Dit... En laat je niet zomaar wegsturen ....quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:52 schreef Lienekien het volgende:
Accepteer dat je het misschien inderdaad niet snapt. En blijf praten.
Sterkte.
Want ze kan natuurlijk niet oprecht zijn?quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:57 schreef tonthesnake het volgende:
[..]
Jij vindt het niet ziek dat een persoon kanker als smoes gebruikt om het uit te maken?
Ik vind het vooral nogal kortzichtig en stompzinnig om het als een smoes te betitelen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:57 schreef tonthesnake het volgende:
Jij vindt het niet ziek dat een persoon kanker als smoes gebruikt om het uit te maken?
Vertel haar dat jij het uit wilt maken als zij jou er niet bij wil hebben als ze idd kanker heeft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:46 schreef Happyman81 het volgende:
Nu zei ze tegen mij dat ze het mij niet zo veel pijn wil doen door mij door dat hele traject mee te slepen, mocht het kanker zijn. Waarop ik zei dat ze mij 5x meer pijn doet als ze het uit maakt terwijl ze zelf ernstig ziek is. Het is niet dat ik dan ineens niet meer om haar geef. Ik wil er dan juist bij zijn om haar te steunen. Dit doet ze af met "je snapt me gewoon niet". Vrouwen....
Vooral dat ja. Misschien is dit een besluit in paniek genomen, druk haar op het hart dat je er voor haar blijft.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:57 schreef maily het volgende:
[..]
Dit... En laat je niet zomaar wegsturen ....
Sterkte allebei!
Ik denk dat je er wel voor haar moet zijn. Het boeit toch niet of je een verhouding met haar hebt of nie, als ze ernstig ziek blijkt te zijn? Daarmee kun je al of niet later wel mee verder.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:46 schreef Happyman81 het volgende:
Hoi,
Ik zal eerst even de achtergrond informatie geven.
In februari is er bij mijn vriendin een goedaardige hersentumor vastgesteld nadat ze met ernstige hoofdpijn naar de huisarts was gegaan. Ze is bestraald en verder maakt ze het nu een stuk beter en het gaat de goede kant op.
Vorige week ging ze naar de tandarts voor de halfjaarlijkse controle. Hierbij zag de tandarts allemaal witte vlekjes aan de binnenkant van haar wangen. Ze is erg bang dat dit kanker is. Ze kunnen echter pas dinsdag zeggen wat het is (dan komt de uitslag van het laboratorium onderzoek).
Nu zei ze tegen mij dat ze het mij niet zo veel pijn wil doen door mij door dat hele traject mee te slepen, mocht het kanker zijn. Waarop ik zei dat ze mij 5x meer pijn doet als ze het uit maakt terwijl ze zelf ernstig ziek is. Het is niet dat ik dan ineens niet meer om haar geef. Ik wil er dan juist bij zijn om haar te steunen. Dit doet ze af met "je snapt me gewoon niet". Vrouwen....
Wat moet ik hier nu mee? Ik moet er niet aan denken om verschrikkelijk nieuws te krijgen en haar ook nog eens kwijt te raken!
Ik weet dat het allemaal nog helemaal niet zeker is, maar op de een of andere manier zit ik er wel mee. Ik ben benieuwd wat jullie in zo'n situatie zouden doen.
Gr!
Ze heeft geen chemo gehad. Ze is alleen bestraald.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:56 schreef gargamel het volgende:
Die vlekjes kunnen ook een reactie op de chemo zijn.
Verder sterkte! Allebei.
Maar ik snap haar angst wel. Een tumor in je hoofd, al is die goedaardig, is wel iets waarvan de schrik je in je lijf gaat zitten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 19:12 schreef Happyman81 het volgende:
Dank voor de reacties!
Ik denk nog steeds dat het niet iets is om me zorgen over te maken. Ze waren 100% zeker dat het goedaardig was in haar hoofd en ze hebben talloze CT- en MRI-scans gemaakt. Uitzaaingen zijn er niet bij een goedaardige tumor.
De woordstront die soms uit jouw vingers komt. Hilarisch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:18 schreef Kola het volgende:
Op zoek naar een nieuwe vriendin dan maar, deze klinkt nogal zeurderig. Waarschijnlijk als je weg gaat, belt ze je na een paar dagen weer hysterisch op vol met verwijten... Hoe je haar hebt kunnen verlaten en als je zegt omdat ze dat vroeg, dan zegt ze dat ze in een moeilijke periode zit en dat jij haar hoe dan ook had moeten steunen etc etc.
Ok.. ze vraagt er zelf om toch? Dit is zo'n typische situatie waar hij nooit kan winnen. Blijft hij dan moet hij constant dat gejammer aanhoren en gaat hij weg dan krijgt hij een eeuwige stroom van verwijten over zich heen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De woordstront die soms uit jouw vingers komt. Hilarisch.
Ik vind dat je nogal overdrijft. Zeg maar behoorlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:42 schreef Kola het volgende:
[..]
Ok.. ze vraagt er zelf om toch? Dit is zo'n typische situatie waar hij nooit kan winnen. Blijft hij dan moet hij constant dat gejammer aanhoren en gaat hij weg dan krijgt hij een eeuwige stroom van verwijten over zich heen.
Iemand waar je een serieuze relatie mee hebt vragen om maar plotsklaps te vertrekken terwijl hij niets meer dan positief, begrijpen en ondersteunend is, is ronduit respectloos. Zou er wel klaar mee zijn als ik hem was, rot dan maar op.
Misschien, maar zij zeker ook. En hij is een softie, anders was ze hier nooit mee komen aanzetten (wetende dat hij het niet zou pikken). Ze moet juist dankbaar zijn dat hij er voor haar is, maar misschien heeft die tumor haar wel een excuus gegeven om haar innerlijke bipolaire heks naar buiten te laten. Nu maar hopen dat alles OK is, maar als ik hem was zou dit me wel aan het denken zetten.. zo gemakkelijk de deur gewezen worden enz, is niet niks!quote:Op woensdag 3 juli 2013 20:52 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal overdrijft. Zeg maar behoorlijk.
Ja, ze moet niet zeuren en dankbaar zijn. Mooi samengevat.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:02 schreef Kola het volgende:
[..]
Misschien, maar zij zeker ook. En hij is een softie, anders was ze hier nooit mee komen aanzetten (wetende dat hij het niet zou pikken). Ze moet juist dankbaar zijn dat hij er voor haar is, maar misschien heeft die tumor haar wel een excuus gegeven om haar innerlijke bipolaire heks naar buiten te laten. Nu maar hopen dat alles OK is, maar als ik hem was zou dit me wel aan het denken zetten.. zo gemakkelijk de deur gewezen worden enz, is niet niks!
Dankje lieken, heb mijn best gedaan speciaal voor jou.quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, ze moet niet zeuren en dankbaar zijn. Mooi samengevat.
Ja kom op, een paar witte plekjes in je wangen en je vriend meteen de deur uit trappen als gevolg???quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef Copycat het volgende:
Dat ze verdomme lekker rationeel blijft, met zo'n acute schrik. De aanstellerige dramaqueen.
Ja, ze had vrolijk en opgeruimd tegen haar vriendje moeten zeggen: "Nou schat, kop op, hier slaan we ons samen wel doorheen! Ik laat me niet klein krijgen, hoor! Schouders eronder en gaan met die banaan! Wat is een beetje kanker nou nog, tegenwoordig!"quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:04 schreef Copycat het volgende:
Dat ze verdomme lekker rationeel blijft, met zo'n acute schrik. De aanstellerige dramaqueen.
"En dan zo opgeruimd lekker de troep bij die dame in Sittard opruimen. Lekker bezig zijn is goed tegen ziektes."quote:Op woensdag 3 juli 2013 21:10 schreef Lienekien het volgende:
Ja, ze had vrolijk en opgeruimd tegen haar vriendje moeten zeggen: "Nou schat, kop op, hier slaan we ons samen wel doorheen! Ik laat me niet klein krijgen, hoor! Schouders eronder en gaan met die banaan! Wat is een beetje kanker nou nog, tegenwoordig!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |