Een of andere tientjeshoer heeft 20 cent van Sof achteraf gedruktquote:
Dan heb jij nooit goede vrienden gehad waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:01 schreef Stuart het volgende:
Ik wil ook helemaal geen vrienden. Beetje naar verjaardagen gaan, leuk doen terwijl ik iemand eigenlijk toch niet mag en luisteren naar de onzin die ze uitkramen. Nee hoor, op het internet klik ik een pagina weg en ik heb rust
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een of andere tientjeshoer heeft 20 cent van Sof achteraf gedrukt
Sowieso, relatie via FOK!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:06 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat gelooft toch niemand maak je daar niet druk over
De moeite niet waard danquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:10 schreef d4v1d het volgende:
Maar eigenlijk was ik gewoon onzeker omdat ze niks terug zei nog
Nu nogsteeds niet
Hey ik weet dat we elkaar niet altijd even lekker lagen enzo, maar als je tegen iemand aan wil lullen staat mijn DM of whapp openquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
GVDDDDDD
IK BEN ZO GVD BOOS AAASASHBDASHDFBESJKBFEJKLSFBHJDSBFbsdfhjvsd,N CBMNHNFDZRVF SN.D
Ja ik vraag het me soms af, wat is nou het doel van het leven? Elke dag hetzelfde. Leren, werken, tot je doodgaat en je hele leven gewerkt en geleerd hebt, en rottige dingen meegemaakt hebt. Joepie.quote:
Dat klinkt als een slet.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hey ik weet dat we elkaar niet altijd even lekker lagen enzo, maar als je tegen iemand aan wil lullen staat mijn DM of whapp open
Die dagen heb ik ook best vaak eigenlijk. Steeds meer dierbaren die dood gaan, het gezeik dat op school of je werkt toch nooit stopt en mensen die je toch belazeren al doet iedereen alsof hij/zij te vertrouwen is. Een hont is tenminste trouwquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me soms af, wat is nou het doel van het leven? Elke dag hetzelfde. Leren, werken, tot je doodgaat en je hele leven gewerkt en geleerd hebt, en rottige dingen meegemaakt hebt. Joepie.
#filoSOFie
?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:13 schreef Toto69 het volgende:
Je benen staan altijd open net als je DM toch ben je 24/7 swekker
DV?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:13 schreef Toto69 het volgende:
Je benen staan altijd open net als je DM toch ben je 24/7 swekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |