Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
tussendoor huil ik soms naar de maan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe beetje grommen, beetje kwijlen en als een overactieve puppy daar tekeergaan.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
tussendoor huil ik soms naar de maan.
[..]
Haha deze man weet!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
wat was dan de tt geworden?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef Typisch het volgende:
Ik wilde kapen, maar ik heb het niet gedaan.
Ik ben trots op mijzelf.
Heb je wel je wolvenshirt aan?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
jij hebt wel vet iluminatie avatar doe weg :s
Wat is de omtrek van je bierbuik nu?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik at laatst een cupcake, ik voelde mijn vetlaag gelijk groeien.
einde bericht
Die van een pot met dat lelijke korte haarquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet welke reputatie ik heb, maar het zou hem niet goed doen nee
Lievvvquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nog 2 daagjes en Snow is legaal.
ofzo
[..]
Dat zou ik bij jou nooit doen.
Oh daar hebben we jou weerquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die van een pot met dat lelijke korte haar
Hij is flink aan het afnemen de laatste maanden, het werd een beetje te gek dus even goed op het eten letten en sporten als een mofo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat is de omtrek van je bierbuik nu?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die van een pot met dat lelijke korte haar
Gisteren was ik gewoon op TC hoor. >:(quote:
Je wilt zeker checken of ik nog squat resultaten hebquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Schatje, beter spreken we af voordat het zover is
Maar om dan vanavond niet te komen omdat geen spul is een rot smoesquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gisteren was ik gewoon op TC hoor. >:(
Onder anderequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:45 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je wilt zeker checken of ik nog squat resultaten heb
Sorry schatje voor mijn overdreven reactie maar ik ben nog steeds mentaal een beetje getekend van wat er is voorgevallenquote:
En een schuurtje om die ferrari 2 jaar in te stallen zeker?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een Ferrari en zomerhuisje in Ibiza
Stuur dan een beetje op.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar om dan vanavond niet te komen omdat geen spul is een rot smoes
Heb je chrome? daar kan ie behoorlijk kut doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ohh. Die site werkt bij mij niet, ooit eens geprobeerd maar hij knalt er altijd uit.
Gewoon rijlessen in die ferarri toch, mag vast wel als je hem wat verbouwdquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En een schuurtje om die ferrari 2 jaar in te stallen zeker?
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En een schuurtje om die ferrari 2 jaar in te stallen zeker?
Ik heb ook chromequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je chrome? daar kan ie behoorlijk kut doen
Autistje dat je ook bent.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Onder andere
[..]
Sorry schatje voor mijn overdreven reactie maar ik ben nog steeds mentaal een beetje getekend van wat er is voorgevallen
Gewoon doen alsof.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb trouwens nog een halve jointMaar daar zal ik niks van voelen.
Jep.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je chrome? daar kan ie behoorlijk kut doen
Chromequote:
Een paar weken geleden zat je nog zo te doen dat je kkhard ging van een jointje en nu voel je van een halve niks meer? Surequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb trouwens nog een halve jointMaar daar zal ik niks van voelen.
Oke, DM je adres.quote:
Dat is stoer. Net zoals ''zo heb al half kratje op voel nog niks XD''.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een paar weken geleden zat je nog zo te doen dat je kkhard ging van een jointje en nu voel je van een halve niks meer? Sure.
Swarovski is best ordinairquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
JaIk zou ook wel een mooie scooter willen hoor met Swarovski kristallen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Een paar weken geleden zat je nog zo te doen dat je kkhard ging van een jointje en nu voel je van een halve niks meer? Sure.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat was zeker 2-3 maanden terug.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn ouders. Voor zichzelfquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Swarovski is best ordinairMaar je had toch al een scooter gekregen?
Als ik een halve joint rook, voel ik 'em wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat voor skeere blowtjes draai jij dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dat was zeker 2-3 maanden terug.
Daarna ben ik elke dag gaan blowen, toen was ik 1 maand gestopt, voelde ik hem weer, was weer elke dag gaan blowen, etc.
Gisteren voelde ik hem ook pas bij de 5e jonko van die dag.
5e, dan ben ik platquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarna ben ik elke dag gaan blowen, toen was ik 1 maand gestopt, voelde ik hem weer, was weer elke dag gaan blowen, etc.
Misschien moet je iets meer dan twee kruimels in een joint stoppen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vind ik bijzonder opmerkelijk. Na 8 jaar dagelijks meerdere joints roken werd ik nog steeds stoned van een goede halve joint.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Fucking dikke.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat voor skeere blowtjes draai jij dan.
Ik ook, of ze moeten allemaal gedeeld worden zoals zondag.quote:
Mijn haar wordt alweer wat langer dus als ik binnenkort mijn kop op tc show dan kan je dat verschrikkelijke beeld weer een beetje van je afzettenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kan me moeilijk over sommige gebeurtenissen heenzetten
Vanavond TC. Jij. Ik. Onz Stoners. Samen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn haar wordt alweer wat langer dus als ik binnenkort mijn kop op tc show dan kan je dat verschrikkelijke beeld weer een beetje van je afzetten
Laat het mij weten, dan ben ik er ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn haar wordt alweer wat langer dus als ik binnenkort mijn kop op tc show dan kan je dat verschrikkelijke beeld weer een beetje van je afzetten
Met 5 gram tabak zeker?quote:
Duhh. Snowie wordt 16.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb je je pedopas al laten verlengen?
Precies. Die eerste van de dag doet het altijd en is het lekkerst.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind ik bijzonder opmerkelijk. Na 8 jaar dagelijks meerdere joints roken werd ik nog steeds stoned van een goede halve joint.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Unscrewed het volgende:
Dan heb ik kut wiet, kan ook nog niet naar de shop he.
Maar gisteren avond voelde ik me wel kenkerstoned
Bakkie koffie erbij, lekker manquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies. Die eerste van de dag doet het altijd en is het lekkerst.
quote:
Absoluut. Ik heb eerder het gevoel dat ik van de vijfde joint weinig merk, dan van de eerste. Vooral als het een wake&bake is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies. Die eerste van de dag doet het altijd en is het lekkerst.
Whehe primaquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laat het mij weten, dan ben ik er ook.
Als van as vond ook rond een uur of 12 is. Dan ben ik pas weer thuis.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Vanavond TC. Jij. Ik. Onz Stoners. Samen.
Waar koop je?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb wel een ander beeld gekregen van je nu.quote:
Je weet mijn huidige situatie precies te omschrijven.quote:
Had je die wiet ook mee naar Utrecht?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Unscrewed het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
not even gonna discuss this
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je weet mijn huidige situatie precies te omschrijven.![]()
Net koffie gezet, filmpje klaar en een joint aan het draaien.
Wel irritant als je te vroeg moet schijten. Zit ik op m'n balkon, nog niet klaar met smoken. Dan kun je die keutel wel proberen terug te duwen, maar dan geniet je ook niet meer van de joint.quote:
Jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whehe prima
[..]
Als van as vond ook rond een uur of 12 is. Dan ben ik pas weer thuis.Dan wij samen
waarom heb je niet gevraagd of iemand zondag wat voor je mee kon nemen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Unscrewed het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wel irritant als je te vroeg moet schijten. Zit ik op m'n balkon, nog niet klaar met smoken. Dan kun je die keutel wel proberen terug te duwen, maar dan geniet je ook niet meer van de joint.
Ik draaide 2u een dikke, 3u weer rond 5u nog een, en toen weer bij de tinychat een dikke (4-5 topjes), toen voelde ik hem eindelijk. Toen nog eentje en die rookte ik half omdat ik anders meteen in slaap vielquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Absoluut. Ik heb eerder het gevoel dat ik van de vijfde joint weinig merk, dan van de eerste. Vooral als het een wake&bake is.
Oh god, daar is het Keutel Bevrijdings Front.quote:
Hahahaha dit is zo herkenbaarquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wel irritant als je te vroeg moet schijten. Zit ik op m'n balkon, nog niet klaar met smoken. Dan kun je die keutel wel proberen terug te duwen, maar dan geniet je ook niet meer van de joint.
Joint wegleggen, scheiten, voldaan verder blowenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Altijd eerst kakken zodat je van je joint kan genieten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:54 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Buurman?quote:
Ik wil ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd eerst kakken zodat je van je joint kan genieten.
[..]
Buurman?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh god, daar is het Keutel Bevrijdings Front.
Gewoon meenemen naar de plee.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Scheitenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Joint wegleggen, scheiten, voldaan verder blowen
Ga gewoon blowen op de wc.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Fijn dat iemand het herkent.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahaha dit is zo herkenbaarzo van gvd ik wil m'n jointje oproken maar met die aandrang zit je ook niet lekker
Dit is het beste ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Joint wegleggen, scheiten, voldaan verder blowen
Oké, dit is nog het allerbeste.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
Buurman?
Graag, maar er wordt niet binnenshuis geblowt.quote:
Wat mooi met die PI erbij.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Studeur het volgende:
Gisteren 4fa uitgeprobeerd. fijn spul wel![]()
kon alleen pas om 10:00 slapen, net wakker en straks naar werkgelukkig nergens last van
wat een nacht
STU LEEFT.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Studeur het volgende:
kon alleen pas om 10:00 slapen, net wakker en straks naar werkgelukkig nergens last van
wat een nacht
Wat is 4fa? Moet dat voor 'forever' staan ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Studeur het volgende:
wat een nacht
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Studeur het volgende:
wat een nacht
designer drugquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat is 4fa? Moet dat voor 'forever' staan ofzo?
Dit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:00 schreef Onorgineel het volgende:
Stu godsgruwelijk veel pijn zien lijden
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:00 schreef Onorgineel het volgende:
Stu godsgruwelijk veel pijn zien lijden
Designer drugs, google it.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je gaat serieus 4fa nemen 2 dagen na de mdma?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:58 schreef Studeur het volgende:
wat een nacht
Fijn spul.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:59 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vind blowen op de plee helemaal niks. Sowieso zo snel mogelijk daar weer weg zijn.quote:
Hooguit eentje die jou golflengte kan waarderenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef BaasBanaan het volgende:
Soms vraag ik me af of ik ooit een meisje tegenkom die op dezelfde golflengte zit als mij.
Ik ken wel een paar die in de buurt komen, maar die streven je wel ver voorbij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef BaasBanaan het volgende:
Soms vraag ik me af of ik ooit een meisje tegenkom die op dezelfde golflengte zit als mij.
Dat zou mooi zijn, ondertussen ook flink doorgesquat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik houd mij meestal nog in.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar die in de buurt komen, maar die streven je wel ver voorbij.
It's something.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef Olment het volgende:
[..]
Hooguit eentje die jou golflengte kan waarderen
Ik kende er vroeger een, maar die heb ik alleen gelaten, nu is ze heel ergens anders.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef BaasBanaan het volgende:
Rehab?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kende er vroeger een, maar die heb ik alleen gelaten, nu is ze heel ergens anders.
En in dezelfde leeftijdscategorie als mij.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik kende er vroeger een, maar die heb ik alleen gelaten, nu is ze heel ergens anders.
Ja ze is 12.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:06 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
En in dezelfde leeftijdscategorie als mij.
Wat is dit?quote:
Garpjen.quote:
Ik denk niet dat de deur heel veel verschil uitmaakt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:10 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vraag me af of mijn vader heeft gemerkt dat ik hier heb zitten smoken.
Ik werd wakker met de deur open.
Maak je nie zo drukquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:10 schreef Unscrewed het volgende:
Ik vraag me af of mijn vader heeft gemerkt dat ik hier heb zitten smoken.
Ik werd wakker met de deur open.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:12 schreef Olment het volgende:
[..]
Maak je nie zo druk
Je was toch aan het slapen,, gewoon ontkennen
3 dagen ja. kon het niet laten om te proberen nadat ik het binnen kreegquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je gaat serieus 4fa nemen 2 dagen na de mdma?
Hoeveel mg heb je genomen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
3 dagen ja. kon het niet laten om te proberen nadat ik het binnen kreeg
hoelaat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik was nog terug gekomen naar de TC, maar er was niemand
Super lekkerquote:
ik schat zo'n 80mgquote:
EY NIET FL_FREAK BEKRITISEREN!!quote:
Neus naar de tering.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik schat zo'n 80mg
nasaalwant volle maag en wou niet zo'n lange werking. maar dat doe ik nooit meer, die pijn
Ik zal het ook nooit meer vergeten. Jouw gezicht.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik schat zo'n 80mg
nasaalwant volle maag en wou niet zo'n lange werking. maar dat doe ik nooit meer, die pijn
Ik nam je post even serieus.quote:
hahaha kloptquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik schat zo'n 80mg
?!?!quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hahaha kloptDan zit je echt gvd een potje te janken niet normaal
Dat doe ik dus ook niet meer
Ging ie het voor de cam snuiven?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal het ook nooit meer vergeten. Jouw gezicht.
Jij was gewoon AFK in de TC terwijl alles gebeurde.quote:
Omdat jij... jij bent.quote:
Ik had hem opengezet maar toen gewoon gaan internetten en ben het helemaal vergetenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:17 schreef Studeur het volgende:
[..]
dacht dat jij aan het lurken was de hele nacht
ahw kawaiiquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
zijn die designer drugs gevaarlijk?Omdat pijn of mis ik wat?
Heb ik zo vaak. Soms lig ik op een gegeven moment in bed en denk ik "Oh lol, cam stond nog aan". Ik vraag me af hoeveel mensen hier mijn blote poeperd hebben gezien.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik had hem opengezet maar toen gewoon gaan internetten en ben het helemaal vergeten
dat weet niemand omdat er vrijwel geen onderzoek naar is gedaan behalve door gebruikers. en oraal doet t geen pijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee het brandt gewoon fucking hard in je neus dat je er van moet huilenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:19 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Heb ik zo vaak. Soms lig ik op een gegeven moment in bed en denk ik "Oh lol, cam stond nog aan". Ik vraag me af hoeveel mensen hier mijn blote poeperd hebben gezien.
Dit klinkt wel schattig ondanks dat ik er ook niet veel vanaf weet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee het brandt gewoon fucking hard in je neus dat je er van moet huilen
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit klinkt wel schattig ondanks dat ik er ook niet veel vanaf weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ban me alsjeblieft niet modjens
Ook te boeken voor feestjes en partijen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:21 schreef Onorgineel het volgende:
wat ik tik 'ka' in bij google en ik krijg dit als suggestieWaarom Googelde je daar ooit op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ban me alsjeblieft niet modjensAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
wat ik tik 'ka' in bij google en ik krijg dit als suggestieik kreeg dit niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ban me alsjeblieft niet modjens
wat ik tik 'ka' in bij google en ik krijg dit als suggestiedat is omdat je dat zelf ooit hebt ingetyptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ban me alsjeblieft niet modjens
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:
Ja dat is het leuke dat heb ik dus nooit gedaan, vraag me af wie er op mijn laptop dat heeft zitten googlenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat is omdat je dat zelf ooit hebt ingetypt
Dat ziet er totaal niet kawaii uit.quote:
JWOWquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
Kawaii betekent schattig en/of lieflijk. Zo wordt het veel gebruikt bij een schattig klein katje.
Dit. Moet over een paar minuten tot 9 werkenquote:
Google Afbeeldingen \0/quote:
Kan me voorstellen als mensen dit dus niet als compliment opvatten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
Kawaii betekent schattig en/of lieflijk. Zo wordt het veel gebruikt bij een schattig klein katje.
nee mang dat kan je je baan kostenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit. Moet over een paar minuten tot 9 werken
Zal ik skippen?
Hmm ja, true.quote:
officieel tot 9 maar door die klotehamsterweken kan t ver uitlopenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hmm ja, true.
Tot hoelaat moet jij werken?
Dan heb je geen baan meerquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit. Moet over een paar minuten tot 9 werken
Zal ik skippen?
Ik werk tot 11 uur/10 over 11 wat zeur je.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
officieel tot 9 maar door die klotehamsterweken kan t ver uitlopen
gisteren tot half 11en die flikkers hebben me maar tot 10 uitbetaald, vanavond klagen
Niet best. :\quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:27 schreef Studeur het volgende:
[..]
officieel tot 9 maar door die klotehamsterweken kan t ver uitlopen
gisteren tot half 11en die flikkers hebben me maar tot 10 uitbetaald, vanavond klagen
fixedquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen die altijd aan het blowen zijn, leven echt in een droomwereldje.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef Unscrewed het volgende:
Mensen leven echt in een droomwereldje.
Ja er was wat verwarring over of ik nou Dinsdag kwam of Woensdag, dus... ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan heb je geen baan meerHoewel, ik was ook een keer ingeroosterd terwijl ik het niet wist maar als je elke woensdag word ingeroosterd zou ik t niet doen
quote:
Waarheidquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Over 3 dagen als je op mijn gezicht komt zitten.
De PI zegt genoeg, Mur.quote:
Hard aan het werk?quote:
Geloof me, dat doet ze ook wel.quote:
Snap je, die comingdown is gewoon mega chillquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:34 schreef Studeur het volgende:
niet kunnen slapen tot 10:00 was trouwens niet onfijn ofzo. aleen vanaf 5 uur alleen maar met mn ogen dicht op muziek liggen spacen, tintelingen overal, malende kaken en een heel relaxed gevoel
alleen nooit pillen bij nemen. Dat was best zondequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:34 schreef Studeur het volgende:
niet kunnen slapen tot 10:00 was trouwens niet onfijn ofzo. aleen vanaf 5 uur alleen maar met mn ogen dicht op muziek liggen spacen, tintelingen overal, malende kaken en een heel relaxed gevoel
Klinkt niet slecht. Ook maar eens in mijn koffer stoppen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap je, die comingdown is gewoon mega chill.
Jij mag altijd meeposten.quote:
Pics?quote:
Is sowieso goede vervanger voor M, daar wil ik nu ook echt iets van maken dat je maar 4/5x per jaar gebruikt ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht. Ook maar eens in mijn koffer stoppen.
Ik moet er ook maar eens wat van scoren.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Klinkt niet slecht. Ook maar eens in mijn koffer stoppen.
Dan ga ik daar deze zomer eens achteraan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is sowieso goede vervanger voor M, daar wil ik nu ook echt iets van maken dat je maar 4/5x per jaar gebruikt ofzo.
awakenings?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan ga ik daar deze zomer eens achteraan.![]()
![]()
Mijn doel is ook om het vaak gewoon bij een joint en een biertje te houden en dat lukt opzich prima. Soms kom je gewoon op plekken/feesten terecht waar het dan weer ontzettend chill is.
Afgelopen zaterdag.
Wat is dan precies het verschil tussen m en dat 4 spul?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is sowieso goede vervanger voor M, daar wil ik nu ook echt iets van maken dat je maar 4/5x per jaar gebruikt ofzo.
Ja maar probleem is dat ik heel veel shit door elkaar ga gebruiken als het kan, en met m is die drempel wel heel erg laag. Zit je met xtc coke speed lachgas, wiet en drankquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan ga ik daar deze zomer eens achteraan.![]()
![]()
Mijn doel is ook om het vaak gewoon bij een joint en een biertje te houden en dat lukt opzich prima. Soms kom je gewoon op plekken/feesten terecht waar het dan weer ontzettend chill is.
Afgelopen zaterdag.
4fa wordt je minder waus van dan m en de kater is minder. en je kunt t zo op internet bestellenquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is dan precies het verschil tussen m en dat 4 spul?
Weet ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De beste seks heb ik dan wel met een FOK!ker.
Dat is wel jammer dat er dan weinig over bekend is. Ik vond pure m altijd wel fijn.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
4fa wordt je minder waus van dan m en de kater is minder. en je kunt t zo op internet bestellen
maar dr is geen ruk over bekend want geen onderzoek naar gedaan
whaat flips aan die druksquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel jammer dat er dan weinig over bekend is. Ik vond pure m altijd wel fijn.Vandaar mijn vraag.
Er is genoeg over bekend hoor, alleen niet de effecten op lange termijnquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
4fa wordt je minder waus van dan m en de kater is minder. en je kunt t zo op internet bestellen
maar dr is geen ruk over bekend want geen onderzoek naar gedaan
Het belangrijkste verschil vind ik dat het love gevoel van mdma niet zo nep en overheersend is, je bent gewoon veel helderder van geest, en in tegenstelling tot mdma waar ik snel zware benen van krijg heb je hier ontzettend veel energie doorquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat is dan precies het verschil tussen m en dat 4 spul?
Hoe durf jequote:
quote:
Wiet en drank zijn standaard ingrediënten. Speed en lachgas laat ik liever voor wat ze zijn. Coke of xtc is in mijn ogen nog wel te doen maar doe ik ook niet gek vaak. Meestal bestaan mijn weekenden dan uit drank en wiet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar probleem is dat ik heel veel shit door elkaar ga gebruiken als het kan, en met m is die drempel wel heel erg laag. Zit je met xtc coke speed lachgas, wiet en drankI mean c'mon
Nee, lang verhaal over een psychedelic party, gesprek met een band wat daar speelde en een heel avontuur in de stad.quote:
verschil tussen mdma en mdma?quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er is genoeg over bekend hoor, alleen niet de effecten op lange termijn
[..]
Het belangrijkste verschil vind ik dat het love gevoel van mdma niet zo nep en overheersend is, je bent gewoon veel helderder van geest, en in tegenstelling tot mdma waar ik snel zware benen van krijg heb je hier ontzettend veel energie door
Dat klinkt wel nicequote:Op woensdag 3 juli 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er is genoeg over bekend hoor, alleen niet de effecten op lange termijn
[..]
Het belangrijkste verschil vind ik dat het love gevoel van mdma niet zo nep en overheersend is, je bent gewoon veel helderder van geest, en in tegenstelling tot mdma waar ik snel zware benen van krijg heb je hier ontzettend veel energie door
Whut? Wat een lamballen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:47 schreef Unscrewed het volgende:
Wil ik op vakantie gaan met 2 vrienden, nemen ze computers mee en een laptop.
Wtf? Is vakantie niet om even pauze te nemen van dat soort shit?
Gaan we naar het vennebos, gaan zij DayZ spelen, wtf?
Ga ik wel alleen chickies fixen in het zwembad
ja hèhe, wij willen ook geen xtcpillen met pmma erin, dat lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 16:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Soms en sommigeEn het liefst zo puur mogelijk
spreek voor jezelf. Living on the edge.quote:Op woensdag 3 juli 2013 16:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ja hèhe, wij willen ook geen xtcpillen met pmma erin, dat lijkt me duidelijk
Wat is er mis met Day Z?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb ingeklokt, naam plaatje vergeten, terug naar huis om het te halen... in principe kan ik nu thuis blijven, al ingeklokt. Niemand die het merkt
En uitklokken gaat automatisch.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:00 schreef Unscrewed het volgende:
Ik heb ingeklokt, naam plaatje vergeten, terug naar huis om het te halen... in principe kan ik nu thuis blijven, al ingeklokt. Niemand die het merkt
En uitklokken gaat automatisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |