Op Al Jazeera concludeert iemand dat dit met opzet is, zodat de burgers het zelf 'uit kunnen vechten'.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef YazooW het volgende:
Is het niet de taak van het leger om het volk te beschermen? Waarom maken ze hier geen einde aan?
Pro-Morsi zit onderaan het viaduct iig. En anti-Morsi zit iig op het achterste viaduct.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:09 schreef YazooW het volgende:
Lastig om te beoordelen wie nou wie is. Ze lijken allemaal op elkaar.
Ik zie dat 1 groep nu de plek heeft overgenomen van de andere groep. Ze lopen nu in de richting van waar de camera staat. Zijn dat de pro-Morsi's?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Pro-Morsi zit onderaan het viaduct iig. En anti-Morsi zit iig op het achterste viaduct.
Wie is nou wie op die stream?quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:49 schreef YazooW het volgende:
Nou, ziet er gezellig uit hoor.![]()
http://rt.com/on-air/opposition-rally-egypt-morsi/
Ik zie alles alle kanten oplopen nu... Ik weet het nu ook niet meer.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:11 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zie dat 1 groep nu de plek heeft overgenomen van de andere groep. Ze lopen nu in de richting van waar de camera staat. Zijn dat de pro-Morsi's?
Zijn wel heli's geloof ik....quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
Wel frappant inderdaad dat er geen politie of leger te zien is...
Door erop te schieten? Dit moest een vreedzame machtsoverdracht, lees coup, zijn gesteund door het 'hele' volk.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:57 schreef YazooW het volgende:
Is het niet de taak van het leger om het volk te beschermen? Waarom maken ze hier geen einde aan?
Ja volgens mij ook, en de anti's rennen weg.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:17 schreef Mutant01 het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij lopen de pro-morsi mensen van de camera af.
De stroom pro-morsi gaat maar door danquote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:24 schreef YazooW het volgende:
Vanuit het punt waar de RT camera staat.
Pro Morsi beweegt van zuid naar noord
Anti Morsi van noord naar zuid
Dat is ook één van de grootste problemen in de hele Arabische Wereld trouwens. Een gemiddeld enorm jonge bevolking waarbij de jeugdwerkloosheid ook nog hoog is.quote:Op vrijdag 5 juli 2013 21:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
70% van de mensen onder de 27 in egypte? damn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |