Das wel een mooie uitdrukkingquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:14 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
'Memento Vivere'.
"Remember to live"
Als tegenhanger van "Memento mori"? Of om iets speciaals?quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:14 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
'Memento Vivere'.
"Remember to live"
Het is inderdaad de tegenhanger van memento mori, het word ook wel eens in verband gebracht met 'cape diem'. Ik vind het persoonlijk een prachtige zin met een zeer waardevolle betekenis. We hebben maar 1 leven en die moeten we goed gebruiken ook!quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Als tegenhanger van "Memento mori"? Of om iets speciaals?
CaRpe Diem..quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:16 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Het is inderdaad de tegenhanger van memento mori, het word ook wel eens in verband gebracht met 'cape diem'. Ik vind het persoonlijk een prachtige zin met een zeer waardevolle betekenis. We hebben maar 1 leven en die moeten we goed gebruiken ook!
Mijn fout, tis vroeg en type te snel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
CaRpe Diem..
Maar het is idd een mooie spreuk
quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:18 schreef roislecxe het volgende:
Volgens mij geldt hier op het moment Carpe Noctem...
Was niet lullig bedoeld hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:19 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Mijn fout, tis vroeg en type te snel.
AGJA NOG TOT HALF 9 EN ZIT ME NACHTDIENST EROP !![]()
![]()
![]()
Nou... niet gaan!quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:20 schreef roislecxe het volgende:
Beste kinderen, veel plezier nog. Ik ga mn bed plukken.
Houdoeeeeeee
Dat "u" was een grapjequote:Op donderdag 4 juli 2013 04:20 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Weet ik, ik neem u dan ook niets kwalijk!
Weet U dat zeker ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat "u" was een grapjeZo stokoud ben ik nou ook weer niet
Zoals ik al zei:quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:20 schreef roislecxe het volgende:
Beste kinderen, veel plezier nog. Ik ga mn bed plukken.
Houdoeeeeeee
Nou dat moet te doen zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:22 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Maar nog net niet! Om half 5 moet ik ook weer aan de arbeid.
Respect is een goed dingquote:
Ik vermaak me wel nog 7 hele minuten met mevrouw Whiskers.quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou dat moet te doen zijn
Succes met oma Whiskers
Nodeloos disrespect... De jeugd van tegenwoordigquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou dat moet te doen zijn
Succes met oma Whiskers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |