ik ben online
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 14:21:42 #4
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_376438
Het is beter dat Ruth er uit is. Hij zou echt anders de hele bus geterroriseerd hebben. Het was eigenlijk ook niet iemand met een karakter zoals hij zich voor deed. Eigenlijk was hij heel kleinzielig!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
pi_376448
quote:
Op 03 oktober 2000 09:58 schreef twi het volgende:

Ik vind dat niemand, behalve de Ruth- en Koenfans, het recht heeft om te gaan zeuren dat De Bus zo saai is

Inderdaad

Maar tja, mensen kunnen wat dat betreft zo ontzettend dom zijn Wedden dat er straks weer mensen klagen dat het saai is terwijl zij ook in sommige gevallen degenen waren die het hebben over 'Ruth is Kut' en 'Weg met Koen'.

Btw, je kan veel tegen Ruth hebben, maar wat mij betreft heeft hij groot gelijk met zijn klacht over Paulus en zijn gitaar. Nogal een oneerlijke manipulatie-aktie van SBS6 zeg!. Zie persoonlijk de 'lieve', aardige en zgn. 'correcte'personen direct vertrekken, dus snap die promotieaktie van SBS6 niet. Mijn burgelijke buurman is nog interessanter !

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_377395
Jammer voor jou Twi, maar je bent dus zelf ook een

KUTKIJKER

dinsdag 3 oktober 2000 @ 23:39:01 #7
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_377423
OK.. ik ben vrij los in dit forum maar deze onzin is nu afgelopen.

Hier gaat een slotje op.

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')