abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130086565
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:14 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dit is gewoon bedrog en idd ze moest zich schamen. :(
En ik mag ook hopen dat het illegaal is en dat het bij de politie gemeld moet worden...

(Niet erg snugger eigenlijk, om dat kennelijk onder dezelfde marktplaats account te doen. :D)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_130101774
Als jullie dan toch zoveel tijd op marktplaats spenderen:

Ik heb trouwens wel eens een controller gekocht via marktplaats, en opgehaald bij iemand wiens hobby "Marktplaatsen" was.. Dozen vol zooi in huis.
Als je geen goed voorbeeld kan zijn. Wordt dan een waarschuwing en geniet ervan!
pi_130102123
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Geniaal :D

http://www.marktplaats.nl(...)on-condom-board.html

Beschrijving
Complete set Burton condom Board (+/- 173 cm) met zwarte bindingen en motherfucking gouden details G nooit getest of het echt goud is maar het zou zomaar kunnen. Met van die quick release bindingen zodat je zodra je een rodeo hebt gedaan je vrienden kunt slaan omdat ze geen goede foto hebben gemaakt.Daarbij nog een paar Burton boots (moat 43,5). Weet de naam niet maar ik noem ze Hans. Boots zijn onbeschadigd en nog steeds zo comfortabel als het maar kan! Ik zweer het die boots draag ik nog in de zomer, op het strand, in Duitsland zo lekker zitten ze.
Het board is aardig beschadigd. Dit board is gemaakt om mee te stunten. Ik heb me eerste backflip op dit board gedaan. En daarmee bedoel ik niet die zwakke backflip op een luchtkussen. Ik bedoel backflips van clippen af waar niet eens meer sneeuw lag. Backflips waarbij je motherfuckering franse kindertjes hoorde schreeuwen "oh mijn god hij doet een backflip" IN HET FUCKING NEDERLANDS!!! Terwijl ze niet aan de kant gingen en nooit meer gevonden zijn! Met dit snowboard heb ik me eerst frontslide boardslides gedaan over fucking politie auto's terwijl ze op me aan het schieten waren (zie foto drie). Daarom heb ik ook de topsticker eraf gehaald omdat er teveel bloed op zat. Wat kwam omdat met dit board je de piste net zo makkelijk omhoog board. Dit board doet zulke harde stunts dat ik hem niet wil verkopen aan iemand onder de zestien jaar of op facebook zet dat ie "lekker een weekje met paps en mams gaat boarden". Dit board is zo hardcore bedoeld om op te boarden dat ie met je meezuipt tijdens de apres ski. Dit board is zo hard dat ie zichzelf zou kunnen waxen als je hem in de kast zet, wat ie niet doet omdat dat een vrouwen klus is.Dit board is zo hard dat een Engelse chick (Lindsey) is zwanger geworden nadat ik tegen haar was aangereden omdat ze niet kon verstaan wat "AAN DE KANT GODVER" betekend.
En daarbij zit ook nog een tas die behoorlijk vloekt bij het board. Maar hij is wel zo lekker ruim dat die gierige maat van je die nooit geld heeft om op wintersport te gaan erin past. Waarna je elke middag na het boarden tegen hem kan schreeuwen EN NU DIE KAMER OPRUIMEN GODVER!
En deze hele set kan weg voor maar 300,00 dus inclusief alles! Los ophalen mag ook maar dan haal je het zelf maar uit elkaar.

PS.
Ik doe hem dus weg omdat ik geld nodig heb om die boete te betalen van het grinden over een politie auto. En allimentatie moet betalen aan Lindsey omdat ze heeft besloten het kind te houden.

PPS.
Maar het is dat ik vind dat vrouwen recht hebben om zelf te beslissen wat ze met hun motherfucking baby doen. Anders had dit board haar net zo makkelijk kunnen ontzwangeren.
WOW :D
pi_130116471
Heb een spiegel 2 bij 2 te koop staan, krijg ik dit :')

quote:
ik koope spiegel 10 uro

morge kome haale

wat u aadres?

Fatima
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:33:36 #205
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_130140920
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:56 schreef GrowMeister het volgende:
Iemand interesse om wat spullen te doneren voor kinderen uit Syrië die naar Nederland komen?

MP Link: http://link.marktplaats.nl/699457679
Printscreen: http://postimg.org/image/s62bn9a3t/

Opzicht niets mis mee zou je denken...tot dat je gaat kijken welke advertenties ze nog meer heeft en ineens ziet dat ze gewoon een PS One te koop heeft staan. Terwijl ze juist in haar eerste advertentie opzoek is naar een PS One, oftewel de spullen worden gewoon weer verkocht :{w Ze hebben blijkbaar ook 2 tel nummers, eentje voor spullen innamen en de andere om de spullen weer te verkopen.

MP Link: http://link.marktplaats.nl/705835304
Printscreen: http://postimg.org/image/wjfikm6u9/
Ik had haar even gemaild dat ik dit toch echt schandalig vind:

Schaam je schaam je schaam je.. om spullen bedelen en ze vervolgens weer verkopen. Ik heb je even getipt als oplichter.

Toen kreeg ik de volgende mailkanonnade over me heen:

mail 1:
Waar heb jij het over. Kom kijken voor het ís ja.

mail 2:
zegt bewijst dat eens wat denk ander bel politie want kan bewijzen met eigen aankoop bonnen die ik nog heb

ik bedelen niets is echt gewoon voor mijn buurvrouw die echt uit syrie komt en vraag maar na ze woon op huisnummer 7 straat heet ir van waterschoot vd grachtstraat 7
ze praat alleen engels en arabies

en als je dat getip heb ben jij fout bezig

zal uit vinden waar woon en dat door geven zelf aan politie
ik hoef niemand op te lichten
en als jij die pers ben van gisteren jij ben boos weg gelopen

maria

mail 3:
schaam jij je zelf maar ben te laf om te bellen 0643145652 naar mij he om zo iets te doen vind erg laf van jou
want adventie is weg gehaald zet gewoon nieuwe voor die mensen

SCHAMEN MOEST JIJ JE LAFFAARD

ik heb deze mail door gestuur politie buro en gaan uit zoeken waar deze verdaan komt en heb mail naar markplaats gestuur ik laat het daar niet bij zitten al zien we met betaal bewijzen op rechtbank

maria

mail 4:
ene klootzak durf niks meer jij ben oplichter alleen omdat zin niet krijg

Vervolgens heb ik terug gemaild:
Leer Nederlands.

mail 5:
jij ben schandaal dat jij liegt tm naar marktplaats

jij ben klootzak
jij zorg dat gezinnen hier die komen wonen en asiel weer weg gejaard word
nu zit nog zonder spullen ik heb naar marktplaats bewijsen gestuur van kassabonnen wat ik te koop heb staan
leugenachtig beest
kom kijken op ir van waterschoot vd grachtstraat 7 of ze daar echt bestaat en of de lef heb om tegen haar te zeggen dat op rotten moet

maar heb ook aangiften gedaan tegen jou via jou eigen ipadres

----------

:') :D
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_130142105
Yeah right alsof dat mens nog kassabonnen heeft van de PsOne die ze 10 jaar geleden "gekocht" heeft.

Wat zijn er toch rare mensen op marktplaats.. Wat een oplichter....
pi_130144619
Nou jongens, allemaal bellen dan maar?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:18:33 #208
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_130145055
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:07 schreef Franknfurter het volgende:
In gesprek....
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_130145214
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:07 schreef Franknfurter het volgende:
Telefoon is uit volgens mij :(
pi_130145342
Ah ze woont hier in de buurt :D Misschien kan ik eens langs komen!
pi_130145355
Ik maak even een nieuw account aan probeer dr de xbox op te laten sturen in ruil voor een pakketje dat ik écht écht wel heb verstuurd.
pi_130146042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:25 schreef Franknfurter het volgende:
Ik maak even een nieuw account aan probeer dr de xbox op te laten sturen in ruil voor een pakketje dat ik écht écht wel heb verstuurd.
oplichter!!! :D
pi_130146075
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:43 schreef -niemand- het volgende:

[..]

oplichter!!! :D
ik stur je ipadres naa polisie!
pi_130146102
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:44 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

ik stur je ipadres naa polisie!
ik heb je vorige post doorgestuurd naar de AIVD. jij gaat morgen van je bedje gelicht worden!!
pi_130146605
_O- Dit krijgt weer 'n leuke wending zo.
Hallon!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:01:34 #216
102973 Liquidist
pi_130146798
Ik heb maar even terug gemaild, benieuwd naar de reactie:

Jij hebt aangifte gedaan?
Waarvan dan precies? Dat ik jou oplichter heb genoemd?

Laten we even terugkijken waar jij mij in de afgelopen mails voor hebt uitgemaakt:

- klootzak (2x)
- leugenachtig beest
- "laffaard"
- oplichter
- "schandaal"

Volgens mij heb ik dus meer reden om jou "aan te klagen".

Ik wens je echter veel succes met de aangifte en het uitzoeken waar ik "verdaan" kom.
Erg handig van je trouwens dat je mij wel al jouw gegevens alvast op een presenteerblaadje hebt aangeboden :-)

Met vriendelijke groet!
pi_130147481
Even niet gevolgd, wat is er nou precies gebeurd? :P :')
pi_130147895
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:16 schreef appelen het volgende:
Even niet gevolgd, wat is er nou precies gebeurd? :P :')
Samenvatting: dom Heerlens tokkiewijf komt met een mooi verhaaltje over hoe ze graag gratis PSOne en GBA voor arme kindertjes uit Syrië die bij buurvrouw wonen wil en vervolgens blijkt dat ze al die consoles enzo gewoon weer te koop zet op MP. Liquidist schrijft een mailtje dat ze betrapt is en ze flipt.
Hallon!
pi_130148074
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:24 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Samenvatting: dom Heerlens tokkiewijf komt met een mooi verhaaltje over hoe ze graag gratis PSOne en GBA voor arme kindertjes uit Syrië die bij buurvrouw wonen wil en vervolgens blijkt dat ze al die consoles enzo gewoon weer te koop zet op MP. Liquidist schrijft een mailtje dat ze betrapt is en ze flipt.
Triest zeg, misschien ga ik eens langs :P
pi_130148121
En wat is er dan met Franknfurter en die oplichter? :@
pi_130148393
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:28 schreef appelen het volgende:
En wat is er dan met Franknfurter en die oplichter? :@
Omdat ze ff een account aanmaakt om die PSOne te ruilen met iets wat ze "echt wel verstuurd heeft", zoiets volgens mij. :')
Hallon!
pi_130148580
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:34 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Omdat ze ff een account aanmaakt om die PSOne te ruilen met iets wat ze "echt wel verstuurd heeft", zoiets volgens mij. :')
Oh :')
Triest om zo'n burgeroorlog te gebruiken voor je spulletjes gratis te krijgen :')
pi_130149025
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:38 schreef appelen het volgende:

[..]

Oh :')
Triest om zo'n burgeroorlog te gebruiken voor je spulletjes gratis te krijgen :')
Om vervolgens te gaan verkopen en winst te maken. :')
Hallon!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:53:27 #224
102973 Liquidist
pi_130159159
mail terug van haar:
Jij heb tegen markt plaats gelogen

mijn reactie:

En jij meent dat je mij daarvoor kunt aangeven bij de politie? Vertekend wereldbeeld heb jij zeg. Helaas voor jou ben ik in het bezit van afbeeldingen van jouw praktijken en heb ik deze afbeeldingen ook opgeslagen.

Hier ben je op zoek naar een PS One:

http://postimg.org/image/s62bn9a3t/

Hier verkoop je een PS One op hetzelfde tijdstip:

http://postimg.org/image/wjfikm6u9/

Oftewel, je bent gewoon een oplichter die over de rug van kinderen in Syrië een paar euro probeert te verdienen.
Je kunt hard krijsen, schreeuwen en dreigen, maar er is er maar één die hier een aangifte aan de broek krijgt en dat ben jij.

Tenzij je toegeeft mensen op te lichten, ermee stopt en je excuses aan mij aanbiedt. Dan zie ik het voor deze keer door de vingers.

Met vriendelijke groet!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:37:18 #225
102973 Liquidist
pi_130159740
haar reactie:

moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi sorrrryyyy hoorrrrrrrrrrrrrr maar als jij mij aangeeft geef ik jou ook aan

maar is mijn eigendom die verkoop heb kassabom nog ook van tv en is van 2de oudste zoon nog dus

jij ben te laf om aan deur te komen om met mijn mee te gaan naar deze mensen en naar kerk wat daar allemaal ook doe voor ander sukkel

en ze stuurt er nog een achteraan:

ik heb dat niet nodig mensen op te lichten ik heb 4 kids zelf en zijn al 18-21-24-27 jaar oud ik ben 51 jr en ik heb redelijk goed inkomen

en ze hebben allemaal eigen inkomen pffffffffffffffffffffffffff

en dat wat gekocht hebben mag deze mama gaan verkopen voor hun

en dit van jou ga aan mijn eigen advocaat overleggen wat hier mee moet doen dat vals word beschuldig voor oplichting en of daar zaak tegen ga spannen want ik ben zat

want wil gewoon wat voor dat gezin echt gewoon doen

ezel pak de auto en ga kijken op huisnr 7 of die mensen syrie komen en vraag of over de rug van haar doe iets bedelen

deze vrouw moet bedelen want ze krijg standaard dingen en rest moet zelf bij elkaar schrabbelen in deze kut maatschappij

Mijn reactie:

Als je die mensen wil helpen had je die PS One wel gewoon aan ze gegeven in plaats van te koop te zetten op marktplaats, en vervolgens in een nieuwe advertentie te bedelen voor een andere.

Oplichter.

Wat. Een. Niveau. :'). Ik ben er wel klaar mee nu :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')