[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 03-10-2000 00:16]
0.37
de ex van koos wilde haar eigen naam houden hij vond het maar raar later gaf hij haar gelijk
0.38
koos vraagt of hieke getrouwt is; ze willen me niet koos
koos: maar je bent best een mooie meid
Koos over wat een vrouw nodig heeft; er moet inhoud in zitten en je moet er leuke dingen mee kunnen doen maar ze moet er ook leuk uitzien. Koos doet wel eens net of hij slaapt als els wat wil. Koos denkt dan jezus al weer. Kim is benieuwd naar els
Georgie heeft geleerd dat vrouwen met een grote mond weinig doen
Koos:Els was door een vorige relatie uitgemaakt voor ..... uh hoe heet dat nou
georgie: nymfomane
Koos nee andersom ze wilde niet meer
Kim: wat is een nymfomane
georgie: dat is een vrouw die altijd maar wil
Koos heeft een collega die het gevoel heeft dat hij op een lijk ligt te rijden
georgie: daarom is het goed om over sex te praten
Koos: ik kom nog uit een gezin waar in gedacht werd dat iedereen het deed behalve je eigen vader en moeder.
Koos hoopt dat Kim kan zeggen wat ze wil en wat ze niet wil als het zover is en zeg het meteen want later wordt het moeilijk om er iets van te zeggen
Koos: je moet er bovenop zitten van het begin af aan.
[Dit bericht is gewijzigd door Thee op 03-10-2000 00:47]
Gaat over uiterlijk. Koos: tis ook belangrijk maar ik kan me dr wat makkelijker over heen zetten als het wat minder is... Georgie: ja voor mij is het heel belangrijk. Koos: nou ik lig ook wel eens naast Els dat ik net doe of ik slaap hoor! De rest: nee dat meen je niet!
Georgie zegt dat ie hét niet kort kan doen, niet even snel in een hok ofzo... Koos verteld over een vriendin dit dat wel vaak wilde: dan moesten we haar (of zijn?) zoon om 12 uur uit school halen, en om 5 voor 12 zij ze dan: ik wil ff een prikkie! Dan stonden we daar op de trap en voordat je boven was kon je alweer naar beneden! L
L
00:55 Kim is weer uit bed gegaan om te wateren, Georgie zegt ga ook ff voor mij want ik moet ook heel nodig... maar gaat toch maar zelf. Koos vraagt of Kimmie nog een slok water voor m meeneemt. Ze komt volgens mij terug zonder en meldt dat Ferwi de klok al aan het tikken heeft!
Nu lijkt men toch te gaan slapen.
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 03-10-2000 00:59]
Kim draait in bed. Georgie: kan je je draai niet vinden? Kim: nee... Sjors en Kimmie fluisteren wat over niet kunnen slapen, maar kan het niet goed horen. Iets over ...nog niet eerder gehad hier... Koos bemoeit zich er nu ook mee: dat heb ik al 20 dagen...
Kim: ...wat jij Koos? Koos: nou we houden van je hoor.
[geluid gestoord vanwege slechte verbinding, probleem zit bij Worldonline]
01:21 Georgie leest nog steeds en kijkt af en toe naar Kim die nog steeds haar draai niet kan vinden... [Ruud op str1 en meteen ook reclame op str2 'snel en goedkoop'
]
01:36 Idem, weinig geluid uit de huiskamer maar Annet ligt nog niet in bed dus er zullen nog wel mensen wakker zijn [gokje: Fewdi maakt de klok af?]. Hoor nu toch mensen roepen in de huiskamer maar kan 't niet goed verstaan. Hij doet 't! ???
Kunnen ook mensen van buiten zijn.
Georgie heeft zn licht uitgedaan en gaat nu ook slapen.
[VOO, kunnen we misschien naar de huiskamer met die streams??? ]
[dit wordt niks, ik kap er voorlopig mee, next one? ]
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 03-10-2000 01:49]
Streams staan allebei op de slaapkamers. Iedereen is in diepe rust. Pff dit is gelukkig wel iets beters dan die dansmarathon.
Ik blijf nog een 15 minuten kijken en dan ga ik ook mijn bed in
2.25
Annet fluistert dat Robin heeft gezongen over "de kijkdoos van Koos en de natte doos van Miranda". Georgie fluistert dat des te langer ze in het huis zitten, des te groter de onbenulligheden worden.
+++ Commercial Break +++ (alsof er iemand kijkt)
[Dit bericht is gewijzigd door PingPong op 03-10-2000 02:26]
Eerder, toen Annet binnenkwam:
...ik heb nog een tijdje voor 't raam gestaan... 't was me toch een kabaal joh...
...ik vind het best knap wat ze allemaal al hebben gedaan... [klokken] ...wel veel dingen over... ...morgen zitten ze waarschijnlijk allebei in elkaar...
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 03-10-2000 02:36]
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 03-10-2000 07:25]
Annet gaat naar de badkamer, ff plassen zo te horen
10.50 uur Annet gaat zich aankleden en ik ben weer een tijdje weg...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-10-2000 10:51]
Nee he, hij ging alleen naar het toilet en kruipt nu dus weer naast Dees in bed. Wat een luilakken daar zeg!
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-10-2000 11:33]
Dan staat Ferdi ook nog eens op en snuit ff flink zijn neus, hij spoelt het wcpapiertje door. Hij drinkt wat water uit de kraan en kruipt alweer in bed.
Nu Leo die gaat plassen, hij wast zijn handen en gaat ook weer naar bed.
11.50 uur De haan is enthousiast gaan kraaien, de slaapkoppen binnen verroeren geen vin...
Het zou aardig zijn als 1 stream naar de wakkere bewoners kan want dit slapende stel begint wel erg te vervelen
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-10-2000 11:56]
Hieke wordt ondertussen ook wakker en gaat staan kletsen met iemand buiten maar ik heb geen geluid daarbij.
Ze loopt dan naar de badkamer om zich te wassen en haar tanden te poetsen.
12.20 uur Kim is ook wakker en voegt zich bij Hieke in de badkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 03-10-2000 12:23]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |