PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
kijk uit voor syriëquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:32 schreef Djeetje het volgende:
Hopelijk morgen mijn nieuwe pc bestellen
Ja, ik was verbaasd toen ik de stats in de rust zag met 7-0 in schoten..was het niet echt de wedstrijd naar. Jij hebt overal ook een aardig sterk (en snel) blok staan..blijft zo lastig om doorheen te komen. Pas met counters komt er wat ruimte.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:39 schreef ThadCastle het volgende:
GG. Deze verdediging is echt hopeloos.
De kansen verhouding is een beetje vertekend, ik kon het telkens niet uitspelen en tja Kouyate en Whoopi zijn ook wel lastig om tegen te spelen
Ja dit team is niet mijn favo, meer gewoon om wat spelers te proberen haha. Het is ook geen geweldig team. Dat tweede team is idd een van mijn favo's en eerste team dat ik had.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, ik was verbaasd toen ik de stats in de rust zag met 7-0 in schoten..was het niet echt de wedstrijd naar. Jij hebt overal ook een aardig sterk (en snel) blok staan..blijft zo lastig om doorheen te komen. Pas met counters komt er wat ruimte.
Dat 2e team kwam ik echt amper doorheen tot ik in de rust zelf ook 352 ging spelen (en attacking). Zal volgende keer ook wat teams variëren, is wel leukquote:Op donderdag 4 juli 2013 01:41 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dit team is niet mijn favo, meer gewoon om wat spelers te proberen haha. Het is ook geen geweldig team. Dat tweede team is idd een van mijn favo's en eerste team dat ik had.
Ik vind de verdediging niet zo geweldig ze doen te vaak dingen die ik anders wil doenVoel me soms een beetje machteloos, terwijl bij dat team met Kouyate en Donk dat een heel stuk minder is/was.
Ja doen binnenkort wel weer een paar potjes. Heb nog wel wat andere teams hehe
quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:42 schreef quer het volgende:
fut 14 heel veel gold packs kopen tot december en hopen een gevalletje porto hulk
quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:07 schreef quer het volgende:
Maar vanaf volgend jaar zal ik ook geen 200k pack openings doen.. en wat voorzichter met me geld omgaan
Ja het is ook een betere manier om teams te testen want je speelt niet tegen een 'cunt'. Dat Serie A team liep wel beter normaal gesproken dan dat potje tegen jou. Maar dat was ook het eerste potje met Pietje Pelle. Dat laatste team is wisselvallig, heb er wel wat cups mee gewonnen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat 2e team kwam ik echt amper doorheen tot ik in de rust zelf ook 352 ging spelen (en attacking). Zal volgende keer ook wat teams variëren, is wel leuk
Ik denk dat Pelle wel goed is als je hem echt als targetman gaat gebruiken..jij gebruikte hem wel om in de bal te komen en te kaatsen, maar je hebt volgens mij de hele wedstrijd geen cross gegeven toen. Deed er ook alles aan om dat te voorkomen haha, was er wel bang voor. Tegen 352 teams heb je wel meer ruimte om dat te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja het is ook een betere manier om teams te testen want je speelt niet tegen een 'cunt'. Dat Serie A team liep wel beter normaal gesproken dan dat potje tegen jou. Maar dat was ook het eerste potje met Pietje Pelle. Dat laatste team is wisselvallig, heb er wel wat cups mee gewonnen.
Ja 352 Serie A beviel me niet. Ik denk dat Gabbiadini Pelle gaat vervangen, is het meest compleet denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk dat Pelle wel goed is als je hem echt als targetman gaat gebruiken..jij gebruikte hem wel om in de bal te komen en te kaatsen, maar je hebt volgens mij de hele wedstrijd geen cross gegeven toen. Deed er ook alles aan om dat te voorkomen haha, was er wel bang voor. Tegen 352 teams heb je wel meer ruimte om dat te doen.
same.quote:
sukkakokquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:29 schreef Zhano het volgende:
Mensen op mn werk lopen nu de hele tijd "Wat!? No munnie??" te roepen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 06:51 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
eindelijk,
Tevens goedemorgen
Ik was gisteren gehinderd door de completing bug. Kon 2 uur niks, en in die 2 uur klapte de MLS luchtbel. Maar ja, heb in totaal een stuk of 1000 spelers verkochtquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Amper iets verkocht gisteravond
Dat laatste is natuurlijk veel belangrijker, goed om te horen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 07:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was gisteren gehinderd door de completing bug. Kon 2 uur niks, en in die 2 uur klapte de MLS luchtbel. Maar ja, heb in totaal een stuk of 1000 spelers verkocht![]()
En de nieuwe medicatie lijkt te werken, voor het eerst in tijden zonder pijn wakker geworden
Denk dat dat ook komt door het MLS toernooi. Mensen kunnen 1000 coins voor een bankzitter betalen, of zelf wat pakjes openen voor bankzitters. Vandaag iedereen druk bezig met het toernooi natuurlijk, dus de consumables prijzen zullen wel een stuk gunstiger liggen vandaagquote:Op donderdag 4 juli 2013 07:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk veel belangrijker, goed om te horen!
Ik had ook last van die completing bug ja....maar buiten dat waren de consumables prijzen gisteravond volgens mij ontzettend laag, want ik verkocht amper wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |