quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Technopubliek is juist no nonsense.
TS is een zuurpruim waar je na een half uur al spijt van hebt dat je hem mee vroeg. Stilstaan langs de kant nippend aan een biertje omdat hij het eigenlijk te duur vond en er lang mee wil doen.
Hahahaquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:42 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Technopubliek is juist no nonsense.
TS is een zuurpruim waar je na een half uur al spijt van hebt dat je hem mee vroeg. Stilstaan langs de kant nippend aan een biertje omdat hij het eigenlijk te duur vond en er lang mee wil doen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Terechte klacht
Hardstyle/rawstyle/hardcore waar iedereen gewoon blijft beuken
Dit is geen techno... dit is Hardtechno iets weet ik veel wat. Wel tof! Beetje wat Fatima Hadji ook draait.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Want techno blijft niet beuken?
Luister eens een set van Frank Kvitta, Pet Duo of Spark Taberner.
Spark Taberner @ Refuse (Waterfront) 17.11.07 pt1:
Als dat geen beuken is.
vroegah ging ik daar ook op los maar tegenwoordig trek ik het niet langer als een uur.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit is geen techno... dit is Hardtechno iets weet ik veel wat. Wel tof! Beetje wat Fatima Hadji ook draait.
Maar dit vind ik meer beuken:
Stoer.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:29 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
vroegah ging ik daar ook op los maar tegenwoordig trek ik het niet langer als een uur.
Techno kan ik echter wel op blijven gaan, al dan niet met een lekkr pilletje
als je dit soort shit post heb je het zelf nog nooit geprobeerd. heeft helemaal niks te maken met stoer doen, gewoon genieten van je avond. Mét of zonderquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Stoer.
Drugs gebruiken om het vol te houden
Jawel hoor.. maar 'een lekker pilletje' om het vol te houden... kom op zegquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:30 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
als je dit soort shit post heb je het zelf nog nooit geprobeerd. heeft helemaal niks te maken met stoer doen
Met pep meer lolquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:30 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
als je dit soort shit post heb je het zelf nog nooit geprobeerd. heeft helemaal niks te maken met stoer doen, gewoon genieten van je avond. Mét of zonder
ik hou wel vol zonder, maar met is leuker. Mijn conditie is niks mis mee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel hoor.. maar 'een lekker pilletje' om het vol te houden... kom op zegDie shit is rotzooi dus ga wat aan je conditie doen
Beukmuziekquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Terechte klacht
Techno gaat vaak ook niet veel verder dan een simpele kick - clap - hat toch? Wat ik overigens prima vind.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:51 schreef kipknots het volgende:
[..]
Beukmuziek![]()
Rotzooi voor mensen die het IQ niet hebben om complexere beats/baslijntjes dan de meest uitgeklede 4/4 te volgen.
Techno, zeker Detroit techno, maakt redelijk veel gebruik van polyritmes. Zelf ben ik geen geweldige kennis van muziektheorie, maar als je naar iets als dit luistert kan je toch wel horen dat er veel meer gebeurd dan in je standaard hardstyle track.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:56 schreef Fapsalon het volgende:
[..]
Techno gaat vaak ook niet veel verder dan een simpele kick - clap - hat toch? Wat ik overigens prima vind.
hah! ik wou dus al wat tikken over poly rhytmes maar ik dacht, dat heeft geen zin en gaat veels te diep. toevallig dat je er nu over begintquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:03 schreef kipknots het volgende:
[..]
Techno, zeker Detroit techno, maakt redelijk veel gebruik van polyritmes. Zelf ben ik geen geweldige kennis van muziektheorie, maar als je naar iets als dit luistert kan je toch wel horen dat er veel meer gebeurd dan in je standaard hardstyle track.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:47 schreef BlauweTijger het volgende:
Terechte klacht
dat is wel degelijk techno. Schranz om exact te zijn.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dit is geen techno... dit is Hardtechno iets weet ik veel wat. Wel tof! Beetje wat Fatima Hadji ook draait.
Maar dit vind ik meer beuken:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |