De gekke foto hoort ook inderdaad niet bij de opdrachtquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:06 schreef spreading het volgende:
Bij de laatste lijkt het zwart een beetje dichtgelopen te zijn. Verder vind ik ze niet echt heel spannend. Het blauwe shirt had ik zakelijk niet gedaan, die is te druk imo.
Verder past de "gekke" foto niet tussen je opdracht, terwijl ik hem wel leuk vind.
Die kunnen en gaan we inderdaad opnieuw maken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef spreading het volgende:
Staat totaal niet zakelijk en zal zo meer zijn voor een persoonlijke facebook pagina dan voor een linkedin oid.
Ook bedankt voor de tipquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ik zou er ook op letten dat de achtergrond overal dezelfde kleur heeft om het 1 geheel te maken.
Het gezicht op 1/3 van boven ipv midden in de foto, maar dat was al gezegd.
Heb ik persoonlijk nog geen ervaring mee hoe ik dit het beste kan doen, noch heb ik de apparatuur helaasquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
Ik zou de gezichten persoonlijk gezien wel bijlichten met een flits.
Een spotje o.i.d. die je achter je neer kan zetten en voorzichtig op het gezicht kan zetten? Liever nog, 2 spotjes, beide schuin. En sowieso je on camera flitser heel zwak aanzetten zodat je de ogen "levend" maakt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:57 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Heb ik persoonlijk nog geen ervaring mee hoe ik dit het beste kan doen, noch heb ik de apparatuur helaas
Goeie tips voor de toekomst!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:37 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Een spotje o.i.d. die je achter je neer kan zetten en voorzichtig op het gezicht kan zetten? Liever nog, 2 spotjes, beide schuin. En sowieso je on camera flitser heel zwak aanzetten zodat je de ogen "levend" maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |