Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
En die liefde is wederzijds jwzquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn manier om mijn liefde naar moira te uiten. Ze weet dat ik van haar hou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Ik doelde op die rare Turkenzin.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn manier om mijn liefde naar moira te uiten. Ze weet dat ik van haar hou.
als je ze maar hier postquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:09 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik moet nog eens een telefoon scoren met een camera waarmee ik sneaky bipsfoto's kan maken. Ik wil die billetjes niet vergeten. Ik snap dat het niet netjes is, maar ik waardeer ze gewoon zo hard.
Misschien in een stonerbucket.quote:
net zoals ik gister dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 16:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mjah ik weet niet waar dat vandaan komt. Mijn posts zijn steeds onduidelijker vandaag.
De mijne is ook weer ingezakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha nee mijn leuter is helemaal ok.
Alleen wat slapjes en futloos.
Ik ben altijd huiverig om dingen op mijn zaakje te spuiten.quote:
Ik hoopte dat jij het eerst zou proberen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:18 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ben altijd huiverig om dingen op mijn zaakje te spuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |