PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin is echt erg. Als ik aan haar oorlel sabbel, wordt ze botergeil. Nu heb ik dat gedaan, maar geef ik geen seks om te kutten. Haar reactie: nja dan ga ik wel met mezelf spelen...
En ze ging het nog doen ook
Pics anders niet gebeurd.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
Mijn vriendin is echt erg. Als ik aan haar oorlel sabbel, wordt ze botergeil. Nu heb ik dat gedaan, maar geef ik geen seks om te kutten. Haar reactie: nja dan ga ik wel met mezelf spelen...
Fifa tegen de computer?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:00 schreef DuTank het volgende:
Hij zal de volgende keer wel weer terug worden getransferd want hij is nu definitief naar Hull. EAquote:
TDFquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:11 schreef n0ir het volgende:
hoi skkltjesik kom thuis uit mn werk en wil nog even clubben, waar zijn jullie?
Misschien wel een leuke. Kun je zien of die stats echt een grote invloed hebben op je team.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:17 schreef quer het volgende:
Ik ga een team maken vol met mensen van 85+ positoning
jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien wel een leuke. Kun je zien of die stats echt een grote invloed hebben op je team.
Tevens: ben jij PS3?
Wil je hem tegen mij testen?quote:
Ik moet nog uberhaupt een team maken.. En de spelers die 85+ hebben zijn allemaal strikers.. dus ik moet me wensen wat lager bijschroevenquote:
Kijk dan bij CAM's naar dribbling of zo en bij CDM's naar interceptions of tackles etc.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef quer het volgende:
[..]
Ik moet nog uberhaupt een team maken.. En de spelers die 85+ hebben zijn allemaal strikers.. dus ik moet me wensen wat lager bijschroeven
ja joh ze zijn te druk bezig hun ab in te stellenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:26 schreef rolls-reus het volgende:
Wefut mist nog een heleboel tramsfers.. Waaronder de getransfereerde carvajal.
PACEquote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kijk dan bij CAM's naar dribbling of zo en bij CDM's naar interceptions of tackles etc.
Gewoon per plek een specifieke stat bedenken die volgens jou van belang is.
En dan denken dat ik ga doneren, tss :/quote:Op dinsdag 2 juli 2013 23:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja joh ze zijn te druk bezig hun ab in te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |