Die linker henkie is vergeten z'n schoenen te camoufleren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:20 schreef raptorix het volgende:
[..]
Deze dacht ik ook, na 3 seconden had ik wel gezien dat het mafkezen waren, heb ze nog de tip gegeven dat je ghilli (hoe spel je dat eigenlijk?) toch echt op je omgeving moest aanpassen.
Ik schrok, en toen ik keek was mijn gezicht:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die linker henkie is vergeten z'n schoenen te camoufleren.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:22 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Die linker henkie is vergeten z'n schoenen te camoufleren.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik schrok, en toen ik keek was mijn gezicht:
Edit: ter verduidelijking, het is natuurlijk aandoenlijk, maar ik had er bijna op los geslagen, stel je voor je zit lekker op een bankje in amsterdam--west te chillen, springen er 2 mafkezen zoals dit naast je, en beginnen vaag te doen (in uitzonderlijk slecht engels), nu heb ik voor me werk nogal een dure laptop bij me, en dan komen dit soort lui, maar goed ik dacht laat maar zitten
Rechter Henkie ook hoor, maar goed, ik schat ze maar jaar of 15/16quote:
Als ik hun pa was, kon ik zijn, had ik ze n'n draai om hunne oren gegeven vanwege de slechte uitvoeringquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:32 schreef raptorix het volgende:
[..]
Rechter Henkie ook hoor, maar goed, ik schat ze maar jaar of 15/16
Tjah, mijn eerste gedachte ging uit van de aankomende oefening van het leger in west om te kunnen spreken met arabische mensen, daardoor werd ik enigzins op het verkeerde been gezet, zeker omdat ze ook hoofdkappen op hadden kon ik niet zien hoe oud ze waren.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik hun pa was, kon ik zijn, had ik ze n'n draai om hunne oren gegeven vanwege de slechte uitvoering
Goed geslapen?quote:
Ja prima eigenlijk sinds medicatie is verhoogd, of, althans beter en langer.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja prima eigenlijk sinds medicatie is verhoogd, of, althans beter en langer.
En in de middag doe ik vaak ook nog een tukkiequote:
Verbaast mij niet. Je lichaam heeft rust/slaap nodig om te herstellen.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En in de middag doe ik vaak ook nog een tukkie
Ik slaap momenteel ongeveer 13 uur per dag.
Idd.quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Verbaast mij niet. Je lichaam heeft rust/slaap nodig om te herstellen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |