Ruth eruit...Mariska erin...DIE GROTE HUPPELMUTS! Het was zo gaaf. Het was zo mooi. Maar mensen kijken liever naar saaie TV dan naar pure gave entertainment. Ik snap dat niet hoor, hoe mensen in Nederland beredeneren. Allemaal hun lagere school niet afgemaakt ofzo. Echt waar, dat ze het duo uit elkaar halen...Koen en Ruth...Mensen, mensen...wat zijn jullie ziek in jullie hoofd. Het forum is al dood, waarom laten jullie in godsnaam de bus ook zo dood gaan (Mensen in Nederland dus, niet op Fok!, even voor de duidelijkheid)...
Ik vind dat niemand, behalve de Ruth- en Koenfans, het recht heeft om te gaan zeuren dat De Bus zo saai is...Echt niet...JULLIE DOEN HET JEZELF AAN!!! STELLETJE ZIELIGE MENSJES! EEN BEETJE MIJN BUS VERNIELEN...En dat is mijn mening t.o.v. het gehele publiek van De Bus...
Sorry voor de ietwat flame, maar ik heb niet echt vreselijke woorden gebruikt, dus volgens mij mag het
Ik heb gesproken...
Zie ook De Bus is DOOD
quote:Inderdaad
Op 03 oktober 2000 09:58 schreef twi het volgende:
Ik vind dat niemand, behalve de Ruth- en Koenfans, het recht heeft om te gaan zeuren dat De Bus zo saai is
Maar tja, mensen kunnen wat dat betreft zo ontzettend dom zijn Wedden dat er straks weer mensen klagen dat het saai is terwijl zij ook in sommige gevallen degenen waren die het hebben over 'Ruth is Kut' en 'Weg met Koen'.
Btw, je kan veel tegen Ruth hebben, maar wat mij betreft heeft hij groot gelijk met zijn klacht over Paulus en zijn gitaar. Nogal een oneerlijke manipulatie-aktie van SBS6 zeg!. Zie persoonlijk de 'lieve', aardige en zgn. 'correcte'personen direct vertrekken, dus snap die promotieaktie van SBS6 niet. Mijn burgelijke buurman is nog interessanter !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |