Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Wow.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
De beste seks heb ik dan wel met een FOK!ker.
Je weet het verschil tussen een lies en een kut?quote:
Gelukkig welquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen een lies en een kut?
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Die heeft nooit verkeerd zitten porren geloof ik
Zo mooi dat je nog enige twijfel uit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Die heeft nooit verkeerd zitten porren geloof ik
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Je weet het verschil tussen een lies en een kut?
Ja nouja ik zat ff na te denkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo mooi dat je nog enige twijfel uit.
Hoe ernstig?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]Ja.
Heb volgens mij maar 1 ernstige uitschieter gemaakt.
Ik moest opeens denken aan een huisarts die random plekjes aanraakt om te vragen of dat pijn doet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo ernstig, soms moet je de dame even alert houden.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo ernstig, soms moet je de dame even alert houden.
Lekker toch.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nou dat ie fucking hard tegen m'n gat ramde.
See what I did there?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:52 schreef Murdera het volgende:
Heb volgens mij maar 1 ernstige uitschieter gemaakt.
Nope. What you did there, I do not see it.quote:
Oh, je kan hem ook figuurlijk zien ja.quote:
LEG UITquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, je kan hem ook figuurlijk zien ja.
Letterlijk toch juist?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, je kan hem ook figuurlijk zien ja.
Ik begreep hem letterlijk, uitschieter als in van vagijn naar anoesj dus, van het werkwoord uitschieten. Net als uitschieten met kleuren, en zo.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik begreep hem letterlijk, uitschieter als in van vagijn naar anoesj dus, van het werkwoord uitschieten. Net als uitschieten met kleuren, en zo.
Dat bedoelde ik ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:06 schreef RockNijntje het volgende:
uitschieter
de uitschieter zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [ˈ½ytsxitər] Verbuigingen: uitschieter|s (meerv.) iets dat sterk afwijkt van het gemiddelde Voorbeeld: `een curve met uitschieters naar boven en beneden.` ...
Dat vond ik even de figuurlijke betekenis.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:09 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie mij dit nog wel overkomen.
Moira en Mono liepen te verkondigen dat er gebatst zou worden en toen waren ze opeens stil. Dus we kunnen concluderen dat dit live aan de gang is nu.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Moira en Mono liepen te verkondigen dat er gebatst zou worden en toen waren ze opeens stil. Dus we kunnen concluderen dat dit live aan de gang is nu.
Tevens rijdt Mono in een Spurt volgens mij, en Spurt is een mooie bijnaam voor een dingeling.
Ik zie het mij zelfs nog wel meerdere keren overkomen, en dan bij de vierde al echt "Oh, dit weer. Fijn hoor.quote:
Dat vroeg hij niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Moira en Mono liepen te verkondigen dat er gebatst zou worden en toen waren ze opeens stil. Dus we kunnen concluderen dat dit live aan de gang is nu.
Tevens rijdt Mono in een Spurt volgens mij, en Spurt is een mooie bijnaam voor een dingeling.
Hij vroeg wat er met de TT is, dus ik leg de TT uit. Wat doe ik verkeerd?quote:
Deja vu gevoel hier.quote:
O wacht we zijn een topic verder, ik zat nog bij 'Groningenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:12 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hij vroeg wat er met de TT is, dus ik leg de TT uit. Wat doe ik verkeerd?
Ik was liever wakker geworden zonder de kennis dat die 2 slijmvliezen met elkaar in contact aan het brengen zijn.quote:
Gelukkig update ik nooit iets op FB.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:11 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zie het mij zelfs nog wel meerdere keren overkomen, en dan bij de vierde al echt "Oh, dit weer. Fijn hoor.".
Wat de fuck heb jij gezegd gastquote:Op woensdag 3 juli 2013 13:37 schreef Moira. het volgende:
Mono heeft een stijve, volgens mij gaan we batsen
Dat wordt weer pijn hebben, maar worth itZijn lul
quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef Onorgineel het volgende:
schat wil je me je machinistje noemen?![]()
Was zijn piemel zondag klef en zweterig ja?quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:38 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Als die maar niet zo klef en zweterig is als zondag. Bah.
Je had wel gelijkquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Yes, we hebben gelijk.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
O wacht we zijn een topic verder, ik zat nog bij 'Groningen' met m;n hoofd
Nu al klaar?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:14 schreef Moira. het volgende:
Die TT, godverdomme
[..]
Wat de fuck heb jij gezegd gast
Ik was hier even naar de wc
[..]
[..]
Was zijn piemel zondag klef en zweterig ja?
2x op 1 dag gelijk krijgen van Vas?quote:
Ik vind het zo mooi om gelijk te hebben.quote:
1e keer niet gekregen, maar we hadden het wel.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
2x op 1 dag gelijk krijgen van Vas?
She must be drugged.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
1e keer niet gekregen, maar we hadden het wel.
Ga je nou godverdomme weer beginnenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
1e keer niet gekregen, maar we hadden het wel.
Ik zit hier met koppijn laat me, kan niet zo goed denkenquote:Op woensdag 3 juli 2013 14:15 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi om gelijk te hebben.
Al was dit toch vrij obvious.
Maak je nou een grapje of niet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ga je nou godverdomme weer beginnenJe las het nog steeds verkeerd.
Dat was ook voor Moira, tutje.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zit hier met koppijn laat me, kan niet zo goed denken
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dusIk stop met typen godverdomme.
[..]
[..]
Niet te zuinig.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
Wel heel veel gelachen al vandaag. Bedankt
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:25 schreef Murdera het volgende:
Wel heel veel gelachen al vandaag. Bedankt
Dus al die lachkicks compenseren het blowen weer?quote:
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:28 schreef Monopoly het volgende:
Waren jullie vroeger lid van "Readers Digest" a.k.a 'Het Beste
waarom doe jij zo moeilijk over mannen aan je lul laten zitten? bij vrouwen is het toch ook geen probleem?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:32 schreef BaasBanaan het volgende:
Waarom doen sommige vrouwen zo moelijk over mannen aan hun borsten laten zitten? Een schouderklopje is toch ook geen probleem?
Moet de riem los, knoop open, rits naar beneden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom doe jij zo moeilijk over mannen aan je lul laten zitten? bij vrouwen is het toch ook geen probleem?
Je hebt mono zondag gemeet toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:36 schreef BaasBanaan het volgende:
Lijkt me alleen niet zo boeiend tenzij ik een pantalon of sportbroek aan heb.
Ja..quote:
Maak dr wat moois van man..quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:39 schreef Monopoly het volgende:
Even broodjes hamburger maken
Moira moet opeens eerder naar d'r werk, het is druk dus zonder eten haar de deur uit laten gaan is lauw.
Brb vrinden
Wacht even jongeman, wat was jij zondag van plan met mijn kruispunt?quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:39 schreef Monopoly het volgende:
Moira moet opeens eerder naar d'r werk, het is druk dus zonder eten haar de deur uit laten gaan is lauw.
Brb vrinden
gelijk verdwenen he. typisch mono.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wacht even jongeman, wat was jij zondag van plan met mijn kruispunt?
Ja, hij laat zichzelf wel weer kennen.quote:
Tot vanavond, geniet van je burgers.quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
Ja godverWord ik ineens gebeld of ik om 3 uur wil komen werken terwijl ik nog nakend in bed lig met een half stonede slaapkop
Ga hendig eerst ff hamburgers eten, ze wachten maar, goftedomme
Wedden dat er geen hont te bekennen meer is in de winkel als ik zo aan kom
Mja tot vanavond liefjens![]()
_
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:39 schreef Monopoly het volgende:
Brb vrinden
quote:Op woensdag 3 juli 2013 14:44 schreef Moira. het volgende:
Ja godverWord ik ineens gebeld of ik om 3 uur wil komen werken terwijl ik nog nakend in bed lig met een half stonede slaapkop
Ga hendig eerst ff hamburgers eten, ze wachten maar, goftedomme
Wedden dat er geen hont te bekennen meer is in de winkel als ik zo aan kom
Mja tot vanavond liefjens![]()
_
quote:
Mono?quote:
Jij ook al?quote:
De dag is nog jong.quote:
Geen idee. Morgen dan denk ik.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind ik vervelend voor je, wanneer weer?
Anders geef jij haar een veeg.quote:
Hahaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet. Stefan moet de hele tijd naar het ziekenhuis of zo.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De kans, je had 'm.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
SOA!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Stefan moet de hele tijd naar het ziekenhuis of zo.
Of gewoon niet.quote:
Nee voor z'n moeder. Maar ik snap niet dat hij vannacht dan stuurde "ja ik kom zo gauw als ik een boterham heb gegeten".quote:
Ik vind jullie maar een vaag stel somsquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:12 schreef RockNijntje het volgende:
or z'n moeder. Maar ik snap niet dat hij vannacht dan stuurde "ja ik kom zo gauw als ik een boterham heb gegeten".
Voorkeur hebben pls.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind nijntje een schatje hoor. Maar ik neuk liever iemand anders.
Sommige mannen hebben de optie om selectief te zijn in dit proces hequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Voorkeur hebben pls.![]()
Ze vraagt er zelf om, dan is het jouw taak natuurlijk om als een stuk chocolade haar te bevredigen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef Moira. het volgende:
hahahaha moira naar d'r werk en ik bazig hard chillende
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind jullie maar een vaag stel soms
Denken dat ik er iets van snapquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind jullie maar een vaag stel soms
Wat mis ik?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom zou je je familie gaan vertellen dat je nog maagd bent? WAAROM?
Henny?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zit je ik heb HET nog nooit gedaan te kijken ofzo?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh ik kijk 'ik heb HET nog nooit gedaan' programma gemistquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zit je ik heb HET nog nooit gedaan te kijken ofzo?
Dat klopt maar jij weet net zo goed als ik dat jij er daar geen van bent.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben de optie om selectief te zijn in dit proces he
Dacht ik al. Ik baal dat ik aflevering 8 heb gezien. Nu moet ik zo lang wachten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik kijk 'ik heb HET nog nooit gedaan' programma gemist
Gewoon nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wowquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt maar jij weet net zo goed als ik dat jij er daar geen van bent.
Doe ik ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik vind die blonde snol zo'n irritante stoephoer hequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht ik al. Ik baal dat ik aflevering 8 heb gezien. Nu moet ik zo lang wachten.
A man's gotta do what a man's gotta do.quote:
http://www.youtube.com/user/xDuopenotti?feature=watchquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik vind die blonde snol zo'n irritante stoephoer heis nog een bekende van een bekende van mij ook en zag voor het programma al altijd van die vage fbberichten langskomen
wat een noob ben je ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat klopt maar jij weet net zo goed als ik dat jij er daar geen van bent.
Ja echt, ga doodquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/xDuopenotti?feature=watch
Vreselijk.
Jij bent geen maagd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Een leugen is pas een leugen als iemand het weerlegd met feiten.
Als je maar geen Duitser bent.quote:
OH je brengt me op ideeën. Ik dénk zondag!quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Snow, wanneer ga je bazenrainbowcupcakes voor me maken dan?
quote:
Kom je ze dan brengen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
OH je brengt me op ideeën. Ik dénk zondag!
beetje doen alsof je mij bentquote:
quote:
Nee dat doe je godverdomme niét!quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
beetje doen alsof je mij bent
Zit gewoon om het hoekje nog ff een sigaretje te roken en wat energy te drinken. Ben echt nog te stoned-achtig om te kunnen werken eigenlijkSuper sloom en traag
Alsof jij een keuze was.quote:
Snap ik ook niet. Heeft alles mooi voor elkaar en zo.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nijn HOEZO is die Joost van 33 nog maagddie is best leuk
Nou, dan is het goedquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Met veel liefde. En regenboogkleurtjes.
Zei dat met een zachte g?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee dat doe je godverdomme niét!
Valt mee.quote:
Ik ken een chick en die pijpt serieus niet. Heb je dan een kut wijf aan de haak geslagen.quote:
quote:ahaha wat een zurdere smaak. je moet gewoon je DICK wassen dan komt het goed, als ze het echt niet lekker vind, dan heeft ze echt een probleem, want geen enkele jongen wilt een meid die niet pijpt
quote:Wat een onzin.... pijpen is harstikke goor en je hoeft het niet te doen. Er zijn genoeg andere manieren om "hem te verwennen",
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zei dat met een zachte g?
[..]
Valt mee.
Ik ken er ook een en ik zou juist zo graag door haar gepijpt worden.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken een chick en die pijpt serieus niet. Heb je dan een kut wijf aan de haak geslagen.
Mijn beste vriendin zei laatst dat ze er mee gestopt is en dat ik dat ook moet doenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ken een chick en die pijpt serieus niet. Heb je dan een kut wijf aan de haak geslagen.
Holy shit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een bitch, waarom probeert ze jou ook over te halen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zei laatst dat ze er mee gestopt is en dat ik dat ook moet doen
Dan gaat het helaas nooit wat worden tussen ons.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zei laatst dat ze er mee gestopt is en dat ik dat ook moet doen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Holy shit.![]()
Nu de meet al geweest is weet je zeker dat ze je geen klappen meer kan geven.Aw. so kawaiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The fuck.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
watquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:27 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat een bitch, waarom probeert ze jou ook over te halen.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan gaat het helaas nooit wat worden tussen ons.
Het ligt aan jou en niet aan mij.
quote:
quote:
[..]
Holy shit.![]()
Nu de meet al geweest is weet je zeker dat ze je geen klappen meer kan geven.Sleeper modeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon in de trashbin.
Dat is ook alleen maar de eerste paar seconde joh, dan is de kopkaas er wel af door het speeksel.quote:
Ja maar als dat niet gebeurt doet ik het gewoon niet. Nogal logisch lijkt me. Een man gaat ook niet aan een ongewassen vagijn likken.quote:
Ik probeerde dat "gentleman" dat er achter staat niet gelijk helemaal te verneuken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sleeper modegewoon in de trashbin.
Over 3 dagen 16quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar de eerste paar seconde joh, dan is de kopkaas er wel af door het speeksel.
wtf ik typ dit naar een 15 jarige
dudequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is ook alleen maar de eerste paar seconde joh, dan is de kopkaas er wel af door het speeksel.
Hoezo deed ze het eerst dan wel?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
die reacties.
Ik weet niet waaromze vindt het vies denk ik?
Dudequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die reacties gaan over waarom DIE GORE HOER, WANT DAT IS HET, jou ook probeert te overtuigen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
die reacties.
Ben jij 15? Ik zou je neuken.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Over 3 dagen 16
En ew, ga je wassen
Omdat ze het gevoel had dat het moest ofzoquote:
[..]
Holy shit.![]()
Nu de meet al geweest is weet je zeker dat ze je geen klappen meer kan geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kut je hebt me door.
Vlak voor de volgende meet zet ik dat wel weer recht.![]()
Wel netjes, ik kan nooit kiezen waardoor het na een tijdje weer nergens op uit loopt en ik weer met pijl en boog op pad mag.
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Serieus? FOK!verjaardag feestje dit dat. Ik nodig mijzelf vast uit.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Over 3 dagen 16
En ew, ga je wassen
Ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Maar het is voor mannen dus echt erg als een meid niet pijpt?
Nou liever wel heequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Wat zou jij ervan vinden als je nooit gebeft zou wordenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Ja, als je niet eens fatsoenlijk hoofd kan geven, waarom besta je dan nog?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Die reacties gaan over waarom DIE GORE HOER, WANT DAT IS HET, jou ook probeert te overtuigen.
Jij komt bovenaan de lijst.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Serieus? FOK!verjaardag feestje dit dat. Ik nodig mijzelf vast uit.
Is toch saai anders?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Maar ik welquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
OkeMaar je weet niet hoe ik eruit zie.
Weet je hoe hij eruit ziet?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik eerst iemand tegenkomen die 't goed kan, whehe. Anders hoeft 't niet per sé van mij hoor als een jongen dat écht niet zou willenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat zou jij ervan vinden als je nooit gebeft zou worden?
Doe er dan een condoom overheen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
die reacties.
Stuur even pic in DM, doe ik dat ookquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zeg je nuquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik eerst iemand tegenkomen die 't goed kan, whehe. Anders hoeft 't niet per sé van mij hoor als een jongen dat écht niet zou willen
Alles is te lerenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet ik eerst iemand tegenkomen die 't goed kan, whehe. Anders hoeft 't niet per sé van mij hoor als een jongen dat écht niet zou willen
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Doe er dan een condoom overheen.Dan heeft die jongen in ieder geval nog iets.
Volgens mij ook behoorlijk zinloos.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Pijpen met een condoom lijkt me ook echt vreselijk ranzig![]()
.
Ja.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:29 schreef Snowbells het volgende:
Lekker rubbersmaak omnomnomquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
.
FL biedt zich aan, zijn friend with benefits kan effe een paar weken niet.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Niet te doen en een achterlijk idee ook.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
.
Soms een beetje glijmiddel erbij. Perfect!quote:
Hij likt als lassie?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
FL biedt zich aan, zijn friend with benefits kan effe een paar weken niet.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Soms een beetje glijmiddel erbij. Perfect!
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef Sardu het volgende:
Vrouwen die niet pijpen.![]()
Zelf weten natuurlijk maar dat gaat 'm niet worden. Heb nog liever een vrouw die niet kan lopen.
nou leukquote:
Niet zo gek ook nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou het zelf niet eens willen, maar serieus, als je zegt dat je alleen met condoom wilt pijpen wil niemand nog.
Beffen als een natte hond en blazen in m'n doos, godverdommequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Konko lekk0r toch?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beffen als een natte hond en blazen in m'n doos, godverdomme(m'n ex toen ik 15 was)
dat shirt was wel echt enorm triest jaquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Op Graspop had zo'n vieze dikke man een shirt aan met "Ik ben niet zo knap als [naam], niet zo [iets] als [naam], maar ik kan likken als Lassie."
Gadver bah. Soberso likken als Lassie, ew ew.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
Op Graspop had zo'n vieze dikke man een shirt aan met "Ik ben niet zo knap als [naam], niet zo [iets] als [naam], maar ik kan likken als Lassie."
Hee skatje zal ik jou binnenkort eens lekker met condoom pijpen?quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Soms een beetje glijmiddel erbij. Perfect!
quote:
Boh, maar met zo'n gebrek moet ze toch fantastisch in bed zijn.quote:
Zal ik eens een plakband houder in je vagijn stoppen?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hee skatje zal ik jou binnenkort eens lekker met condoom pijpen?
Dat verhaal van dat blazen had je al eens gepostquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beffen als een natte hond en blazen in m'n doos, godverdomme(m'n ex toen ik 15 was)
Ik ken dus een meisje die niet wil pijpen, maar waardoor ik graag gepijpt zou worden. Als zij een condoom als voorwaarde stelt, ga ik daar graag mee akkoord.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zou het zelf niet eens willen, maar serieus, als je zegt dat je alleen met condoom wilt pijpen wil niemand nog.
I can'tquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat verhaal van dat blazen had je al eens gepost![]()
Eigenlijk totaal nietquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch zo. Verder heb ik je niet goed kunnen zien door de zonnebril
Je voelt waarschijnlijk geen kut meer dan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik ken dus een meisje die niet wil pijpen, maar waardoor ik graag gepijpt zou worden. Als zij een condoom als voorwaarde stelt, ga ik daar graag mee akkoord.
Wat voor cijfer geef je hem?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is toch zo. Verder heb ik je niet goed kunnen zien door de zonnebril
Blazen wat?quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Flip is nog steeds beledigd.quote:
11/10 would bangquote:
Dat was ook m'n punt, the hairquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Eigenlijk totaal nietLeer kijken.
Het enige wat overeenkomt is dat mijn haren achterover zitten.
Dat sowieso niet als 'ie in haar mond zit lijkt me.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je voelt waarschijnlijk geen kut meer dan.
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Flip is nog steeds beledigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ghehe beetje grommen, beetje kwijlen en als een overactieve puppy daar tekeergaan.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat sowieso niet als 'ie in haar mond zit lijkt me.
Ik wel, best triest dat ik zoiets onthoud.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer waarom ik dat destijds zo zei. ;')![]()
Dat voel je sowieso niet bij pijpen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Je voelt waarschijnlijk geen kut meer dan.
Gadver. Ik blaas in je anus.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik wel, best triest dat ik zoiets onthoud.
zo ja/quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ghehe beetje grommen, beetje kwijlen en als een overactieve puppy daar tekeergaan.
Ik ben niet zo knap als [naam], niet zo [iets] als [naam], maar ik kan blazen als Midas.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb niks meer te smoken of te zuipen vandaag.quote:
Niks mee te machenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb niks meer te smoken of te zuipen vandaag.
Wat een rot smoesquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Boeiequote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Altijd grommen en smakken.quote:
Dan ga je halenquote:Op woensdag 3 juli 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |