Voor de zekerheid zou ik het daar onder laten vallen en dus van tevoren even regelen zoals daar staat aangegeven. In de zomer zijn ze altijd strenger wat betreft bagage.quote:Veel soorten sportuitrustingen en andere bijzondere bagage worden als normale bagagestukken beschouwd. Dit houdt in dat u deze bagagestukken zonder extra kosten binnen uw bagagevrijstelling kunt meenemen.
http://www.klm.com/travel(...)al_baggage/index.htm
Zie mijn link in de eerste post! Dat gaat over bagage met andere dan standaard afmetingen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:46 schreef hjh360 het volgende:
Dat is het hem juist met dit tentje. Het is één geheel, en dus niet afbreekbaar in stokjes en doeken. Ik zit dus vast aan de onhandige ronde vorm..
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:56 schreef hjh360 het volgende:
Wat de frak, ik ben daar overheen gelezen.. Sorry!
Als je een beetje kracht gebruikt kun je dat soort tentjes wel een beetje verder/ kleiner opvouwen dan de bedoeling is.quote:
Mag gratis mee volgens de KLM website.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Als ze op afmetingen berekenen wordt het een duur geintje... Kan je beter een andere tent kopen.
Waar maak je dit uit op? Heb je nu al betere research dan mij gedaan? :-pquote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:02 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Mag gratis mee volgens de KLM website.
Nee, staat gewoon in die eerste post.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:07 schreef hjh360 het volgende:
[..]
Waar maak je dit uit op? Heb je nu al betere research dan mij gedaan? :-p
quote:Veel soorten sportuitrustingen en andere bijzondere bagage worden als normale bagagestukken beschouwd. Dit houdt in dat u deze bagagestukken zonder extra kosten binnen uw bagagevrijstelling kunt meenemen.
http://www.klm.com/travel(...)lowance/index.htm#p1quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:10 schreef hjh360 het volgende:
Maar ik ving dat 'bagagevrijstelling' maar een vaag begrip. Ik vlieg economy class (of iets dergelijks) en mag een stuk handbagage, en ruimbagage meenemen. Wat betekend de bagagevrijstelling in dit geval?
Als je ticket geboekt is voor 14 mei 2013 mag het inderdaad gewoon gratis mee (zowel in je koffer als als 'bijzondere bagage). Als je ticket op of na 14 mei 2013 geboekt is dan moet je sowieso 15 euro betalen voor je ruimbagage, maar dan valt het tentje wederom onder de ruimbagage ook als je het als 'bijzondere bagage' incheckt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:27 schreef hjh360 het volgende:
Oké, top! bedankt voor de reactie. Dus ik hoef enkel 15 euro per vlucht te betalen, en dan kan ik dat lompe ding meenemen. Als ik hem zelfs nog in mijn gewone koffer (samen met mijn andere bagage) weet te proppen, ben ik gewoon free to go?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |