ja, ik zit te twijfelen tussen Engeland en Duitsland man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
zal best ja, echt niet leuk die premier league eigenlijk.
league 1 and 2 zijn echt als supporter veel leuker

Welke clubquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik zit te twijfelen tussen Engeland en Duitsland man.
de kaart en bierprijzen is Duitsland trekken mij wel aan.

Eigenlijk heb ik daar weinig seconden van wakker gelegen.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten dat Feyenoord met 0-10 aan de broek kreeg

Toen was Jonathan Reis nog een baasjequote:Op donderdag 4 juli 2013 02:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik zal nooit vergeten dat Feyenoord met 0-10 aan de broek kreeg

quilty as chargedquote:

No commentquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hoi Rozzje nog geneukt haha oeps vroeg ik dat haha

Engeland en dan stuk of wat league 1/2 of lager bezoeken, heerlijk man die sfeer.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, ik zit te twijfelen tussen Engeland en Duitsland man.
de kaart en bierprijzen in Duitsland trekken mij wel aan.

Lekker een paar lijntjes ()..........quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen was Jonathan Reis nog een baasje

Oh nee, het zal je verbazen, maar ik eet ook geen cashewnoten nu. Was gewoon benieuwd wie ze wel at.quote:

In Dld?quote:

Die actie van Suarezquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:12 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Lekker een paar lijntjes ()..........

Ja, maar die spoort ook echt niet somsquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die actie van SuarezMet dat snuif-gebaar naar Reis toe, geniaal

Ik vond hem kut omdat hij bij Ajax speeldequote:Op donderdag 4 juli 2013 02:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, maar die spoort ook echt niet soms

Mooi stadion welquote:

Suarez moet een TBS kliniek in, smerige rat.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:14 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond hem kut omdat hij bij Ajax speeldeMaar hij is wel echt een held hoor

Suarez bijt :squote:Op donderdag 4 juli 2013 02:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, maar die spoort ook echt niet soms

Beetje opschieten graag. Heb honger.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:14 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik kom het wel masseren.
Met cashewnoten.

quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Suarez moet een TBS kliniek in, smerige rat.
Is bij Liverpool alleen maar erger geworden.

Jij snapt 'mquote:

quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Deze viel mij meer op.
[..]
Heb helemaal teruggelezen en shit. Goede verhalen broeders en zusters. En hoi.

Dat überhaupt Suarez nog mag spelen wat een fucking idioot en dan zijn commentaar erop : Uruguayaans temperamentquote:Op donderdag 4 juli 2013 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Suarez moet een TBS kliniek in, smerige rat.
Is bij Liverpool alleen maar erger geworden.

Ruk, omdat kutweerquote:

sowieso, maar ook een pl wedstrijd denk ik dan. als je er toch bent..quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Engeland en dan stuk of wat league 1/2 of lager bezoeken, heerlijk man die sfeer.
Duitsland voor (relatief) goedkoop topvoetbal.

Eierruftenquote:

Ja zeg, niet zeuren hoor. Ik moet lopend, als ik ga rennen krijg ik honger en eet ik ze zelf op. Jouw keus.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Beetje opschieten graag. Heb honger.
hee heb je al een nachtei op?quote:
ja echt he bah rukweer gvdquote:
oh lekkerquote:

Zaterdag zondag PL, maandag / dinsdag vaak lagere divisies.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:16 schreef Tjacka het volgende:
is vrijdag zaterdag zondag voetbal normaal in Londen?

"Wil om te winnen"quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:15 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Dat überhaupt Suarez nog mag spelen wat een fucking idioot en dan zijn commentaar erop : Uruguayaans temperament

Je hebt VD Vaart naar de hattrick toegejuicht ja? Ja gewoon, normaal dagje, niet zo productief maar wel leuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 02:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Voelde mij vandaag erg productief. Et toi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |