Nou, dat weet ik niet hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:24 schreef practics het volgende:
[..]
Deze vrouw snapt. Met jou kan ik praten..
Nou ben ik stokoud, maar sinds wanneer is een (normale!) V-hals een gay-ding??quote:
ok maar kijk naar het 2e plaatje van de OPquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou ben ik stokoud, maar sinds wanneer is een (normale!) V-hals een gay-ding??
Naja ligt wel aan met welk andere kleding stukken je het gebruikt. Als dat gewoon netjes hetero is. Is er aan een iets diepere vhals niks gays aan.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik niet hoor![]()
Tweede V-hals in de OP vind ik ook too much.. Is meer "kijk mijn lijf eens" dan kleding
en die eerste vind ik ook al niks, dat strakke allemaalquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:28 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
ok maar kijk naar het 2e plaatje van de OP
dan ben je toch een poof poof
Zie de post boven de jouwequote:Op donderdag 4 juli 2013 02:28 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
ok maar kijk naar het 2e plaatje van de OP
dan ben je toch een poof poof
DIKZAK GESPOT> HAHAHAHAHAquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:29 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
en die eerste vind ik ook al niks, dat strakke allemaal
Geniaal toch kun je snel iemand trollen door je tepel te showenquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Sowieso als de hals op dezelfde lijn ligt als de tepels van een kerel, dat is niet iets om als man mee te pronken. Het mist namelijk een belangrijk detail, een goed gevulde boezem. Vrouwen met cup AA lopen ook niet met een shirt-a-la-decolleté rond.
Nah, ook wat diep.. Op het randje iigquote:
pas op het is de modepolitiequote:Op donderdag 4 juli 2013 02:38 schreef practics het volgende:
[..]
Iets meer body had gemogen, maar idd niks mis mee behalve die schoenen dan..
Owh, en de broek hangt te laag of hij heeft een lijf dat uit proportie is..quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en de broek hangt te laag of hij heeft een lijf dat uit proportie is..
Embrace your inner gayness..quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:35 schreef practics het volgende:
[..]
Geniaal toch kun je snel iemand trollen door je tepel te showen
Je zou af en toe die gezichten moeten zien geniaal..
Krokodillenlederentasje is dan weer wel een pluspunt?quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, en de broek hangt te laag of hij heeft een lijf dat uit proportie is..
Nee, zwaar laag afhangende de wijde broeken is aantrekkelijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:43 schreef practics het volgende:
[..]broek tot bovende navel, nog zo'n autisten style trekje
quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:43 schreef practics het volgende:
[..]broek tot bovende navel, nog zo'n autisten style trekje
Een "tasje" bij een man is zeker géén pluspuntquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:44 schreef Nober het volgende:
Ik heb geen v-hals, geen behoefte aan.
[..]
Krokodillenlederentasje is dan weer wel een pluspunt?
Nee hoe moeten we dan alles carryen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Een "tasje" bij een man is zeker géén pluspunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |