-edit-quote:Op maandag 29 juli 2013 11:28 schreef Tingo het volgende:
[..]
Is niet van belang.....maar ik zou zeker liever naar t gevangenis dan in t leger.
Voor je land dienen my arse.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
jup, helaas mocht ik niet.
niks mis met een paar jaartjes voor je land dienen, en ik weet dat je het er niet op hebt, zoals wel meer mensen die waarschijnlijk alleen denken aan de nadelen van het leger.
op het moment dat ik in het leger wou, had ik voor 99% in eigen land gezeten, en de mogelijkheden benut die ik aardig handig had gevonden, gratis opleidingen, rijbewijs, en goedkoop pils.
Ik moet niks -edit-.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:32 schreef ems. het volgende:
[..]
Je moet eens school proberen. Dat is nog erger maar dan leer je misschien wat
Maar tegen andere zei je niks.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
ja, vooroordelen bestaan, maar op de persoon is niet nodig
er zijn zoveel redenen religie, cultuur VOETBAL!quote:Op maandag 29 juli 2013 13:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Voor je land dienen my arse.
Oprlogen zijn niet gevochten voor ethical of maoralistisch redenen.
Oorlog gaat over corporate interessen. imo
Diensplicht - nee hoor,hebben we niet in t UK.quote:Op maandag 29 juli 2013 13:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
er zijn zoveel redenen religie, cultuur VOETBAL!
niet alleen wat jij opnoemt.
En, woon je daarom hier? diensplicht? idk
Sorry hoor. Ik besefte niet dat je 12 wasquote:
mag ik vragen waarom je verkast bent?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:30 schreef Tingo het volgende:
[..]
Diensplicht - nee hoor,hebben we niet in t UK.
Wat moet ik zeggen dan? Kritiek is prima, je hoeft het niet altijd eens te zijn. Het gaat meer om dat persoonlijke gedoe. Schelden.quote:
nou nou jongens toch...quote:Op maandag 29 juli 2013 13:38 schreef ems. het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik besefte niet dat je 12 was
Dit is overigens flauwekul. Als Hitler Berlijn had willen ontvluchten dan had hij dat allang kunnen doen, gezien de ontsnappingspogingen van Himmler en Göring. Hitler was, in combinatie met zijn sociaal-darwinistische denken, aan het einde van de oorlog compleet paranoïde geworden en wilde het Duitse volk samen met hem de ondergang inslepen.quote:[b]Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef
Nu is dit geheel niet zo heel verbazingwekkend in mijn ogen. Wanneer er een kans van overleving is, dan zal Hitler die zeker weten hebben genomen in plaats van direct zichzelf van het leven te beroven.
En 'n bepaalde iemand doet dat toch tegen mij.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen dan? Kritiek is prima, je hoeft het niet altijd eens te zijn. Het gaat meer om dat persoonlijke gedoe. Schelden.
Ja - vraag t aan die CIA - ze waren ook dikke vrienden met die nazis na t oorlog.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:04 schreef Lavenderr het volgende:
Maar goed. Krijgen we een Vierde Rijk of niet. That's the question.
Ja, ik zie het. Geedit.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:03 schreef Tingo het volgende:
[..]
En 'n bepaalde iemand doet dat toch tegen mij.
Hitler had niet zo machtig geworden zonder financiele hulp van buitenlandse bronnen...quote:Op maandag 29 juli 2013 15:58 schreef Polacco het volgende:
[..]
Dit is overigens flauwekul. Als Hitler Berlijn had willen ontvluchten dan had hij dat allang kunnen doen, gezien de ontsnappingspogingen van Himmler en Göring. Hitler was, in combinatie met zijn sociaal-darwinistische denken, aan het einde van de oorlog compleet paranoïde geworden en wilde het Duitse volk samen met hem de ondergang inslepen.
Ik heb het net gevraagd, ze ontkennen. En nu?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ja - vraag t aan die CIA - ze waren ook dikke vrienden met die nazis na t oorlog.
Ik zie de link niet tussen jouw en mijn stukje tekst.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hitler had niet zo machtig geworden zonder financiele hulp van buitenlandse bronnen...
zie 'Prescott Bush' voor meer informatie.
Hij wil vast beginnen over Amerikaanse investeringen, of zo.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:50 schreef Polacco het volgende:
[..]
Ik zie de link niet tussen jouw en mijn stukje tekst.
Laten we dan de Amerikaanse oorlogsgoederen levering aan de Sovjet Unie erbij betrekkenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hij wil vast beginnen over Amerikaanse investeringen, of zo.
Dit stukje uit de OP klopt overigens ook niet helemaal. Zodra Duitsland daadwerkelijk begon met oorlog voeren werd dat niet geaccepteerd door de Engelsen en de Fransen, gezien de oorlogsverklaringen en de Franse inval in het Saarland. Het was Hitler gelukt om Tsjechië zonder oorlog in te lijven en dat werd nog wel getolereerd door "de wereld", de september campagne echter niet meer.quote:Ze voeren met iedereen oorlog zonder duidelijke reden en het word door heel de wereld geaccepteerd want ja, het is Amerika.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |