Ja klopt, grammaticaal moet het nog verbeterd worden mocht ik er mee verder gaan natuurlijkquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:48 schreef Tjacka het volgende:
leuk stukje. alleen wat taaldingetjes dat ik irritant vind.
Diequote:Op donderdag 4 juli 2013 00:48 schreef Tjacka het volgende:
leuk stukje. alleen wat taaldingetjes dat ik irritant vind.
Trusten Stuquote:
Haha, naja, ik had het stuk binnen 20 minuten op papier dus, niet heel erg op spelfouten enzo geletquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]moet je na gaan als ik het zelfs al op merk.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil meer lezen van fok-it
Klacht: Niet meer verder kunnen lezen
beschrijf een seksroman tussen mij en xcachet.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Oke oke, ik ga wel verder. Hoe ik mezelf er voor moet motiveren weet ik nog nietNiet vannacht in ieder geval, moet vroeg op morgen
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
Oke oke, ik ga wel verder. Hoe ik mezelf er voor moet motiveren weet ik nog nietNiet vannacht in ieder geval, moet vroeg op morgen
bonk bonk bonk klets klets klets. lekker. ja he. doei.quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
beschrijf een seksroman tussen mij en xcachet.
quote:Op donderdag 4 juli 2013 00:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je hebt al een aardige fanbase opgebouwd in deze SC
Je hebt dus een grote potentie om schrijver te wordenquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]ik zie het ja
Nouja ik zie wel.
Ik zou het wel erg tof vinden als het uberhaupt wat wordt, maar ik ben zo slecht te motiveren en me voor dingen te zetten
Hoiquote:
Nouja, geen potentie. zou het wel leuk vinden jaquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Je hebt dus een grote potentie om schrijver te worden
Vind je dat al een roddel ja?quote:Op donderdag 4 juli 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
Verse roddels over mij. Ik kan jullie ook geen dag alleen laten.
JUST DO IT BITCHquote:Op donderdag 4 juli 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
wiequote:Op donderdag 4 juli 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
Verse roddels over mij. Ik kan jullie ook geen dag alleen laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |