Mijn vriend heeft een prijs gewonnen die morgen wordt uitgereikt, dus we krijgen eerst een lunch, en daarna is er een ceremonie waarbij oa de uitreiking van zijn prijs isquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:45 schreef L0t.. het volgende:
Gelukkig dat het wennen goed ging LB. Morgen dus een langere periode. Ga je nog even wat leuks doen dan? En ik snap je gevoel helemaal, heb daarstraks ook nog zitten huilen omdat ik haar straks steeds zo lang moet gaan missen![]()
Nee dat is niks raars hoor, kan prima even wegblijven geloof ik. Zijn de plasluiers wel goed?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hop ff binnen met een vraagje.. Noor heeft de afgelopen nacht en de hele dag nog niet gepoept. Moet ik daar iets mee? Ze was dinsdag 5 weken oud. Twijfel over huisarts bellen morgenochtend.
Hier is het soms ook 2x per dag, en dan pas na een dag weer. Als ze er geen last van heeft (echt huilen en persen) zou ik me geen zorgen makenquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haar buik rommelt wel flink. Normaal heeft ze zeker 3 poepluiers op een dag en nu ineens niks. Vind het zo gek.
Als je bv geeft kan dat verschillen van 3 keer per dag tot 1 keer per 10 dagen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haar buik rommelt wel flink. Normaal heeft ze zeker 3 poepluiers op een dag en nu ineens niks. Vind het zo gek.
Oh ik dacht dat ze nog vrij jong was, weet ook niet hoe ik daar bij kwamquote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef Kyara het volgende:
Dame van home start (50 plusser dus zou haar geen meisje meer noemen) is vandaag geweest. En meteen voor de laatste keer want nu niet nodig. Wel aardige dame en als ik een baan dan mogen we weer bellen.
Euh... Wat mis ik... Je baan? Whatskebeurt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:05 schreef Kyara het volgende:
Dame van home start (50 plusser dus zou haar geen meisje meer noemen) is vandaag geweest. En meteen voor de laatste keer want nu niet nodig. Wel aardige dame en als ik een baan dan mogen we weer bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |