Trut.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, dat doet de persoon met de lapo
Dan is het aan jou, als nestor, om ze weg te jagen.quote:
Oh, dan weet je meer over zijn gewoontes dan wij?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef wyccie het volgende:
Ik weet zeker dat Scrut haar naam wel kent.
Jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:16 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, dan weet je meer over zijn gewoontes dan wij?
Je bent in de war met Paul. Hij is Giels grootste fan op FOK!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
Ja, Scrut is beste vriendjes met Giel toch?
Nestor? Ik ben nog maar een jonkie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan is het aan jou, als nestor, om ze weg te jagen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, Scrut is beste vriendjes met Giel toch?
Als veteraan van deze reeks, als bewaker, als controleur, als... nou ja, als Scrutinizer, dus.quote:
Daar ben ik veel te aardig voor, ik ben een echte allemansvriend. Mensen die op een dergelijke TT afkomen kan ik helemaal niet handelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als veteraan van deze reeks, als bewaker, als controleur, als... nou ja, als Scrutinizer, dus.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar ben ik veel te aardig voor, ik ben een echte allemansvriend. Mensen die op een dergelijke TT afkomen kan ik helemaal niet handelen.
quote:
Nou ja, niemand is perfect natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik herinner me meerdere anekdotes over omgang met collega's. Recent nog een verhaal over een bepaalde topicreeks.
Mooi, dat is geregeld. Jij handelt de fetishisten, of hoe je dat ook schrijft.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, niemand is perfect natuurlijk.
Je weet hoe het in die andere topicreeks afgelopen is?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Mooi, dat is geregeld. Jij handelt de fetsishisten, of hoe je dat ook schrijft.
Lijkt me sterk dat je daar een ban hebt gekregen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Je weet hoe het in die andere topicreeks afgelopen is?
Ik ben daar wel een keer voor 48 uur geband. Zeer omstreden.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat je daar een ban hebt gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |