Dan ga je deze leuk vinden, dit is mijn andere zomerse paartjequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Pipo de clown belde, hij wil zijn schoenen terug
Somsquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
heet je chris, kom je uit apeldoorn en ben je 24?
Swekquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan ga je deze leuk vinden, dit is mijn andere zomerse paartje
[ afbeelding ]
Red bull geeft je schoenen vleugelsquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dan ga je deze leuk vinden, dit is mijn andere zomerse paartje
[ afbeelding ]
Hahaha leuk verzonnen, maar neequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:38 schreef EugeneKrabs het volgende:
heet je chris, kom je uit apeldoorn en ben je 24?
dan snap ik 'chapel24'
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef Spatieloos het volgende:
Ik ging net naar mijn oma, omdat haar rare tablet raar deed en geen internet meer had.
Toen ik internet had gefixt en ze naar startpagina.nl ging kwam er ineens een notification met:
Fantastisch
u heeft 450¤ gewonnen, klik hier.
Ofzo. Eerst dacht ik, wtf?!!?!
En toen lachte ik me dood, en me oma vroeg waarom ik lachte
Helemaal niks, ik was zwaar inspiratieloos dus keek in mn kamer rond, zag een boekje van een engelse kapel (ofwel chapel) liggen, en 24 was een random nummer omdat het anders zo saai wasquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja die heeft dat dus net gerepareerd
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:48 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik was zwaar inspiratieloos dus keek in mn kamer rond, zag een boekje van een engelse kapel (ofwel chapel) liggen, en 24 was een random nummer omdat het anders zo saai was
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond
Houdoequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk. Tot vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |