Hijjjjjj wel. Huilen van het lachen. Heb je al getraind? Ik denk dat ik rond 20:15 ready ben. Doen we 2/3 potjes en daarna ben ik weg.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:18 schreef Ethanolic het volgende:
Gefeliciteerd ons aller Oostblokcrimineeltje. Lach nu nog maar, vanavond zal het huilen je nader staan.
Ik wacht nog op je supermarkt-tour. Zie niks, alleen een recept.quote:
Kun je nog wel even wachten danquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Thanks mesne.
[..]
Hijjjjjj wel. Huilen van het lachen. Heb je al getraind? Ik denk dat ik rond 20:15 ready ben. Doen we 2/3 potjes en daarna ben ik weg.
AAAIGHT.
[..]
Ik wacht nog op je supermarkt-tour. Zie niks, alleen een recept.![]()
Onacceptabel dit, onacceptabel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:27 schreef IrCute het volgende:
[..]
Kun je nog wel even wachten danBen nu weer aan het strand.
Het is donderdag, dus ik denk Nijmegen, tenminste als maatjes morgen vrij hebben anders dit weekend. Is er in Arnhem op donderdag ook wat te doen trouwens?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:31 schreef fathank het volgende:
Lekker yuri. Nog stappen om het te vieren?
Hoe heet die tent met die draaiende bar in Nijmegen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is donderdag, dus ik denk Nijmegen, tenminste als maatjes morgen vrij hebben anders dit weekend. Is er in Arnhem op donderdag ook wat te doen trouwens?
Drie gezusters?quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe heet die tent met die draaiende bar in Nijmegen?
Ik vind jou super lief.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef Fanta-stick het volgende:
Ook al mag ik jou niet, gefeliciteerd Yuri.
Niet zoveel geloof ik, maar not sure. Ben al jaren niet meer op donderdag wezen stappwn omdat ik vrijdags om 07:00 op de zaak moet zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is donderdag, dus ik denk Nijmegen, tenminste als maatjes morgen vrij hebben anders dit weekend. Is er in Arnhem op donderdag ook wat te doen trouwens?
Wat moet jij in mijn territorium G. Wil je gepopped worden of zo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:38 schreef Ethanolic het volgende:
Die ja, wat een tyfusbar zegen dan dat drukke ding ernaast
Die gezustersquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:36 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hoe heet die tent met die draaiende bar in Nijmegen?
Half jaartje geleden bruh. Hadden toen nog een snorder opgelicht daarquote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wat moet jij in mijn territorium G. Wil je gepopped worden of zo.
Mooie actie.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:39 schreef fathank het volgende:
[..]
Niet zoveel geloof ik, maar not sure. Ben al jaren niet meer op donderdag wezen stappwn omdat ik vrijdags om 07:00 op de zaak moet zijn.
Vroeger was donderdag studentenavond in manhattan met 4 flessen bier voor 1 munt. Alleen na een uur dronk je dan lauwe pils omdat de koeling het niet bij kon benen.
Haha, klootzak.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:41 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Half jaartje geleden bruh. Hadden toen nog een snorder opgelicht daaren nog een kaolo racistische NEC fan als taxichauffeur gehad.
Dat waren eigenlijk de leukste ervaringen in Nijmegen.
Manager Groothandel niveau 4. Vrij weinig aan het papiertje zelf, maar wel veel geleerd; voornamelijk praktische kennis wat ook gelijk mijn doel was. Nu eindelijk naar het hbo. Ik moet alleen nog even kijken wat ik precies ga doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 17:44 schreef Awesome_ het volgende:
Gefeliciflapstaart trouwens. Wat heb je gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |