Maah pak goede slim fit broek, die kun je redelijk laag hangen, als je dan beetje kont hebt. Zonder dat je bij minste of geringste een boxer meters boven de broek ziet verschijnen. Daarbij is dat altijd nog beter dan een broek boven de navel, zo strak opgeknoopt dat als iemand bukt je gelijk volle maan hebt. Wat je jammer genoeg nog steeds te vaak ziet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, zwaar laag afhangende de wijde broeken is aantrekkelijk![]()
![]()
![]()
En ik heb het niet over ophijsen tot onder de oksels
Not my problem.. Trek een jas aan ofzoquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:50 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Nee hoe moeten we dan alles carryen.
Dat ziet er toch niet uit, al die volle zakken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Not my problem.. Trek een jas aan ofzo
Hmm.. Ik doel op idioten met wijde broeken, die een halve meter te laag hangen, met het kruis bijna op de knie en die doen alsof ze sowieso geen kont hebben..quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:51 schreef practics het volgende:
[..]
Maah pak goede slim fit broek, die kun je redelijk laag hangen, als je dan beetje kont hebt. Zonder dat je bij minste of geringste een boxer meters boven de broek ziet verschijnen. Daarbij is dat altijd nog beter dan een broek boven de navel, zo strak opgeknoopt dat als iemand bukt je gelijk volle maan hebt. Wat je jammer genoeg nog steeds te vaak ziet.
Nouja 24/7 met tas is not done, maar richting sportschool en dergelijke is tas wel gewoon normaal hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:52 schreef mmPRTSR het volgende:
[..]
Dat ziet er toch niet uit, al die volle zakken.
Daar heb je zeker een punt, maarja als ik veel bij me heb.. neem ik toch liever een tas meequote:Op donderdag 4 juli 2013 02:53 schreef practics het volgende:
[..]
Nouja 24/7 met tas is not done, maar richting sportschool en dergelijke is tas wel gewoon normaal hoor.zie me al fietsen naar de sportschool met alles los op bagage drager in de handen en wel
Ligt beetje aan de broek, soms kun je er niks aan doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm.. Ik doel op idioten met wijde broeken, die een halve meter te laag hangen, met het kruis bijna op de knie en die doen alsof ze sowieso geen kont hebben..
Gewone tas ja.. "Krokodillenleren tasje" doet iets anders vermoedenquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:53 schreef practics het volgende:
[..]
Nouja 24/7 met tas is not done, maar richting sportschool en dergelijke is tas wel gewoon normaal hoor.zie me al fietsen naar de sportschool met alles los op bagage drager in de handen en wel
Manpurse "quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewone tas ja.. "Krokodillenleren tasje" doet iets anders vermoeden
Het is gewoon leren tas met krokodil erop. Niks mis mee, oke het heeft style...quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewone tas ja.. "Krokodillenleren tasje" doet iets anders vermoeden
Bedoel ik maarquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Manpurse "" in Italië zie je ze genoeg..
Uhhh. nee het is een manpurse van krokodillenleerquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:56 schreef practics het volgende:
[..]
Het is gewoon leren tas met krokodil erop. Niks mis mee, oke het heeft style...
Maar wat gay is zijn van die kleine heup/schouder tasjes met die ruit print en kroam veel door petjes gedragen
ik zou hem gebruiken voor naar de gym, bout aan haters...quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uhhh. nee het is een manpurse van krokodillenleer
Nee, nee, nee.. Spraakverwarring.. Ik had het over mijn idee bij "een krokodillenleren tasje". Ik had het NIET over een bestaande tas van jouquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:58 schreef practics het volgende:
[..]
ik zou hem gebruiken voor naar de gym, bout aan haters...![]()
Maar nogmaals 24/7 met tas rond waggelen is not done..
Vrouwen horen tassen te dragen, vervolgens als je ergens heen gaat, dat je alles in haar tas flikkert zodat je lekker kan pilsen zonder dat je met een broek vol accessoires/sleutels rond loopt.quote:
Nee had het over de tas op foto hier boven. Niet mijn tas, laat dat duidelijk zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee.. Spraakverwarring.. Ik had het over mijn idee bij "een krokodillenleren tasje". Ik had het NIET over een bestaande tas van jou
Als ik lekker wil lopen pilsen, wil ik helemaal geen vrouw in de buurt hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vrouwen horen tassen te dragen, vervolgens als je ergens heen gaat, dat je alles in haar tas flikkert zodat je lekker kan pilsen zonder dat je met een broek vol accessoires/sleutels rond loopt.
Hemd, wifebeater,quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Toch wel prettig dat je kunt zoeken op tank top, een hemd dus.
Ok, maar over die tas had ik het ook niet dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 03:00 schreef practics het volgende:
[..]
Nee had het over de tas op foto hier boven. Niet mijn tas, laat dat duidelijk zijn
quote:Op donderdag 4 juli 2013 03:01 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hemd, wifebeater, whatever ga niet haten met je ecto lichaam vriend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |