Boven je kont moet je die zetten tochquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tribal zijn een trend van jaren geleden toch?
Nee man, dat zijn die aarsgeweien.. Tribals werden overal op het lichaam aangebracht..quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Boven je kont moet je die zetten toch
Mike Tyson weet er alles van... Zet maar ergens zei die.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee man, dat zijn die aarsgeweien.. Tribals werden overal op het lichaam aangebracht..
Mike Tyson is sowieso geschiftquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mike Tyson weet er alles van... Zet maar ergens zei die.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:48 schreef Toekito het volgende:
Ik heb een grote tribal op mijn schouder, dat is toch een goeie plek?
Ken hem verder niet, alleen van de film the Hangover. En van naam omdat hij bokser wasquote:
Nee ik zou het laten verplaatsen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:48 schreef Toekito het volgende:
Ja perfect al snap ik niet waarom mensen tatoeages nemen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:48 schreef Toekito het volgende:
quote:
Verloren weddenschap.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja perfect al snap ik niet waarom mensen tatoeages nemen.
Waarom niet? Heb er zelf ook op het moment 1.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja perfect al snap ik niet waarom mensen tatoeages nemen.
Op het moment? Volgende week laat je 'm wellicht weglaseren?quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:55 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb er zelf ook op het moment 1.
Het is een deel van je leven wat je op je lijf draagt.
Ligt eraan, de meesten laten zo'n niksbetekenend vormpje zetten. En dan is het zonde.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:55 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb er zelf ook op het moment 1.
Het is een deel van je leven wat je op je lijf draagt.
Weglaseren is zo duur, en een kaasschaaf heb je bij de Blokker voor 3 euro.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op het moment? Volgende week laat je 'm wellicht weglaseren?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op het moment? Volgende week laat je 'm wellicht weglaseren?
Hij zegt mevrouw tegen mequote:Op donderdag 4 juli 2013 03:59 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Nee hoor mevrouw, ik laat binnenkort een nieuwe zetten
Even voor de volledigheid dat is dus verwerkt in mijn Tribal.quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ligt eraan, de meesten laten zo'n niksbetekenend vormpje zetten. En dan is het zonde.
Een tattoo die echt iets voor je betekent zoals de naam (bij voorkeur niet van je vriendin maar) van je overleden ouders o.i.d. kan ik inkomen.
Nieuwe vriendinquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:59 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Nee hoor mevrouw, ik laat binnenkort een nieuwe zetten
Op basis van je leeftijd zou ik ook U moeten zeggen.quote:
Kijk, dan heeft het wel een waardequote:Op donderdag 4 juli 2013 04:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid dat is dus verwerkt in mijn Tribal.
Hoe verwerk je dat in een tribal?quote:Op donderdag 4 juli 2013 04:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Even voor de volledigheid dat is dus verwerkt in mijn Tribal.
1985, goed bouwjaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Op basis van je leeftijd zou ik ook U moeten zeggen.
Kloptquote:Op donderdag 4 juli 2013 04:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Op basis van je leeftijd zou ik ook U moeten zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |