PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
kijk uit voor syriëquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:32 schreef Djeetje het volgende:
Hopelijk morgen mijn nieuwe pc bestellen
Ja, ik was verbaasd toen ik de stats in de rust zag met 7-0 in schoten..was het niet echt de wedstrijd naar. Jij hebt overal ook een aardig sterk (en snel) blok staan..blijft zo lastig om doorheen te komen. Pas met counters komt er wat ruimte.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:39 schreef ThadCastle het volgende:
GG. Deze verdediging is echt hopeloos.
De kansen verhouding is een beetje vertekend, ik kon het telkens niet uitspelen en tja Kouyate en Whoopi zijn ook wel lastig om tegen te spelen
Ja dit team is niet mijn favo, meer gewoon om wat spelers te proberen haha. Het is ook geen geweldig team. Dat tweede team is idd een van mijn favo's en eerste team dat ik had.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik was verbaasd toen ik de stats in de rust zag met 7-0 in schoten..was het niet echt de wedstrijd naar. Jij hebt overal ook een aardig sterk (en snel) blok staan..blijft zo lastig om doorheen te komen. Pas met counters komt er wat ruimte.
Dat 2e team kwam ik echt amper doorheen tot ik in de rust zelf ook 352 ging spelen (en attacking). Zal volgende keer ook wat teams variëren, is wel leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dit team is niet mijn favo, meer gewoon om wat spelers te proberen haha. Het is ook geen geweldig team. Dat tweede team is idd een van mijn favo's en eerste team dat ik had.
Ik vind de verdediging niet zo geweldig ze doen te vaak dingen die ik anders wil doenVoel me soms een beetje machteloos, terwijl bij dat team met Kouyate en Donk dat een heel stuk minder is/was.
Ja doen binnenkort wel weer een paar potjes. Heb nog wel wat andere teams hehe
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:42 schreef quer het volgende:
fut 14 heel veel gold packs kopen tot december en hopen een gevalletje porto hulk
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef quer het volgende:
Maar vanaf volgend jaar zal ik ook geen 200k pack openings doen.. en wat voorzichter met me geld omgaan
Ja het is ook een betere manier om teams te testen want je speelt niet tegen een 'cunt'. Dat Serie A team liep wel beter normaal gesproken dan dat potje tegen jou. Maar dat was ook het eerste potje met Pietje Pelle. Dat laatste team is wisselvallig, heb er wel wat cups mee gewonnen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat 2e team kwam ik echt amper doorheen tot ik in de rust zelf ook 352 ging spelen (en attacking). Zal volgende keer ook wat teams variëren, is wel leuk
Ik denk dat Pelle wel goed is als je hem echt als targetman gaat gebruiken..jij gebruikte hem wel om in de bal te komen en te kaatsen, maar je hebt volgens mij de hele wedstrijd geen cross gegeven toen. Deed er ook alles aan om dat te voorkomen haha, was er wel bang voor. Tegen 352 teams heb je wel meer ruimte om dat te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja het is ook een betere manier om teams te testen want je speelt niet tegen een 'cunt'. Dat Serie A team liep wel beter normaal gesproken dan dat potje tegen jou. Maar dat was ook het eerste potje met Pietje Pelle. Dat laatste team is wisselvallig, heb er wel wat cups mee gewonnen.
Ja 352 Serie A beviel me niet. Ik denk dat Gabbiadini Pelle gaat vervangen, is het meest compleet denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat Pelle wel goed is als je hem echt als targetman gaat gebruiken..jij gebruikte hem wel om in de bal te komen en te kaatsen, maar je hebt volgens mij de hele wedstrijd geen cross gegeven toen. Deed er ook alles aan om dat te voorkomen haha, was er wel bang voor. Tegen 352 teams heb je wel meer ruimte om dat te doen.
same.quote:
sukkakokquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:29 schreef Zhano het volgende:
Mensen op mn werk lopen nu de hele tijd "Wat!? No munnie??" te roepen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 06:51 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk,
Tevens goedemorgen
Ik was gisteren gehinderd door de completing bug. Kon 2 uur niks, en in die 2 uur klapte de MLS luchtbel. Maar ja, heb in totaal een stuk of 1000 spelers verkochtquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Amper iets verkocht gisteravond
Dat laatste is natuurlijk veel belangrijker, goed om te horen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was gisteren gehinderd door de completing bug. Kon 2 uur niks, en in die 2 uur klapte de MLS luchtbel. Maar ja, heb in totaal een stuk of 1000 spelers verkocht![]()
En de nieuwe medicatie lijkt te werken, voor het eerst in tijden zonder pijn wakker geworden
Denk dat dat ook komt door het MLS toernooi. Mensen kunnen 1000 coins voor een bankzitter betalen, of zelf wat pakjes openen voor bankzitters. Vandaag iedereen druk bezig met het toernooi natuurlijk, dus de consumables prijzen zullen wel een stuk gunstiger liggen vandaagquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk veel belangrijker, goed om te horen!
Ik had ook last van die completing bug ja....maar buiten dat waren de consumables prijzen gisteravond volgens mij ontzettend laag, want ik verkocht amper wat
Zou goed kunnen; eerste koopwaar loopt over een half uurtje af, we gaan het zienquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Denk dat dat ook komt door het MLS toernooi. Mensen kunnen 1000 coins voor een bankzitter betalen, of zelf wat pakjes openen voor bankzitters. Vandaag iedereen druk bezig met het toernooi natuurlijk, dus de consumables prijzen zullen wel een stuk gunstiger liggen vandaag
Zit wel goed :quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zou goed kunnen; eerste koopwaar loopt over een half uurtje af, we gaan het zien
quote:
Ja, discard jij ze? Die 200 coins zijn voor sommige pakjes net het verschil tussen winst en verlies. contracten 450 bid / 500 binquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zet jij echt nog spelers voor 200 coins te koop?
Hoe duur zijn jouw contracten?
Dan moet mijn prijs (500/600) dus duidelijk omlaag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, discard jij ze? Die 200 coins zijn voor sommige pakjes net het verschil tussen winst en verlies. contracten 450 bid / 500 bin
quote:
quote:
Er is hier echt bijna een 24 uurs bezetting, met vaste mensen in de nacht en in de vroege ochtendquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:34 schreef over_hedge het volgende:
Nieuw team speelt fijn
[ afbeelding ]
En dan aan het begin van de wedstrijd meteen ronaldo en neymar in de spits zetten
Dude...quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:34 schreef over_hedge het volgende:
Nieuw team speelt fijn
[ afbeelding ]
En dan aan het begin van de wedstrijd meteen ronaldo en neymar in de spits zetten
Jaquote:
Wat?quote:
Deed ik vorig jaar ook met de single matches. Had ik een brons MLS team, en een bazen team. Als iemand op voorsprong kwam tegen mn MLS team, en bijdehand ging juichen, of te vaak naar mijn zin de replay bekijken, gooide ik gewoon 3 bazenspelers erin met een +10 kaartje. Had je de getransfereerde Ibrahimovic in de spits staan met alles +15 tegen een bronzen verdedigingquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaWaarom niet?
Ik had een 433 met hun gewoon normaal in e basis maar speelde voor geen meterEn dit team speelt fijn. Dus dan maar zo doen.
[..]
Wat?
Dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Deed ik vorig jaar ook met de single matches. Had ik een brons MLS team, en een bazen team. Als iemand op voorsprong kwam tegen mn MLS team, en bijdehand ging juichen, of te vaak naar mijn zin de replay bekijken, gooide ik gewoon 3 bazenspelers erin met een +10 kaartje. Had je de getransfereerde Ibrahimovic in de spits staan met alles +15 tegen een bronzen verdedigingMooie tijden waren dat
Ik heb echt niks met mensen die bij de aftrap direct al allerlei wissels doorvoeren...quote:
Wat maakt dat nou weer uit? Ik ben even 10 sec bezig 2 spelers in mijn team te zetten omdat anders de chem niet uitkomt. Lekker boeiend? je kan je ook om te veel dingen druk maken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb echt niks met mensen die bij de aftrap direct al allerlei wissels doorvoeren...
Nee man, slaap echt weinig laatste tijdquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]BDIL die zo vroeg op is? Droom ik nog?
Vorig jaar kon je bij alle IF, transfers en UP spelers een + 10 kaartje gooien. Als je ze liet invallen, dan raakten ze die +10 niet kwijt. Beste bug die fifa ooit gehad heeftquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijkMaar +10 kaartjes doe ik niet. Maar ik wil gewoon met Ronaldo en neymar in de spits spelen. Maar sowieso geen zin om 700k voor de st versie van neymar te betalen dus ik gebruikte sowieso zijn lw kaarrtje al. Dus moest hem al wisselen aan het begin van de wedstrijd.
En waarom zet je ze dan niet gewoon in de basis? Ik heb het gewoon niet zo op dit soort trucjes om de "regels" in het spel te omzeilen. Dat is mijn persoonlijke mening, maar daar hoef jij je niets van aan te trekken.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit? Ik ben even 10 sec bezig 2 spelers in mijn team te zetten omdat anders de chem niet uitkomt. Lekker boeiend? je kan je ook om te veel dingen druk maken?
Ja, over die bug hoorde jullie ik laatst ook al. Heb ik echt niks van meegekregen terwijl ik vorig jaar meer speelde dan dit jaar.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vorig jaar kon je bij alle IF, transfers en UP spelers een + 10 kaartje gooien. Als je ze liet invallen, dan raakten ze die +10 niet kwijt. Beste bug die fifa ooit gehad heeft(en als je alle coaches had, dan kreeg je er 50% bij, dus werd alles +15)
Omdat neymar en ronaldo dan 0 chem hebben? En ik trek me er ook niks van aan hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En waarom zet je ze dan niet gewoon in de basis? Ik heb het gewoon niet zo op dit soort trucjes om de "regels" in het spel te omzeilen. Dat is mijn persoonlijke mening, maar daar hoef jij je niets van aan te trekken.
ahhquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee man, slaap echt weinig laatste tijdGing 1 uur naar bed en werd 8 uur wakker....
Ja, en Ibrahimovic kreeg daardoor 92 of 93 pace, haha, dat soort dingen mis ik nu welquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, over die bug hoorde jullie ik laatst ook al. Heb ik echt niks van meegekregen terwijl ik vorig jaar meer speelde dan dit jaar.
Sowieso was hij al te goed vorig jaarquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en Ibrahimovic kreeg daardoor 92 of 93 pace, haha, dat soort dingen mis ik nu wel
Ik heb het gewoon niet mensen die allerlei trucjes uithalen om de regels van het spel te omzeilen. Waar ligt de grens? Ik ben vergeten wie het was, maar gisteren klaagde hier iemand dat hij in de finale van de theme cup iemand tegenkwam die direct na de aftrap het spel verliet, en de cup daar nog mee won ook. Waar ligt de grens? Ik zie in feite niet het verschil tussen jouw trucjes en de zijne hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Omdat neymar dan 0 chem hebben? En ik trek me er ook niks van aan hoor.
Het is niet tegen de regels? Het zijn gewoon spelers uit me team die op de bank zitten.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet mensen die allerlei trucjes uithalen om de regels van het spel te omzeilen. Waar ligt de grens? Ik ben vergeten wie het was, maar gisteren klaagde hier iemand dat hij in de finale van de theme cup iemand tegenkwam die direct na de aftrap het spel verliet, en de cup daar nog mee won ook. Waar ligt de grens? Ik zie in feite niet het verschil tussen jouw trucjes en de zijne hoor
Dramaqueen ben je toch ook af en toequote:Op donderdag 4 juli 2013 08:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon niet mensen die allerlei trucjes uithalen om de regels van het spel te omzeilen. Waar ligt de grens? Ik ben vergeten wie het was, maar gisteren klaagde hier iemand dat hij in de finale van de theme cup iemand tegenkwam die direct na de aftrap het spel verliet, en de cup daar nog mee won ook. Waar ligt de grens? Ik zie in feite niet het verschil tussen jouw trucjes en de zijne hoor
Eens maar ik ben weer zo iemand die zoiets nooit zou doenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is niet tegen de regels? Het zijn gewoon spelers uit me team die op de bank zitten.
En als je op die manier de cup kan winnen is dat gewoon dom van ea
Prima. Dom van EA. Lekker makkelijk om je daar maar achter te verschuilen. Ik wil op een eerlijke en faire manier een potje FIFA spelen, en liefst winnen ja. Maar als je daar tegenwoordig dit soort geintjes voor nodig hebt...quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het is niet tegen de regels? Het zijn gewoon spelers uit me team die op de bank zitten.
En als je op die manier de cup kan winnen is dat gewoon dom van ea
Kan zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dramaqueen ben je toch ook af en toe
Dat van dat toernooi doe ik niet hoor?quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Prima. Dom van EA. Lekker makkelijk om je daar maar achter te verschuilen. Ik wil op een eerlijke en faire manier een potje FIFA spelen, en liefst winnen ja. Maar als je daar tegenwoordig dit soort geintjes voor nodig hebt...
Dat zeg ik toch ook niet. Ik vraag me alleen af waar dan de grens ligt tussen "wat wel moet kunnen" en wat volstrekt onaanvaardbaar is. En daarom hou ik het maar makkelijk voor mezelf denk ik, en heb ik mijn zo mijn eigen mening over mensen die wel dat grijze gebied in gaan (nog voor een spel eigenlijk uberhaupt begonnen is).quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat van dat toernooi doe ik niet hoor?Ik zet alleen 2 wisselspelers in mijn team..
quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:56 schreef Patje1987 het volgende:
Deze gezien toefjes?
http://wefut.nl/raapfeest.php
Er wordt bijna elk potje wel een grens overschreden met wat wel of niet moet kunnen. Deze jongen die probeert gewoon te doen waar dit spel voor bedoeld is. Het spel heet Ultimate team. Het is van de zotte dat je het echte ultimate team niet kunt maken ivm de chemistry, en uiteindelijk van dit soort noodgrepen moet doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Ik vraag me alleen af waar dan de grens ligt tussen "wat wel moet kunnen" en wat volstrekt onaanvaardbaar is. En daarom hou ik het maar makkelijk voor mezelf denk ik, en heb ik mijn zo mijn eigen mening over mensen die wel dat grijze gebied in gaan (nog voor een spel eigenlijk uberhaupt begonnen is).
Je weet dat wisselspelers bij voetbal horen he? Waarom zou dat niet moeten kunnenquote:Op donderdag 4 juli 2013 08:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet. Ik vraag me alleen af waar dan de grens ligt tussen "wat wel moet kunnen" en wat volstrekt onaanvaardbaar is. En daarom hou ik het maar makkelijk voor mezelf denk ik, en heb ik mijn zo mijn eigen mening over mensen die wel dat grijze gebied in gaan (nog voor een spel eigenlijk uberhaupt begonnen is).
dit ja, en verkeerd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:04 schreef Reemi het volgende:
Ik vind per definitie alles wat mijn tegenstander doet irritant.
Dit eigenlijk dusquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:04 schreef Reemi het volgende:
Ik vind per definitie alles wat mijn tegenstander doet irritant.
Het spel heet Ultimate Team, maar chemistry heeft er altijd ingezeten. Het is niet zo dat die regel ter discussie staat. Moet iedereen dan maar direct bij de aftrap 3x gaan wisselen ofzo?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Er wordt bijna elk potje wel een grens overschreden met wat wel of niet moet kunnen. Deze jongen die probeert gewoon te doen waar dit spel voor bedoeld is. Het spel heet Ultimate team. Het is van de zotte dat je het echte ultimate team niet kunt maken ivm de chemistry, en uiteindelijk van dit soort noodgrepen moet doen.
Maar wees eens eerlijk. Hou jij je altijd aan alle regeltjes?
leuk, te hard rijden. Krijg je een klapband, verlies je door dat te harde rijden de controle over het stuur, en je komt op de verkeerde weghelft terecht, waardoor je een gezinnetje dood rijdt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het spel heet Ultimate Team, chemistry heeft er altijd ingezeten. Het is niet zo dat die regel ter discussie staat ofzo. Moet iedereen dan maar direct bij de aftrap 3x gaan wisselen ofzo?
Nee, ik hou me niet altijd aan alle regeltjes. Het was vanochtend rustig op de weg, dus ik denk dat ik wel iets te hard gereden heb. Maar ik geloof niet dat ik daarmee een ander heb gestoord, want ik heb netjes afstand bewaard....geen gevaarlijke situaties dus
Ik stoor me er niet aan hoor als iemand aan het begin spelers wisselt. zolang die maar opschiet en niet de volle 30 sec er voor gebruikt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het spel heet Ultimate Team, maar chemistry heeft er altijd ingezeten. Het is niet zo dat die regel ter discussie staat ofzo. Moet iedereen dan maar direct bij de aftrap 3x gaan wisselen ofzo?
Nee, ik hou me niet altijd aan alle regeltjes. Het was vanochtend rustig op de weg, dus ik denk dat ik wel iets te hard gereden heb. Maar ik geloof niet dat ik daarmee een ander heb gestoord, want ik heb netjes afstand bewaard tot mijn voorgangers en dergelijke....geen gevaarlijke situaties dus
En dan ben ik de dramaqueen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
leuk, te hard rijden. Krijg je een klapband, verlies je door dat te harde rijden de controle over het stuur, en je komt op de verkeerde weghelft terecht, waardoor je een gezinnetje dood rijdt.
Dus te hard rijden met een in potentie moordwapen mag dus wel, maar bij het inbrengen van Ronaldo vraag je je zelf af waar de grens ligt.
En dan nog, het is toch jouw goed recht om dat te vinden? Net als dat het zijn goed recht is om met Neymar en Ronaldo in de spits te spelen als hij dat wil. Het is tenminste niet cheaten ofzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:06 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het spel heet Ultimate Team, maar chemistry heeft er altijd ingezeten. Het is niet zo dat die regel ter discussie staat ofzo. Moet iedereen dan maar direct bij de aftrap 3x gaan wisselen ofzo?
Nee, ik hou me niet altijd aan alle regeltjes. Het was vanochtend rustig op de weg, dus ik denk dat ik wel iets te hard gereden heb. Maar ik geloof niet dat ik daarmee een ander heb gestoord, want ik heb netjes afstand bewaard tot mijn voorgangers en dergelijke....geen gevaarlijke situaties dus
Nee, ga eens in op mijn argumenten?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan ben ik de dramaqueen?![]()
![]()
Nee nog niet gezienquote:
4231 met miccoli en di natalequote:Op donderdag 4 juli 2013 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil TOTS Pelle maar weet niet wat voor team eromheen
Heel Feyenoord. duh..quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:10 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil TOTS Pelle maar weet niet wat voor team eromheen
Oprotten met die dikke Miccoli.quote:
Het scenario is sowieso belachelijk vergezocht. Je loopt het risico dat..., de kans dat...quote:
Precies, het is mijn goed recht om dat te vinden, en daar mijn mening over te geven. En ik kan zo niet zeggen dat het geen cheaten is: weer kom je bij de vraag waar voor iedereen de grens ligt.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
En dan nog, het is toch jouw goed recht om dat te vinden? Net als dat het zijn goed recht is om met Neymar en Ronaldo in de spits te spelen als hij dat wil. Het is tenminste niet cheaten ofzo.
Iedereen z'n ding.
Mijn punt is: Je wijst hier met je bestraffende vingertje vaak heel moralistisch wat wel en niet netjes is in Fifa. Je vraagt je af waar grenzen liggen. Terwijl je zelf schijt hebt aan grenzen, want 130 kun je toch optrekken naar 145? De kans dat je dingen overleeft, en anderen ook ligt gewoon een stuk hoger als je je aan de maximum snelheid houdt. Beetje hypocriet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het scenario is sowieso belachelijk vergezocht. Je loopt het risico dat..., de kans dat...
Als 145 rijd waar ik 130 mag, heb ik risico's op een klapband ja. Maar die risico's zijn er ook al als ik 130 rijd hoor. Als je die risico's dan toch wil minimaliseren, had ik thuis moeten blijven. Nu ik er zo over nadenk, was dat eigenlijk misschien wel beter geweest
Miccoli, komt wat pace te kort, maar anders de Italiaanse Essweinquote:
Baasquote:
Had hem in een ander team maar vond hem niet fijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Miccoli, komt wat pace te kort, maar anders de Italiaanse Esswein
Prima, ikke hypocrietquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn punt is: Je wijst hier met je bestraffende vingertje vaak heel moralistisch wat wel en niet netjes is in Fifa. Je vraagt je af waar grenzen liggen. Terwijl je zelf schijt hebt aan grenzen, want 130 kun je toch optrekken naar 145? De kans dat je dingen overleeft, en anderen ook ligt gewoon een stuk hoger als je je aan de maximum snelheid houdt. Beetje hypocriet.
Altijd lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vannacht heb ik maar 3 spelers verkochtIk heb wel een nieuw non-rare team gemaakt maar ik heb daar het eerste potje meteen mee verloren.
Ik heb 'm eigenlijk alleen maar als wide cam gebruikt in een 451 en 4231. Legendarischquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:21 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Baas
[..]
Had hem in een ander team maar vond hem niet fijn
Ik heb de laatste tijd wel de FIFA aids mee. Zoals bij dit doelpunt: http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/159649701quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vannacht heb ik maar 3 spelers verkochtIk heb wel een nieuw non-rare team gemaakt maar ik heb daar het eerste potje meteen mee verloren.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als iemand Ronaldo en Neymar direct zou wisselen dan drukte ik op start en ging ik uit de wedstrijd.
Dat doe jij ook met elk spel hequote:Op donderdag 4 juli 2013 09:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als iemand Ronaldo en Neymar direct zou wisselen dan drukte ik op start en ging ik uit de wedstrijd.
Verklaart wel z'n 30-200 recordquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat doe jij ook met elk spel heAls je denk niet te kunnen winnen meteen weg gaan.
Dat dan weer niet. Ik doe wel nog meer mijn best om te winnen. En als ik dan win, voelt dat ook nog lekkerder aanquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik snap het ook niet goed hoor. Maak er gewoon een team omheen. Als het de LW Neymar is, gewoon op RF ofzo zetten in 4321quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
jawel joh, 6-1 in de pan hakken en bij elk doelpunt sssshh'en en alle herhalingen laten kijken om vervolgens de laatste 20 minuten achterin rond te tikkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ga tegen dat soort bezems niet spelen
Ik doe niet tegen andere wat ik zelf ook niet leuk zou vindenquote:Op donderdag 4 juli 2013 09:31 schreef DuTank het volgende:
[..]
jawel joh, 6-1 in de pan hakken en bij elk doelpunt sssshh'en en alle herhalingen laten kijken om vervolgens de laatste 20 minuten achterin rond te tikken
En wat nou als ik jouw UI niet pruim?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik doe niet tegen andere wat ik zelf ook niet leuk zou vinden
Ee zijn grenzen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En wat nou als ik jouw UI niet pruim?
Ikkequote:Op donderdag 4 juli 2013 10:41 schreef Revontulet het volgende:
Wie had gister nou dat team met Danilinho en quintero in de spits?
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#hKgWdfyWnJhDu:ps3quote:
En ik vind 442 niet zo fijn spelen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok, hier kom ik dan: Lekkere midgets op je middenveldRest lijkt me prima
Zhanoquote:Op donderdag 4 juli 2013 10:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ok, hier kom ik dan: Lekkere midgets op je middenveldRest lijkt me prima
quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#hKgWdfyWnJhDu:ps3
Voorhoede speelt prima, ben alleen nog niet helemaal tevreden over het middenveld.
Is aanwezig in mijn teamquote:
Muchos gracias. Wat is het probleem met het middenveld?quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#hKgWdfyWnJhDu:ps3
Voorhoede speelt prima, ben alleen nog niet helemaal tevreden over het middenveld.
Beetje lichtgewicht ofzo. Ik had er eerst ook nog Bermudez staan (ipv Wellington), maar dat gaf echt te weinig balans.quote:Op donderdag 4 juli 2013 10:59 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Muchos gracias. Wat is het probleem met het middenveld?
quote:
Ik moet gewoon hardop lachenquote:
Terecht.quote:
In zijn packopening is hij helemaal blij omdat hij Honda krijgtquote:
Hij blijft sowieso bij Vitesse op huurbasisquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die jongen gaat daar echt niet veel speelminuten krijgen hoor.
Naar dat stukje tekst was ik dus op zoek, maar het staat nergens...quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hij blijft sowieso bij Vitesse op huurbasis
Wat een gemekker. Dit gebeurde bij mijn laatste pot FUT 1 maand geleden. 120e minuut in de finale van een 10k toernooi.quote:Op donderdag 4 juli 2013 11:58 schreef Buffell het volgende:
Gisteren weer even maximaal ge-EA'd. Ik had nog 1 pu......
etc. etc.
Is er een manier om zulke dingen te kunnen zien op de ipad?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat een gemekker. Dit gebeurde bij mijn laatste pot FUT 1 maand geleden. 120e minuut in de finale van een 10k toernooi.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/158982599
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat een gemekker. Dit gebeurde bij mijn laatste pot FUT 1 maand geleden. 120e minuut in de finale van een 10k toernooi.
Ook wel logisch. Ze kunnen moeilijk zeggen; ja, scripting bestaat. We laten soms opzettelijk dingen gebeuren om de einduitslag te kunnen bepalen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
We weten toch allemaal al dat scripting bestaat. EA probeert het wel te ontkennen maar dat is alleen omdat ze weten dat ze fout zitten.
Blufquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:24 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik ga mijn club verwijderen en opnieuw beginnen.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
leuk, te hard rijden. Krijg je een klapband, verlies je door dat te harde rijden de controle over het stuur, en je komt op de verkeerde weghelft terecht, waardoor je een gezinnetje dood rijdt.
Dus te hard rijden met een in potentie moordwapen mag dus wel, maar bij het inbrengen van Ronaldo vraag je je zelf af waar de grens ligt.
Ik had hem al gezien, maar hij blijft grappigquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat dat bij jou in de smaak zou vallen ja. Lindgren en absurditeit is een twee-eenheidquote:
Wel gezien, niks op aan te merkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:33 schreef el-blanchito het volgende:
Niemand die mijn team heeft gezien?
Zwijgend instemmen is prima toch?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:33 schreef el-blanchito het volgende:
Niemand die mijn team heeft gezien?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zwijgend instemmen is prima toch?
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wel gezien, niks op aan te merkenLijkt me een prima teampje...
Moraal van het verhaal: neem het niet te persoonlijk, het ligt dus echt aan je kutteamsquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:37 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
[..]![]()
Dit is echt m'n eerste team waar niet op wordt gezeken
Prachtig verwoord, ja.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had kunnen weten dat dat bij jou in de smaak zou vallen ja. Lindgren en absurditeit is een twee-eenheid
Ik luister niet meer naar die domme paupers uit dit topic. Team is persoonlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: neem het niet te persoonlijk, het ligt dus echt aan je kutteams
quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik luister niet meer naar die domme paupers uit dit topic. Team is persoonlijk.
Ik hou mij voortaan ook aan de limiet, met kerst boete van 300 euro + gehad dus jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan ik zometeen toch gewoon lekker mijn zonnebrilletje opzetten als ik (netjes binnen de snelheidlimiet) naar huis cruise![]()
Zo hoog heb ik ooit slechts 1x gehad (jaar of 8 terug, toen ik soms nog roekeloos was) . Waren ze zo slim geweest om een mobiele flitser weg te zetten op een weg waar de snelheid van 50 naar 70 km/h ging...maar dan ook precies achter het bord "70". Ik werd geflitst met 85 ofzo, had ik al in mijn spiegel gezien. Kreeg 300 euro boete....ik schrok me kapot. Maar bleek dat de flitser ingesteld was op een snelheid van 50 km/h. Ikke politie gebeld, werd de bekeuring volledig kwijtgescholdenquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik hou mij voortaan ook aan de limiet, met kerst boete van 300 euro + gehad dus ja
Je zal maar je rijbewijs kwijtraken door zo'n rotgeintje...dat is het me dus echt niet waardquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:49 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben niet roekeloos ik was gewoon geïrriteerd. Was tijdens kerst en geen hond op de weg maar ze hadden spitsstroken enzo aangezet dus je mocht overal maar 100. Ik had mijn Merc toen nog en zat achter een auto die 80 reed op een stuk waar je eindelijk 120 mocht na die kut 100 weg. Dus ik duwde hem een beetje opzij en trapte hem in tot de 200 en liet toen gas los. Stond daar een laserventje toen ik 158 reed dacht ik. Dus op zich nog geluk gehad
Ja inderdaad had dan gewoon de hele tijd 200 gereden aangezien je toch al die boete hadquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zo zonde van je geld ook. Voor 300 euro kun je echt leuke dingen doen
Zelfs hier heb jij sponsors voor zeker?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja inderdaad had dan gewoon de hele tijd 200 gereden aangezien je toch al die boete had
Met 200 ben je je rijbewijs kwijt en weet ik veel hoe lang rijontzegging. Heb ik liever een boete van 300 euro.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ja inderdaad had dan gewoon de hele tijd 200 gereden aangezien je toch al die boete had
Want er is natuurlijk maar 1 flitspaal/flitsagent in Nederland.quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wist dat iemand dit ging zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Want er is natuurlijk maar 1 flitspaal/flitsagent in Nederland.
Potsie waarom vraag je toch altijd naar de bekende weg ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 12:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zelfs hier heb jij sponsors voor zeker?
Is ook best moeilijk om een diesel te laten draaien.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef Ajacied7 het volgende:
3e rijles gehad. 2 uur is toch aardig lang.
Door een meisje naar huis gebracht die de auto constant liet afslaan.
Het is Marchettiquote:Op donderdag 4 juli 2013 12:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik had hem al gezien, maar hij blijft grappig
Dat krijg je ervan, met je Stanley Menzo op doel
Gefeliciteerd en beterschap!quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens gisteren mijn stage en daarmee mijn studiejaar succesvol afgerond.![]()
En nu lig ik met griep in bed.![]()
Goed bezig, want ziek zijn doe je maar in je eigen tijd.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:26 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb trouwens gisteren mijn stage en daarmee mijn studiejaar succesvol afgerond.![]()
En nu lig ik met griep in bed.![]()
Bij "Bio". Koop anders gewoon zo'n overall healing card.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:32 schreef x1N2ition het volgende:
Oké, er is iemand uit mijn team geblesseerd, maar ik weet niet eens meer waar ik kan zien waaraan hij geblesseerd is. Help!
vind ik wel meevallen hoorquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Is ook best moeilijk om een diesel te laten draaien.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bij "Bio". Koop anders gewoon zo'n overall healing card.
Gabbiadiniquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dus mijn nieuwe non-rare team. Het 1e potje verloor ik maar toen had ik Loties, Zouma, de LM en de RM nog niet. Loties scoorde meteen bij zijn debuutPaloschi 2 goals en Gabbiadini 3 goals.
Ik heb hem toch maar weer teruggekocht. Tot nu toe deed Paloschi het niet zo goed (ik had hem ook in dat andere nonrare team) Hij mist veel kansen. De LM en RM hebben beide 4* skillquote:
Verkoop ik niet. Beste speler in het spel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
wow houd je hem of verkoop je hem?
Handicap he..quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verkoop ik niet. Beste speler in het spel.
Raapfeest heeft zelf een handicap en EA wil daar niet mee spotten.quote:
Ziek hequote:
Silversquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
Ik keek even naar wat records van xbox live friends. Dat van Tim is echt ziek goed
Je weet dat hij ook gold teams heeft? Maar zelfs al speel je alleen met silvers is dat record ziek hoorquote:
Die heeft dus het minste last van handicapquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:58 schreef ThadCastle het volgende:
Ik keek even naar wat records van xbox live friends. Dat van Tim is echt ziek goed
Maarja record zegt mij behoorlijk weinigquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je weet dat hij ook gold teams heeft? Maar zelfs al speel je alleen met silvers is dat record ziek hoor
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maarja record zegt mij behoorlijk weinigVooral als ik naar vorige jaar kijk en vergelijk met dit jaar
Ik had het mijne al lang niet meer bekekenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Maarja record zegt mij behoorlijk weinigVooral als ik naar vorige jaar kijk en vergelijk met dit jaar
Die is echt ziekquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt in mijn ogen wel wat. Als je bij de rest kijkt heeft alleen ds2 zo'n ratio, maar die speelt vooral tegen starter teams. Smookz heeft ook een goed record.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zegt in mijn ogen wel wat. Als je bij de rest kijkt heeft alleen ds2 zo'n ratio, maar die speelt vooral tegen starter teams. Smookz heeft ook een goed record.
Haha ik wist dat je ging reagerenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]Ik speel de laatste tijd tegen genoeg 100 chem teams en ik speel ook met silvers. Ik ben dus gewoon goed gr gr
Ik had gisteren m'n 2e en 3e uurquote:Op donderdag 4 juli 2013 13:14 schreef Ajacied7 het volgende:
3e rijles gehad. 2 uur is toch aardig lang.
Door een meisje naar huis gebracht die de auto constant liet afslaan.
Wat is er moeilijk aan terugschakelen?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik had gisteren m'n 2e en 3e uurtwee uur is indd best lang, maar je leert wel veel. Ik mocht gisteren al helemaal zelfstandig rijden
vooral met terugschakelen en remmen was het heel lastig.
okquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha ik wist dat je ging reageren
gewoon een flinke dot tussengasquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik had gisteren m'n 2e en 3e uurtwee uur is indd best lang, maar je leert wel veel. Ik mocht gisteren al helemaal zelfstandig rijden
niet want jij speelt irritantquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ok
Wanneer doen wij weer eens een potje dan?
Het zegt vrij weinig aangezien iedereen van iedereen kan winnen ( ongeacht hoe goed je record is), het hangt alleen af hoe OP je team isquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij ook maar ik wil zien hoe goed dit nieuwe team isquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
niet want jij speelt irritant
gr gr
Die non rares? speelde pas tegen zo'n pikkie, zal wel van eaforum zijn want zaten allemaal van die dreetjegems tussen, maar dat was echt een kut pot.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
jij ook maar ik wil zien hoe goed dit nieuwe team is
Als je bijvoorbeeld van z'n vier terug moet naar voor een stoplicht zijn er heel veel dingen waar je op lettenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan terugschakelen?
Sommige non-rares zijn dan ook beter dan rares. In bijv. de 2.Bundesliga en de A.Bundesliga zitten ook veel goede.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die non rares? speelde pas tegen zo'n pikkie, zal wel van eaforum zijn want zaten allemaal van die dreetjegems tussen, maar dat was echt een kut pot.
Oh zo ja. En ja, kloptquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:12 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld van z'n vier terug moet naar voor een stoplicht zijn er heel veel dingen waar je op lettendat is allemaal best moeilijk als het voor de eerste keer doet, over twee lessen ofzo zal het allemaal wel automatisch gaan
quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Trapz het cynisch bedoelde
Kut is dat hè? Ik had gisteren m'n eerste les en vooral op de rotonde is het ff snel handelen! Koppeling, richtingaanwijzer, schakelenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen tijdens afslaan, niet als ik 3 kwart moet eerst naar links en dan op het einde naar rechts.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
Die richtingaanwijzer gebruik ik ook de helft van de tijd niet op de rotonde. Volgens mij doet niemand dat
Dat is niet volgens de regelsquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
Die richtingaanwijzer gebruik ik ook de helft van de tijd niet op de rotonde. Volgens mij doet niemand dat
Dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen tijdens afslaan, niet als ik 3 kwart moet eerst naar links en dan op het einde naar rechts.
Ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik gebruik hem alleen tijdens afslaan, niet als ik 3 kwart moet eerst naar links en dan op het einde naar rechts.
Ik gebruik mijn richting aanwijzer en meestal sein ik ook nog even met groot licht en de claxon.quote:
Lol opeens begint iedereen hier met rijlessenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:14 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Kut is dat hè? Ik had gisteren m'n eerste les en vooral op de rotonde is het ff snel handelen! Koppeling, richtingaanwijzer, schakelen
Geen stoeprandjes meepakkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik gebruik mijn richting aanwijzer en meestal sein ik ook nog even met groot licht en de claxon.
Alleen in de avond rij ik recht over de rotonde en dan nog even extra gas over het bloemenperkje.quote:
Dat doe ik overdag.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen in de avond rij ik recht over de rotonde en dan nog even extra gas over het bloemenperkje.
Dukes of Hazardquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Alleen in de avond rij ik recht over de rotonde en dan nog even extra gas over het bloemenperkje.
Je kan toch alsnog de bin pakken?quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:20 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme ik wilde de BIN pakken maar klikte verkeerd, nou maar wachten en hopen dat hij niet gekocht wordt
En dan als een josti tududuututuuuuuuuuuuu doen tegen jezelf en lachenquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan toch alsnog de bin pakken?
Je bent zelf een Luiz in de pelsquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Meteen weer een Chelsea speler bij dit soort gedrag linkenHater
Heb toch niet gepost wie het isquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:24 schreef Reemi het volgende:
Best wel slim bedacht, hopen dat er een lurker intrapt.
Ik werd de eerste les gelijk voor de leeuwen gegooid. Maar de basics kende ik dan ook wel.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:09 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jij had al vaker tractor gereden natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik werd de eerste les gelijk voor de leeuwen gegooid. Maar de basics kende ik dan ook wel.
Ik vond dat opzich wel te doen, alleen het remmen en dan ff los, koppeling en dan weer remmen ofzo vond ik wel lastig!quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:18 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Lol opeens begint iedereen hier met rijlessen![]()
Maar ja dat is indd kut, en met optrekken vanuit stilstand is even wennen met de koppeling op laten komen en dan gas erbij enzo
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij had al vaker tractor gereden natuurlijk
Eigenlijk was gisteren ook mijn eerste les, vorige week alleen even met mn instructeur gepraat, dat was gratis gelukkigquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:27 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik werd de eerste les gelijk voor de leeuwen gegooid. Maar de basics kende ik dan ook wel.
Neuh, ik kom ze wel vaak tegen.. Dan moet je helemaal in de berm gaan rijden omdat die dingen zo breed zijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij had al vaker tractor gereden natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja het is wel te doen, maar op het begin is het echt nog even wennen aan hoe snel alles moet enzo.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:28 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vond dat opzich wel te doen, alleen het remmen en dan ff los, koppeling en dan weer remmen ofzo vond ik wel lastig!
...en wat kost dit geintje toch belachelijk veel geld.quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:39 schreef Fuszy het volgende:
Over drie weken is de gedachte zo:
fuck alweer rijlessen. Dat kut kijken ook de hele tijd, ik wil mijn rijbewijs hebben en wel nu.
En wat betalen mijn ouders toch een groot deelquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
...en wat kost dit geintje toch belachelijk veel geld.
Ik kon na de les altijd gelijk een schoon onderbroekje aantrekken, man man wat had ik een zweetreet zeg...quote:
DM.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef ThadCastle het volgende:
Kakuta weer naar Vitesse waarschijnlijk
Dreetje in een pakket:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
quote:Op donderdag 4 juli 2013 14:32 schreef ThadCastle het volgende:
Kakuta weer naar Vitesse waarschijnlijk
Dreetje in een pakket:Ik pull 'm netSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is de laagste BIN
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:
Zo is 't.quote:Op donderdag 4 juli 2013 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Goed bezig, want ziek zijn doe je maar in je eigen tijd.
Zo heet het team van die kerel van wie ik al mijn spelers leenquote:
Hangt van de rest van het team afquote:Op donderdag 4 juli 2013 14:59 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wie naast Okore in 343 als linker CB?
Ja, dit.quote:Op donderdag 4 juli 2013 15:13 schreef wieisboos het volgende:
Als ik niet bied op een 3-5-2 kaartje gaan ze voor 500-600 coins. Als ik er wel op bied gaan ze voor 1.5k
zelfde geldt voor een cm-cdm kaartje die voor 400 zou gaan, ik bied er op en opeens 1k, kut loeminadie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |