Helemaal niet!!!quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:14 schreef beware_reageerd het volgende:
In geval van Canon wel... Full HD 1080.
Meerdere malen getest en heb de videocamera weggelegd.
Deze kan het ook.... (al is bestandsformaat wel erg groot)
Ja dus.
Ik zit al 68 jaar in het vak jwzquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:15 schreef FOCK-R het volgende:
Kijk dat zijn nog eens wat ik noem tegenstrijdige berichtgevingen.
Ja dus, of heb jij mijn camera gepakt ????quote:
oh toch nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:16 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Ja dus, of heb jij mijn camera gepakt ????
Nee hij ligt er nog.... Ik doe het er wel mee.
Keuze die je maakt.
Kortom eigen mening wint altijd.
Goed dat je nog enigszins helder kan denken danquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:19 schreef FOCK-R het volgende:
Dat is nog eens wat ik noem: "Overtuigend"
Beetje foute vergelijking he....quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:18 schreef Auroraw het volgende:
geloof me
[ afbeelding ]
is beter dan
[ afbeelding ]
een fotocamera in dezelfde prijsklasse als een filmcamera maakt slechtere videos.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Beetje foute vergelijking he....
Zet de prijzen erbij einstein.......
Of moet ik zeggen oppergod der film techniek met 68 jaar prutspraatjes ?
bemoei jij je er even niet mee meneertje ik ben hier namelijk de deskundigequote:Op donderdag 4 juli 2013 23:20 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Als je klein wilt met fotografie en film kun je beter voor een systeemcamera gaan.
Lullo, een F-16 is niet een cessna, maar beiden vliegen wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Auroraw het volgende:
[..]
een fotocamera in dezelfde prijsklasse als een filmcamera maakt slechtere videos.
Deskundige in dropdead ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:21 schreef Auroraw het volgende:
[..]
bemoei jij je er even niet mee meneertje ik ben hier namelijk de deskundige
Hij vraagt of een fototoestel beter filmt dan een videocamera. niet of het kan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:23 schreef beware_reageerd het volgende:
[..]
Lullo, een F-16 is niet een cessna, maar beiden vliegen wel.
Ligt aan je eisen, moet jij weten met avatar....
Ohnee, die is ook al niet ter zake.
Wat wil je zeggen man, de jongen moet een eigen keuze maken.
Kan het, ja. Is een profcamera beter JA.
Dus waar praat je over.
Spielberg zal waarschijnlijk met de compact betere films maken dan jij met de meest geavanceerde filmcamera ooit zult maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:58 schreef FOCK-R het volgende:
Filmen de huidige digitale compact camera's zoals de Panasonic DMC-TZ40 of de Coolpix P7700 en dergelijke net zo goed als videocamera's waarbij het filmen in plaats van het fotograferen op de eerste plaats staat? (Relatief lange zin).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |