Bedieningspaneel eraf en aan de staafjes draaien?quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:44 schreef maily het volgende:
Heeft iemand tips om een dual-flush van Plieger goed af te stellen?
Duh .....quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:52 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Bedieningspaneel eraf en aan de staafjes draaien?
Duh.. plaats eens een foto van het binnenwerk...quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:54 schreef maily het volgende:
[..]
Duh .....
Krijg het op één of andere manier niet voor elkaar dat er met één vinger of duim het knopje ingedrukt kan worden .... Moet dus veel te veel kracht gezet worden.
Helemaal mee eens en dan nog vriendelijk verwoord.quote:Op donderdag 19 maart 2015 19:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Het zou je sieren als je niet zo veroordelend naar anderen zou zijn.
Jij bent veel slimmer dan de gemiddelde vakman. En mensen die niet driedubbele masters hebben, houden sneller vast aan hetgeen dat ze vroeger geleerd hebben en pakken minder snel het nieuwste van het nieuwste op.
Daarnaast, wat is er mis met de hobbybob die het leuk vindt veel geld uit te geven aan gereedschap maar er niet dagelijks mee aan de gang gaat, maar wel sta te genieten elke keer als ik mijn spullen zie en er mee werk? En ja, ik voel mij aangesproken![]()
.
quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:14 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Duh.. plaats eens een foto van het binnenwerk...
Daar kan ik je niet mee helpen. Dacht dat het om een inbouwreservoir ging.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groen is kleine spoeling, en wit grote.
Ok, toch bedankt voor je moeite!quote:Op donderdag 19 maart 2015 21:27 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Daar kan ik je niet mee helpen. Dacht dat het om een inbouwreservoir ging.
Demonteren, reinigen.. Klaarie.quote:Op donderdag 19 maart 2015 20:23 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Groen is kleine spoeling, en wit grote.
Kreeg het niet gedemonteerd. Laat nu gewoon het deksel eraf en druk de grote knoppen met de hand in .... Moet maar zo voorlopig.quote:
Balen... misschien meer hulp met een feauteau.quote:Op donderdag 26 maart 2015 18:46 schreef maily het volgende:
[..]
Kreeg het niet gedemonteerd. Laat nu gewoon het deksel eraf en druk de grote knoppen met de hand in .... Moet maar zo voorlopig.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 21:07 schreef Gieliovd het volgende:
[..]
Balen... misschien meer hulp met een feauteau.
Welke regio? Ik kan je - bij wijze van - wel een goed bouwbedrijf uit Stadskanaal geven maar als jij in Willemstad woont lijkt mij dat weinig zinvolquote:Op donderdag 26 maart 2015 21:27 schreef Saisai het volgende:
Hi, ik zit tegenwoordig in de technische commissie van ons appartementencomplex. Dat is mooi, want dit betekent dat ik samen met twee heren keuzes mag maken in bijvoorbeeld de kleur van het pand en de vernieuwing van de dakterrassen
Ik heb geen ervaring in het (laten) opstellen van een meerjarig onderhoudsplan. Weet één van jullie hier een betrouwbare aannemer/ vastgoedonderhouder of een website die betrouwbaar is in het beoordelen ervan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |