12.30 uur Weer beeld, helaas alleen van slapende mensen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-10-2000 12:32]
13.02 uur Hieke komt de slaapkamer in en haar gestommel maakt Georgie wakker maar hij staat niet op zo te zien. Hieke verlaat de slaapkamer en Georgie draait zich nog eens lekker om. Dan komt Hieke weer terug en rommelt verder. Georgie is kennelijk vastbesloten nog ff te slapen want hij beweegt niet.
Hieke verdwijnt weer uit beeld, op stream 2 draait iemand zich om en het is weer stil...
BigDick kijk jij stream 3&4 ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-10-2000 13:10]
2 streams met Annet, waar is de rest?
Ze willen in de stad even laten maken, gaan ze gelijk even winkelen.
Annet suggereert dat de kippen een lintworm hebben omdat ze zoveel eten.
Bianca zingt Nico Haak na
Stream op lege vijver. Broek uit.
Ah, het is Hieke... ze smeert wat dagcreme op haar gezicht. Krijgt gezelschap van Bianca en Annet. Veel gefluister en gerommel. Niet te verstaan voor mij...
Iemand is d'r petje kwijt, waarschijnlijk Bianca. Ze lopen nu wat door het huis heen en fluisteren, waarom??? Ze moeten nu toch ook wel doorhebben dat het niet zo vroeg meer is.
Annet en Bianca rommelen ook wat in de badkamer en ik moet ff weg...
Bianca kastijdt haarzelf weer met touwtje springen
Een standje ??
DE BB-STEM:
"Bewoners, Wakker worden. Er is nog maar een paar uur daglicht, dus geniet ervan."
Annet en Kim kijken elkaar aan alsof ze brandend water zien. Vrij snel na de mededeling van BB komt Robin uit de slaapkamer en klinkt errug wakker.
Op de achtergrong een hoop gekwebbel, terwijl ik mag genieten van het tandjes poetsen van Georgie en Annet haar haren aan het ontklitten is.
Koos is inmiddels ook gesignaleerd.
13:47 uur
Georgie: "Zooo, weer lekker waker"
Leo voegt zich ook in de badkamer. Georgie is als een surinamer ofzo aan het zingen.
Koos is van de toilet en wast zijn gezicht. (Nee, niet eerst zijn handen)
Er wordt vrolijk gefloten, maar ze zijn uiteraard alemaal zéér uitgeslapen
Annet was vanmorgen al heel vroeg wakker (), ze had met Bianca afgesproken dat ze haar wakker mocht maken. Annet ging gisteravond als laatste naar bed toe.
Kim en Annet praten over de huid van Annet. Ze heeft er meer last van en dit komt door de droge lucht in het BB-huis.
[Dit bericht is gewijzigd door Niques op 03-10-2000 13:53]
Op de achtergrond heel hard geschreeuw. Dees en Miran klagen dat die wel heel erg wakker zijn. Het gaat blijkbaar over Kim die een rode kleur krijgt. Mir vraagt of georgie haar ook leuk vind aan Dees. "Ja". Mir: "Oh wat lief".
De dames besluiten om toch maar uit bed te gaan. Het valt Miranda op dat ze hier toch nog redelijk goed slaapt, alleen weet ze niet hoelang.
De dames voegen zich bij Annet die nog steeds in de badkamer staat. leo is inmiddels gedoucht en poetst zijn tandjes. Hij kijkt nog even na zijn tatoo en kust Annet om weer zijn poetsbeurt op te pakken.
Annet ztaat haar benen in te smeren ofzo, en Miranda kijkt naar het tafereeltje. Ze praten wat, maar dta kan ik helaas niet verstaan.
Deesje is klaar met plassen en Miranda gaat haar voorbeeld volgen.
Op de achtergrond horen we Queen in koor. (Ferdi) Volgens mij staat hij onder de douche. F: "Ja, daar sta je dan in je blote snikkel".
Leo en Annet gaan toch maar eerst even eten, want anders wordt het koud.
Desiree en Miranda nog in de slaapkamer, hebben het over dat Kim en Georgie elkaar leuk vinden.
desiree: Kim kreeg gister aan tafel een rood hoofd
miranda: ik krijg sowieso een rood hoofd als iemand mij lang aankijkt, ook al is er niets aan de hand
Iedereen zit aan tafel behalve Annet en stream 1&2 laten zien hoe ze zich (terwijl ze schel een deuntje fluit ) aankleed.
Zitten ze nu al wr over films te lullen?????
Ik stop weer.
F&L komen er niet uit. Hoe moet dit aangedreven worden, iets met die 2 kettingen... Contragewicht... Bianca komt ook ff kijken: 'Wat is er guys?' Ze loopt al snel weg als Leo haar verteld van hun dilemma. Gezang op de achtergrond nog steeds.
De heren dragen keurig hun witte handschoentjes terwijl ze alle onderdelen bekijken. Ze zoeken nu naar de haakjes. Ze vinden er 1 en hebben er 2 nodig.. Leo snapt het niet meer, zoiets hoort toch niet aan een touwtje te hangen?
Koos en Robin lopen wat rond. Bianca zit aan de keukentafel.
Ferdie: Maaaarrrrrrrrrrrrrrrrrwwwwwww, hoe komt ie dan weer beneden??
Leo: (..)
Robin biedt aan een second opinion te geven..
Koos staat er ook ff zwijgend naar te kijken.
Leo heeft het over de werking van de klepel en de rest zingt: 'ff lekker lallen lalalalala'
Bianca komt weer kijken bij de klokken. Leo zegt dat er geen slijtage aan zit. Bianca vraagt of het al bijna klaar is. Leo antwoordt dat het steeds moeilijker wordt. Hij ziet geen slijtagepunten waaruit blijkt dat deze die aandouwt dus de theorie klopt niet. Hij (de klok) tilt hem zelf op door het mechanisme..
Ferdi: Laat ie 'm dan zelf elk uur los?
(..)
Leo orakelt verder over stangetjes en de puzzel die in elkaar zal vallen als het eenmaal draait.. Vleugeltjes, contragewicht... (Hebben we misschien een klokkenmaker in huis )
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-10-2000 15:03]
Georgie komt ook ff kijken bij de klokken.
Het klinkt alsof ik een klok hoor tikken, maar kennelijk klopt er toch nog iets niet. Ze knutselen dus verder. Georgie geeft raad.
Leo: Dus hij moet net zo hard tikken als kloppen?
Georgie:'Ja'
Leo en Ferdi gaan samen weer verder. Dees schuift ff door het beeld. Leo vindt dat je hier engelengeduld voor moet hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-10-2000 15:10]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |