abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128504172
Wegens aanschaf ander system is dit spul overbodig ,
De pc mist alleen een video kaart en een harde schijf ,
Hij is van eind 2007 en was toen een van de snelste .
incl card reader en dvd brander

Harde schijven van 500 gb heb ik wel liggen , maar die doe ik helaas niet voor niets weg .

Onderstaande mag afgehaald worden door iemand die het nodig heeft ;

]

pi_128504261
Sympathiek van je.
pi_128505669
Mooi aanbod, ik heb de TT wat verduidelijkt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_128516566
Heb ik wel interesse in voor mijn zusje die nog met haar oudje aan het fietsen is, misschien is er zelfs wat je verkoopt nodig ervoor?
Waar eventueel af te halen?
  woensdag 3 juli 2013 @ 01:56:09 #5
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_128524853
Ik heb wel interesse in de processor en evt de wifi stick. :)
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_128533988
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef john2406 het volgende:
Heb ik wel interesse in voor mijn zusje die nog met haar oudje aan het fietsen is, misschien is er zelfs wat je verkoopt nodig ervoor?
Ik heb mijn zusje al gesproken en die sprong al bijna een gat in de lucht nou maar hopen dat het redelijk in de buurt is, in verband met afhalen!
pi_128542726
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 22:18 schreef john2406 het volgende:
Hij staat in Tiel , en welke onderdelen zou je willen hebben ? de PC uiteraard ;) en van de andere onderdelen ?

Als je een 500 gb harde schrijf nodig hebt , heb ik die liggen , alleen dat is tegen fokkers helpt fokkers in aangezien ik daar 25 euro voor zou willen hebben.

quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 01:56 schreef xatlad het volgende:
Ik heb wel interesse in de processor en evt de wifi stick. :)
Zoiezo ga ik de processor niet los weg doen . als John de Wifi stick niet wil mag die naar jou .
pi_128543575
Die wifi stick mag wat mij betreft weg hoor, daar heb ik wel nog een paar van liggen, alleen die ultra 133 kaart die zou ik wel voor mezelf willen, waarschijnlijk ook een schijf misschien wel twee, maar daar moet ik het dan nog met mijn zus over hebben.
P.c dus in principe zoals op foto toetsenbord en muis neem ik aan doe je er ook bij, dat wat ze zelf heeft is immers allemaal oud het is nog een pentium 3 waar ze mee aan de gang is, alleen dat ophalen Tiel is wel een eindje weg zie ik net, moet het opgehaald worden of zou verzenden een optie zijn?
Anders als het alleen ophalen is moet k even iemand inschakelen die me alles ophalen doet bij je.
Kan ik dus mijn zus blij maken door te zeggen dat het doorgaat?
Die meid heeft het al moeilijk genoeg vind ik.
  woensdag 3 juli 2013 @ 16:22:16 #9
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_128543825
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 15:57 schreef MDC85 het volgende:

[..]

Hij staat in Tiel , en welke onderdelen zou je willen hebben ? de PC uiteraard ;) en van de andere onderdelen ?

Als je een 500 gb harde schrijf nodig hebt , heb ik die liggen , alleen dat is tegen fokkers helpt fokkers in aangezien ik daar 25 euro voor zou willen hebben.

[..]

Zoiezo ga ik de processor niet los weg doen . als John de Wifi stick niet wil mag die naar jou .
Ok jammer ik zoek namelijk een leuk core 2 duo om de pentium processor te vervangen. Een nieuwe pc is ook overbodig aangezien er voor de rest nog prima is.

Wifi stick heb ik toch niet nodig, zag dat we er nog 2 haden liggen dus die gun ik iemand anders van harte. :)
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_128545155
MDC85 fijn bedankt voor je Dm ga mijn zus meedelen dat ze dadelijk de trotse eigenaar is van een andere comp. en ik blij met het promise kaartje heb ik ook nog iets, met die schijven gaat waarschijnlijk ook wel goed komen denk ik zo.
Ik kan haar vanavond pas bellen ze is niet thuis heb het al geprobeert net, telefoonnr heb ik ontvangen en ga bellen zo snel als ik iets weet.

Grt John

En natuurlijk ook bedankt dat hij voor haar is, doe ik dan maar vast uit haar naam bij deze.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2013 16:50:00 ]
pi_128545337
Alles momenteel gereserveerd voor John 2406
pi_128565419
Leuk! ^O^
pi_128582175
Als alles goed gaat word hij zondag afgehaald .
pi_128703162
En al geinstaleerd en bij mijn zusje afgeven, heb er maar die waar licentie sticker ervan erop zat op gezet.
Ik moest je nog heel hartelijk ervoor bedanken heeft ze me uitdrukkelijk gezegd, ze vroeg zich af hoe het kon dat het zich nog zo een mensen?
pi_128703267
Toffe actie weer! O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')