Ik heb mijn zusje al gesproken en die sprong al bijna een gat in de lucht nou maar hopen dat het redelijk in de buurt is, in verband met afhalen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef john2406 het volgende:
Heb ik wel interesse in voor mijn zusje die nog met haar oudje aan het fietsen is, misschien is er zelfs wat je verkoopt nodig ervoor?
Waar eventueel af te halen?
Hij staat in Tiel , en welke onderdelen zou je willen hebben ? de PC uiteraardquote:Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef john2406 het volgende:
Heb ik wel interesse in voor mijn zusje die nog met haar oudje aan het fietsen is, misschien is er zelfs wat je verkoopt nodig ervoor?
Waar eventueel af te halen?
Zoiezo ga ik de processor niet los weg doen . als John de Wifi stick niet wil mag die naar jou .quote:Op woensdag 3 juli 2013 01:56 schreef xatlad het volgende:
Ik heb wel interesse in de processor en evt de wifi stick.
Ok jammer ik zoek namelijk een leuk core 2 duo om de pentium processor te vervangen. Een nieuwe pc is ook overbodig aangezien er voor de rest nog prima is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 15:57 schreef MDC85 het volgende:
[..]
Hij staat in Tiel , en welke onderdelen zou je willen hebben ? de PC uiteraarden van de andere onderdelen ?
Als je een 500 gb harde schrijf nodig hebt , heb ik die liggen , alleen dat is tegen fokkers helpt fokkers in aangezien ik daar 25 euro voor zou willen hebben.
[..]
Zoiezo ga ik de processor niet los weg doen . als John de Wifi stick niet wil mag die naar jou .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |