abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128577969
Ben ik de enige die het fijn zou vinden als mijn vriendin in zo'n situatie (zij denkt dat ik vreemd ga) hetzelfde zou doen als TS? Ik zou het dan juist ontzettend betrokken en schattig vinden. (ervan uitgaande dat het niet is wat het lijkt)

Een stuk beter dan iemand die te dom is om dit soort dingen op te vallen of er überhaupt geen neuk om geeft. :)
pi_128577971
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef clonanthebarbarian het volgende:

[..]

Ze heeft deze berichtjes natuurlijk verwijderd om andere redenen.
En hoe weet je dat? Je hebt het er niet met haar over gehad. :')
Mijn vriend kan ook denken nou jij en die knakker hadden super chemie misschien is het daarom weg maar dan zit hij toch echt fout.
pi_128578036
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja. Ik vind alles op vreemdgaan wijzen. Maar zo kan je het natuurlijk niet brengen, ook al omdat je dan je bronnen bekend zou moeten maken, en dan verschuift de hele focus van de discussie (zie je hier wel, 90% van het topic gaat over het lezen van haar berichtjes, wat verder totaal niet van belang is voor je vraag). Dus dan maar omzichtig aanpakken.
Yup, het is verdacht genoeg en genoeg reden om je zorgen te maken. Doen alsof je neus bloedt is geen optie nu en dat zou ook niemand van je mogen verwachten.
pi_128578088
Niemand verwacht dat toch ook..
Iedereen heeft het er over dat hij haar er op aan moet spreken.
pi_128578136
Genoeg mensen buiten FOK! die daar heel anders over denken, Poes. Die blijven dan met hun krampachtige zieltje meteen al hangen bij "je mag niet in haar telefoon kijken!!!!".

Ik denk dat vreemdgaan minder pijnlijk is wanneer je nog enige controle over de situatie hebt, en er dus 'vroeg' bij bent. Als ik het mag geloven is juist het machteloze datgene wat er normaal gesproken zo kut aan is.
pi_128578236
Ik vind overigens dat je dat niet zomaar mag doen dat lezen etc.
Mijn vriend kan overal bij verder mijn mail, pm, dm, fb etc etc en hij mag het ook prima lezen ik zou het niet eens erg vinden als hij het zou doen maar ik zou het openen van een topic als dit wel weer shit vinden. Als je dan al denkt dat je iets hebt ontdekt spreek mij er dan op aan direct inplaats van er 29492920 dingen bij te halen en je eigen conclusie's te trekken.
pi_128578378
Godsamme vraag het gewoon effe :')
pi_128578388
quote:
5s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:36 schreef Panzermaus het volgende:
Ben ik de enige die het fijn zou vinden als mijn vriendin in zo'n situatie (zij denkt dat ik vreemd ga) hetzelfde zou doen als TS? Ik zou het dan juist ontzettend betrokken en schattig vinden. (ervan uitgaande dat het niet is wat het lijkt)

Een stuk beter dan iemand die te dom is om dit soort dingen op te vallen of er überhaupt geen neuk om geeft. :)
Ik zou het vervelend vinden als die er niet gewoon over zou praten. Mijn vriend mag best mijn telefoon door kijken. Als hij iets tegenkomt waar die over twijfelt, kan die het beter vragen want waarschijnlijk heb ik er gewoon een uitleg voor waardoor je de teksten ineens een stuk anders leest.
pi_128578425
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:34 schreef clonanthebarbarian het volgende:

[..]

Ze heeft deze berichtjes natuurlijk verwijderd om andere redenen.
Waarschijnlijk spreekt ze gewoon een tijd en plaats met hem af. Waarschijnlijk houdt ze nog steeds van je maar is die Johan alleen voor de seks ofzo. *;
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128578644
quote:
6s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:49 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Waarschijnlijk spreekt ze gewoon een tijd en plaats met hem af. Waarschijnlijk houdt ze nog steeds van je maar is die Johan alleen voor de seks ofzo. *;
Dit. Ik zou me geen zorgen maken. Dat Johan haar af en toe alle hoeken van zijn slaapkamer laat zien betekent niet dat ze minder van je houdt.

Maar even serieus. Praten.
Ik denk zelf dat je waarschijnlijk gewoon erg achterdochtig bent, maar dat ben ik maar. Of ze nu wel of niet vreemd gaat: praat er over met haar.

Ik ben niet de eerste hier die het zegt.
pi_128578828
Ik zal haar er vanavond mee confronteren.

Toch ben ik nog wel benieuwd wat jullie gevoel zegt na dit alles...
pi_128579015
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:00 schreef clonanthebarbarian het volgende:
Ik zal haar er vanavond mee confronteren.

Toch ben ik nog wel benieuwd wat jullie gevoel zegt na dit alles...
Wacht! Even alles op een rijtje.

Die vriendin is boos op Johan omdat 'Kim een vriend heeft'.
ALLEEN de appjes van Johan worden verwijderd?
De seks is minder.

Ik zou NIET vertellen dat je info/bewijs hebt en hoe je daaraan komt, want dan gaan ze daar over zeiken. Ik had hetzelfde gedaan als jou, en velen met mij.

Als ik jou was, zou ik gaan bluffen. In reallife met haar praten en dit zeggen:
' Ik weet dat er iets speelt met Johan en dat je hebt gezoend, van wie ik dit heb doet er niet toe maar ik vertrouw de bron 200procent.' Wacht haar reactie af.
pi_128579120
Het is wel raar dat ze alleen zijn berichten verwijderd en van andere mensen niet.

Hoeft niet per se vreemd gaan zijn, maar waarschijnlijk is het wel iets waarvan ze niet wilt dat jij het weet.
pi_128579188
Trouwens ik vind er niets mis mee dat je haar berichten hebt gelezen hoor......als je een vermoeden hebt dat het niet klopt zou iedereen het gewoon gaan lezen.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:11:12 #65
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_128579262
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Wat ben jij jaloers aangelegd zeg. Praten met andere mannen is dus schijnbaar uit den boze, tenzij jij alle gesprekken van voren tot achteren kan lezen / beluisteren?
toevoeging: als jij de berichten van je vriendin gaat lezen, verdien je het eigenlijk ook wel een beetje dat ze vreemdgaat.
Gr gr. de KLB Keizer
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:16:08 #66
400505 Seikcid
Since 1922
pi_128579467
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:11 schreef HCFeestbeest het volgende:

[..]

toevoeging: als jij de berichten van je vriendin gaat lezen, verdien je het eigenlijk ook wel een beetje dat ze vreemdgaat.
Vreemde logica.. :')
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:17:05 #67
384601 HCFeestbeest
Behoort tot het patriciaat
pi_128579508
quote:
13s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:16 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Vreemde logica.. :')
Schending v.d. privacy. Ken je dat? Privacy?
Gr gr. de KLB Keizer
pi_128580190
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:05 schreef Atemno het volgende:

[..]

Wacht! Even alles op een rijtje.

Die vriendin is boos op Johan omdat 'Kim een vriend heeft'.
ALLEEN de appjes van Johan worden verwijderd?
De seks is minder.

Ik zou NIET vertellen dat je info/bewijs hebt en hoe je daaraan komt, want dan gaan ze daar over zeiken. Ik had hetzelfde gedaan als jou, en velen met mij.

Als ik jou was, zou ik gaan bluffen. In reallife met haar praten en dit zeggen:
' Ik weet dat er iets speelt met Johan en dat je hebt gezoend, van wie ik dit heb doet er niet toe maar ik vertrouw de bron 200procent.' Wacht haar reactie af.
Hmm, misschien wel een goeie.
pi_128580210
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Gwniemand het volgende:
Trouwens ik vind er niets mis mee dat je haar berichten hebt gelezen hoor......als je een vermoeden hebt dat het niet klopt zou iedereen het gewoon gaan lezen.
Thanks. Als er geen vermoeden zou zijn, zou ik het ook niet lezen btw.
pi_128580223
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:35 schreef clonanthebarbarian het volgende:

[..]

Ja ik dm jou wel even. En je moet ook zeggen, of je spreekt nu de waarheid of het is sowieso uit. En daarna maak je het alsnog uit als er echt iets speelt. Dat heb je zelf gauw genoeg door op deze manier. :)
pi_128580274
hoe weet je eigenlijk dat ze berichtjes verwijdert?
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:37:18 #72
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128580281
quote:

[..]

No fucking way. Als ze niet is vreemdgegaan o.i.d. gaat ze echt zo hard boos worden omdat JIJ iets doms uit je duim zit te zuigen. Stel dat ik met een meisje onschuldig zou appen, en mijn vriendin zou ineens tegen mij zeggen: "jij gaat vreemd met haar, weet ik uit betrouwbare bron", dan zou ik meteen doorhebben dat zij achterdochtig is en mijn berichten heeft gelezen. Ik zou dan snel mijn tas pakken.
pi_128580299
quote:
18s.gif Op donderdag 4 juli 2013 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
Al gaat ze vreemd, jij bent hierachter gekomen door eens al haar berichten door te gaan lezen? Behoorlijk laag-bij-de-gronds.

Mag ik even lachen? _O-

Met het gevaar volledig afgezeken te worden: ik vind 'de detective uithangen' wel degelijk geoorloofd in bepaalde gevallen. Als je iemand die vreemdgaat confronteert, zal die niet automatisch de waarheid vertellen.
Dan maar lekker aan blijven modderen en het verwijt krijgen dat je je partner niet vertrouwt, vind ik nou niet bepaald aan te raden.
Als je 'bewijs' hebt, kun je iemand daar tenminste mee confronteren, waarmee de kans groter is dat hij/zij eerlijik gaat zijn.

En ik zou het ook vreemd en niet prettig vinden als mn vriend alle berichtjes liet staan, behalve die van een bepaalde vriendin van hem, noem dat maar raar :')

Vraag iig aan je vriendin hoe het zit, als je geen bevredigend/logisch antwoord krijgt, kun je wmb best wat graven ^O^ zo lang het niet te gek wordt.
compact en kleverig.
pi_128580303
quote:

[..]

Ja, echt wel. En als ze er dan heel normaal op reageert blijkt het dat je alsnog niet bent gerustgesteld. (Nog even de vraag of ze je vuile insinuaties accepteert als ze onschuldig is.)

Maak het maar moeilijker voor jezelf.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2013 14:38:39 ]
pi_128580373
Het is toch obvious dat er sowieso wat speelt/heeft gespeeld tussen Kim en Johan?
pi_128580377
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:37 schreef fespo het volgende:
hoe weet je eigenlijk dat ze berichtjes verwijdert?
Vaak genoeg gezien dat ze berichten van die gast heeft ontvangen, echter nooit de inhoud gelezen. Die berichtjes zijn nu allemaal verwijderd.
pi_128580437
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef clonanthebarbarian het volgende:

[..]

Vaak genoeg gezien dat ze berichten van die gast heeft ontvangen, echter nooit de inhoud gelezen. Die berichtjes zijn nu allemaal verwijderd.
Zegt genoeg maat.
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:42:57 #78
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128580511
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef Atemno het volgende:
Het is toch obvious dat er sowieso wat speelt/heeft gespeeld tussen Kim en Johan?
Haha, zit je nou met opzet de boel op te stoken? Misschien is Johan wel een stalker, verwijdert Kim daarom zijn berichten omdat ze hem irritant vindt en is "vriendin-waarvan-ik-de-naam-even-kwijt-ben" wel boos op Johan omdat hij Kim stalkt, wat niet erg netjes is aangezien ze een vriend heeft.....
pi_128580515
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef clonanthebarbarian het volgende:

[..]

nouja boeiend.
ik verwijder soms ook hele gesprekken, gewoon omdat ze kansloos zijn en ik niet wil dat iemand dat leest als iemand toevallig mijn telefoon opent.

en ik heb niet eens een vriendin.
pi_128580516
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:41 schreef Atemno het volgende:

[..]

Zegt genoeg maat.
Denk je?

het leeuwendeel van Fok! deelt die mening niet lijkt het.
pi_128580577
quote:
5s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:43 schreef clonanthebarbarian het volgende:

[..]

Denk je?

het leeuwendeel van Fok! deelt die mening niet lijkt het.
Wanneer confronteer je haar IN REAL LIFE?

pi_128580618
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:42 schreef iScream. het volgende:

[..]

Haha, zit je nou met opzet de boel op te stoken? Misschien is Johan wel een stalker, verwijdert Kim daarom zijn berichten omdat ze hem irritant vindt en is "vriendin-waarvan-ik-de-naam-even-kwijt-ben" wel boos op Johan omdat hij Kim stalkt, wat niet erg netjes is aangezien ze een vriend heeft.....
dat kan best, maar dan kan ze dat dus mooi tegen TS vertellen als hij ernaar vraagt ^O^
compact en kleverig.
pi_128580682
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:42 schreef iScream. het volgende:

[..]

Dat kan, maar is dat aannemelijk? Kan ze ook tegen TS zeggen toch?
  donderdag 4 juli 2013 @ 14:48:01 #84
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_128580710
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat kan best, maar dan kan ze dat dus mooi tegen TS vertellen als hij ernaar vraagt ^O^
Vraagt ja.. Niet gaan bluffen zoals Atemno zegt, dan weet je volgens mij, ongeacht of ze wel of niet is vreemdgegaan, dat het einde relatie betekent. Dat zou in ieder geval wel mijn besluit zijn als ik onterecht van zoiets zou worden beschuldigd door mn vriendin.
pi_128580715
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:44 schreef Atemno het volgende:

[..]

Wanneer confronteer je haar IN REAL LIFE?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehe, wat is dit nou weer dan...?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_128580729
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:48 schreef clonanthebarbarian het volgende:

[..]

Hehe, wat is dit nou weer dan...?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zou het gegaan kunnen zijn. Maar merk je ook dat je vriendin minder tijd heeft of iets?
pi_128580763
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:48 schreef Atemno het volgende:

[..]

Zo zou het gegaan kunnen zijn. Maar merk je ook dat je vriendin minder tijd heeft of iets?
Nee, eigenlijk niet.
pi_128580789
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef clonanthebarbarian het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet.
Tussen jullie is er helemaal niets veranderd?
pi_128580909
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:49 schreef clonanthebarbarian het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet.
Hoelang hebben jullie een relatie en hoe oud zijn jullie?
pi_128580916
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:48 schreef iScream. het volgende:

[..]

Vraagt ja.. Niet gaan bluffen zoals Atemno zegt, dan weet je volgens mij, ongeacht of ze wel of niet is vreemdgegaan, dat het einde relatie betekent. Dat zou in ieder geval wel mijn besluit zijn als ik onterecht van zoiets zou worden beschuldigd door mn vriendin.
dat zou ik idd ook nooit doen.

Mn ex ging ineens heel vaak bij zn broer logeren, in Belgie, de eerste twee keren vond ik dat niet zo raar, want hij ging daar dan ook op stap en terugrijden was niet zo'n goed idee... Toen hij echter ineens elk weekend t hele weekend daarheen ging, vroeg ik hem of hij wellicht een ander had.
Nee, zegt ie doodleuk.
Terwijl ik vrij zeker wist dat dat zo was en hij geen verklaring had voor het waarom hij daar ging logeren dan.
Na anderhalve maand ruzie kwam er eindelijk uit dat ie inderdaad vreemdging en hij nam het mij nog kwalijk ook dat ik zo had lopen zeuren en mopperen :') ik had geen bewijs, heb nooit gezocht ofzo, omdat ik vond dat ik dat niet kon maken, maar achteraf had ik dat natuurlijk moeten doen, was ik er veel sneller vanaf geweest. ^O^
compact en kleverig.
pi_128581149
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

dat zou ik idd ook nooit doen.

Mn ex ging ineens heel vaak bij zn broer logeren, in Belgie, de eerste twee keren vond ik dat niet zo raar, want hij ging daar dan ook op stap en terugrijden was niet zo'n goed idee... Toen hij echter ineens elk weekend t hele weekend daarheen ging, vroeg ik hem of hij wellicht een ander had.
Nee, zegt ie doodleuk.
Terwijl ik vrij zeker wist dat dat zo was en hij geen verklaring had voor het waarom hij daar ging logeren dan.
Na anderhalve maand ruzie kwam er eindelijk uit dat ie inderdaad vreemdging en hij nam het mij nog kwalijk ook dat ik zo had lopen zeuren en mopperen :') ik had geen bewijs, heb nooit gezocht ofzo, omdat ik vond dat ik dat niet kon maken, maar achteraf had ik dat natuurlijk moeten doen, was ik er veel sneller vanaf geweest. ^O^
Dan was bluffen toch juist slim geweest? Het heeft mij iig 2 van de 2 keer geholpen. ;)
pi_128581305
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:01 schreef Atemno het volgende:

[..]

Dan was bluffen toch juist slim geweest? Het heeft mij iig 2 van de 2 keer geholpen. ;)
nee.
Ik vind het gewoon belachelijk om er 'iemand ands' bij te betrekken. Al zeg je niet wie, kans is groot dat ie toch wel een idee heeft om wie het gaat dan.
Of je zegt later dat je niks hebt gehoord, maar dan nog...
Zjn vrienden zouden me zoiets btw nooit verteld hebben :') die waren allemaal pro-ex.
compact en kleverig.
pi_128581325
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:04 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee.
Ik vind het gewoon belachelijk om er 'iemand ands' bij te betrekken. Al zeg je niet wie, kans is groot dat ie toch wel een idee heeft om wie het gaat dan.
Of je zegt later dat je niks hebt gehoord, maar dan nog...
Zjn vrienden zouden me zoiets btw nooit verteld hebben :') die waren allemaal pro-ex.
Hmachja. TS moet het ook zelf weten natuurlijk.
pi_128581589
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:50 schreef Gwniemand het volgende:

[..]

Tussen jullie is er helemaal niets veranderd?
Nou, het is wel echt zo dat we, ook al zien we elkaar vaak, niet zoveel seks meer hebben als een half jaar geleden.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 14:54 schreef Atemno het volgende:

[..]

Hoelang hebben jullie een relatie en hoe oud zijn jullie?
3 jaar, beiden 25.
pi_128581694
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:10 schreef clonanthebarbarian het volgende:

[..]

Nou, het is wel echt zo dat we, ook al zien we elkaar vaak, niet zoveel seks meer hebben als een half jaar geleden.

[..]

3 jaar, beiden 25.
Ja lastig te zeggen. Ga je haar vanavond in het echt confronteren?
pi_128581806
TS: vanavond moet je haar confronteren. Doe begripvol. Zeg dat je het haar vergeeft als ze vreemd gegaan is, maar dat je het wel wil weten. Als ze het opbiecht, flikker haar buiten en bestel een lekkere pizza.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128581816
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:12 schreef Atemno het volgende:

[..]

Ja lastig te zeggen. Ga je haar vanavond in het echt confronteren?
Ja, maar ik weet dus totaal niet hoe ik dit aan ga pakken. Enerzijds zegt mijn verstand dat er misschien iets niet helemaal in de haak zit, je zou bijna de 1+1=2 regel kunnen toepassen. Anderzijds kan ik het mezelf ook allemaal aanpraten, echter weet ik niet of relativeren op dit moment een soort van ontwijkend gedrag is.
pi_128581837
Heeft 'Johan' toevallig dezelfde naam als jij? (in het echt bedoel ik)

Want dan ben ik Johan en hoef je je geen zorgen te maken :+
pi_128582057
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 15:15 schreef Hamast het volgende:
Heeft 'Johan' toevallig dezelfde naam als jij? (in het echt bedoel ik)

Want dan ben ik Johan en hoef je je geen zorgen te maken :+
Als dit echt is..
pi_128582069
Zeg gewoon tegen haar dat je met haar wilt praten. Dan vraag je gewoon speelt er wat tussen jou en Johan, als ze vraagt hoezo o.i.d. dan zeg je gewoon eerlijk dat jij het je afvraagt omdat ze ineens wel veel contact hebben en het je is opgevallen dat zij altijd zijn berichten verwijderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')