Yupzquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb axeDaar zit wel alcohol dunkt me.
Beestjes, geen luxe en allesquote:
oh haha vaag!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Das ook zoiets. Dat strand heeft heeft niet echt een duidelijke naam. De een noemt het nog het Muiderstrand, ander Almeerderstrand, weer een ander Atlantisstrand. Ik heb het nooit begrepen.
Maar leuk![]()
Decadentie ten topquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh haha vaag!
Thxxx. Ben benieuwd hoe het strand daar is, ik ben natuurlijk Scheveningen gewend
Is een goed strand. Je hebt natuurlijk niet vol uitzicht op een zee ofzo. Aan de overkant zie je zo Muiden(?) liggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
oh haha vaag!
Thxxx. Ben benieuwd hoe het strand daar is, ik ben natuurlijk Scheveningen gewend
quote:
Het is dat of om kwart voor vijf tien km naar huis fietsen, ik weet het wel hoorquote:
Trustenquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Kally het volgende:
Oke ik ga slapen, 5 uur op, werken en dan tattoo
truste
Succes ermee!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Kally het volgende:
truste
Truste! En succes met je tattoo!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef Kally het volgende:
truste
Vind ik ook knus!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Of zoiets, maar dan dat je er helemaal in kunt liggen
Die vind ik de 2011. Sorry 2011!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vind ik ook knus!
We hebben zo'n schommelbank, ook lekkah
Wat voor Bijbel heb jij?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Dan mag ik de bijbel dus niet meenemen, die is 40 kilo.
Hmm... dat wordt m nietquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:19 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Dan mag ik de bijbel dus niet meenemen, die is 40 kilo.
oke oke okequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens geen goeie hang stoel. Ja oke, hij hangt. Maar daardoor ook mijn benen in mijn nek.
Goede oefening voor die tantrashitquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:23 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het trouwens geen goeie hang stoel. Ja oke, hij hangt. Maar daardoor ook mijn benen in mijn nek.
Moet je even bijdraaien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Beter... beter... maar ik voel hem nog niet helemaal
Ja nee juist heel zen, je hart naar je geslachtsdelen sturen en andersom en dan ga je op elkaar zitten en spieren aanspannen en zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken. Is het wat? Bottenbrekendeneuqsexstandjes ofzo?
spiersex.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja nee juist heel zen, je hart naar je geslachtsdelen sturen en andersom en dan ga je op elkaar zitten en spieren aanspannen en zo.
Dus dan krijg je een piemel met spierballen enzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja nee juist heel zen, je hart naar je geslachtsdelen sturen en andersom en dan ga je op elkaar zitten en spieren aanspannen en zo.
Ik voel jouquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat hebben wij sowieso GNI GNI GNI
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar goed.
De wekker gaat weer om half 6.
Joe Joe
Kusje eropquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Renesite het volgende:
Nou zit op mijn liefje een beschadiging, krasje!
Hier ook voor Frank.. maar die is nog niet thuisquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar goed.
De wekker gaat weer om half 6.
Joe Joe
Goed duetje.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:42 schreef iBenny het volgende:
You're the one that I want
You are the one I want
Oeh, oeh, oeh, oooeh
....ik voel het helemaal...
en morgen mag ik weerquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier ook voor Frank.. maar die is nog niet thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |