Ik dacht gelijk ERMGAGERD ZO VEEL, maar ik denk dat als ik alles op een rijtje zet, ik ook wel aan zoiets komquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn tas bevat vandaag:
- portemonnee
- kluissleutel
- toegangsbadge
- vijl
- spiegeltje
- 2 pennen
- 3 lipsticks
- handcreme
- snoetenpoetsers
- zoetjes
- 2 tampons
- labello
- smintjes
- een opvouwbaar boodschappentasje
- een komkommer
- een paar ballerina's
- een waterflesje
- mijn telefoon soms
- een zakje pillen assorti (bb's antihistamine en paracetamolletjes)
- pincet
- blaarpleisters
- nagellak removerpads
- potje 8 hour cream
en 1 kassabon.
Meer dan ik dacht, eigenlijk
mijn sleutels zitten in mijn jaszak.
En dit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet ook maar eens een apart tasje hebben voor mijn make-up. Nu ligt het er los in
Slotontdooierquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat er weer in mag:
- Oordoppen
- Brilpoetsdoekjes
- Portemonnee
- Lippenbalsem
- Pen
- Agenda
- Noodponcho
- Zakdoekjes
- Tampons
- Medicatiemeuk
- Antimuggenbetenmeuk
- Zonnebril
- Telefoon
Eruit gehaald: velen bonnetjes, bioscoopkaartjes en een stapel lipsticks.Oh, en m'n slotontdooier. Die verwacht ik niet direct nodig te hebben nu.
dit soort dingen durf ik dus niet, als het lekt dan is mijn tas naar de haaien, ook mijn sleutels zitten in een hoesje zodat ze binnenkant van tas niet beschadigenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet ook maar eens een apart tasje hebben voor mijn make-up. Nu ligt het er los in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m'n daadwerkelijk nog nodig gehad ook.quote:
ik ga asap die van LV halen omdat ik echt genoeg geprobeerd heb maar gewoon nix staat leuk bij mijn hoofdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil al zeven jaar een fatsoenlijke zonnebril maar wččr dat prijs-issue he
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit soort dingen durf ik dus niet, als het lekt dan is mijn tas naar de haaien, ook mijn sleutels zitten in een hoesje zodat ze binnenkant van tas niet beschadigen
en ja, hoe kan t ook andershet is deze
Ja bij jouw tassen snap ik dat wel; zou ik ook het risico niet nemen. Maar mijn tassen van een tientje boeit me dat niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja bij jouw tassen snap ik dat wel; zou ik ook het risico niet nemen. Maar mijn tassen van een tientje boeit me dat niet zo
nee dat snap ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja bij jouw tassen snap ik dat wel; zou ik ook het risico niet nemen. Maar mijn tassen van een tientje boeit me dat niet zo
En dit.quote:
ja, tot ik in Griekenland de Serengeti van bb heb gedragen omdat mijn H&M zonnebril kwijt was.quote:
zo typischquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb m'n daadwerkelijk nog nodig gehad ook.
(En uiteraard had ik 'm toen níet bij me.)
Wat maakt het voor een verschil dan?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, tot ik in Griekenland de Serengeti van bb heb gedragen omdat mijn H&M zonnebril kwijt was.
Ik wil NOOIT meer goedkope zonnebrils
Gelukkig ging de andere deur wel open.quote:
Damn, bij jou is het meeste nog zinloos ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik kan dit ook:
- Verlopen anwb-kaart
- verlopen bhv-kaart
- 3 hondenpoepzakjes
- breath-spray
- 5 pennen
- 5 aanstekers
- kindersurpise
- labello
- labeltje voor aan sleutels (van toen ik m'n sleutels van het oude huis moest inleveren
- nagelriemolie
- regenjas
- petje
- portemonnee
- zonnebril-koker (geen zonnebril)
- autopapieren
- 2x Blikje Smint
- pakje sigaretten
- 2 x zoetjes
- grote hoeveelheid bonnen
- verpakking van een muesli-reep
- mueslireep
- usb-kabel waarvan ik eigenlijk niet precies weet waar die bij hoort
- halve rol mentos
- pijpje van toen ik moest blazen voor de alcoholcontrole
- oude simkaart
- paracetamol
- sleutels van m'n werk
- paar losse hondenkoekjes
emoslinger.gif
Kijkt sowieso veel prettiger.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Wat maakt het voor een verschil dan?
glazen zijn beter voor je ogen, kijkt fijner etcquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Damn, bij jou is het meeste nog zinloos ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
dit wordt mijn nieuweTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Door een goede zonnebril kun je gewoon kijken zonder knijpen, altijd, het geeft rust aan je ogen. En dat kan gewoon ECHT niet met een H&M brilquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het filtert beter, dus minder vermoeiend. Onder andere.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap de kijkt-fijner niet.
Andere kleuren? Zie ik alles ineens scherper? Is de wereld ineens mooier?
Wat is kijkt fijner?
dit wordt mijn nieuweplaatje doet het hier nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
niet hoeven knijpen met je ogen, echt rustig en ontspannen kijken, misschien moet je het in de winkel eens proberen dan merk je het zelf en snap je het verschil beterquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik snap de kijkt-fijner niet.
Andere kleuren? Zie ik alles ineens scherper? Is de wereld ineens mooier?
Wat is kijkt fijner?
dit wordt mijn nieuweDie is tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Door een goede zonnebril kun je gewoon kijken zonder knijpen, altijd, het geeft rust aan je ogen. En dat kan gewoon ECHT niet met een H&M brilDaarbij klopt het contrast beter en zit ie vaak comfortabeler op je kop. Het is echt een significant verschil.
O zo.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
niet hoeven knijpen met je ogen, echt rustig en ontspannen kijken, misschien moet je het in de winkel eens proberen dan merk je het zelf en snap je het verschil beter
Daarom heb ik eigenlijk alleen m'n goeie zonnebril op als ik weet dat ik 'm veilig kan opbergen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
O zo.
Ik denk dat ik mezelf dan maar lekker in de waan laat, want ik sloop zonnebrillen te vaak om een dure te kopen.
En ik heb nu nergens last van met een zonnebril, waarschijnlijk omdat ik niet beter weet
neup, stomme filtersquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
http://images.louisvuitto(...)PM2_Front%20view.png
als je het plaatje zo aanklikt?
google afbeeldingen -> louis vuitton obsession brown -> dan is het de 3e!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neup, stomme filters
Hoe heet het model? Dan goochel ik wel
nope, komt niet door de filtersquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
google afbeeldingen -> louis vuitton obsession brown -> dan is het de 3e!
dus niet die andere van die obsession serie want die hebebn een rare vorm
DAT STAAT ZO KUT OP MIJN HOOFDquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:57 schreef PriemGirl het volgende:
En ik vind die ray bans ook echt heel erg leuk; maar íedereen heeft die....
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nope, komt niet door de filters
Ach, ik kijk thuis wel
ik wil ook een rond hoofdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan bijna elke zonnebril wel goed hebben, behalve van die heule kleintjes.
Net als met hoeden, ik rock alles wat op / rond een hooft kan. Alleen jammer dat ik geen accessoire-liefhebber ben
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is leuk!disclaimer
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
EHMYGEWRD IEDEREEN VIND HEM LEUK?
wat is deze![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.coolszonnebril(...)4-zwart-havanna.html
Zoiets lijkt me wel wat. Die glazen zijn echt baas.
De prijs
Vind je 'm ZO lelijk ja?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind deze tof:
[ afbeelding ]
Maar prijs idd
Nee hij is gaaf; maar die prijs iddquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Vind je 'm ZO lelijk ja?
Raybans
Ik wil alleen wel groengrijze glazen, geen bruine.
het is ook niet zo dat wij hutkoffers aan tampons meezeulen, doorgaans.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:17 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij is ie ook vrij leeg maar ik mis dan ook dingen als eerste hulp bij rode genitale tsunamis
Portomonnee,
Telefoon,
Huissleutel,
Fietssleutel,
Flesje drinken,
Deo,
Sultana,
Andere tussendoor koekjes,
Banaan.
Valt te aubergine
Die is wel betaalbaarder.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:19 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.lenson.nl/rayban-aviator-p-5226.html![]()
Zucht
Nou die heb ik ook gewoon nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:17 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij is ie ook vrij leeg maar ik mis dan ook dingen als eerste hulp bij rode genitale tsunamis
Portomonnee,
Telefoon,
Huissleutel,
Fietssleutel,
Flesje drinken,
Deo,
Sultana,
Andere tussendoor koekjes,
Banaan.
Valt te aubergine
Jawel toch, 3 pallets per maand?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is ook niet zo dat wij hutkoffers aan tampons meezeulen, doorgaans.
Ik zit hier al een half jaar de schijn hoog te houden op mn werk door maandelijks met een steekwagen volgeladen binnen te rijden, wat een deceptie ditquote:
je kan ook gewoon zeggen dat je een hormoonspiraal hebt, dan word je niet Oquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik zit hier al een half jaar de schijn hoog te houden op mn werk door maandelijks met een steekwagen volgeladen binnen te rijden, wat een deceptie dit
Mijn zusje heeft nu zo'n gekke ringquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan ook gewoon zeggen dat je een hormoonspiraal hebt, dan word je niet O
Misschien moet je ook zo'n ringquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:25 schreef Diconnected het volgende:
Dokter gebeld, volgende week weer beginnen met andere pil3e pil in 4 maanden tijd
Dat stelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd, dit stel:
Met die goudviskus.
Die gaan dus de hele fucking bruiloft door met elkaar aflebberen![]()
![]()
Wat bezielt je ook in godsnaam om met je eerste zoen te wachten tot je huwelijk? Waaar is het goed voor?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat stel
En niet alleen tijdens de bruiloft, bij de terugblik een jaar later doen ze dat nog steeds
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
echt, HOEzo zou je wachten met je eerste zoen tot je getrouwd bent!!!
Die zag ik ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:31 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd dezon is wel tof: http://www.furla.com/nl/eshop/candy-satchel_699904.html
alleen het is plastic, en je kan er doorheen kijken. like why
Ja het zijn wel Dico kleurenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die zag ik ookalleen vond die kleuren niks voor mij
Het is geen plastic het is hoogwaardig rubberquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja het zijn wel Dico kleurenmaar best wel duur voor een plastic tas
Spees je bent nu wel officieel een hipsturrrrr
Wel in een hip organisch koffiebarretje met marokkaanse ligbanken he, anders telt het nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is geen plastic het is hoogwaardig rubber
Ofzo
IK BEN GEEN HIPSTERik heb nog geen koffie gedronken met opperhoofd Mandy dus ik mag me nog geen hipster noemen
En dan een Chai Ti Royal Jelly Macchiato bestellenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wel in een hip organisch koffiebarretje met marokkaanse ligbanken he, anders telt het niet
is dat eetbaar?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan een Chai Ti Royal Jelly Macchiato bestellen
Sukkeltjequote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
Fuuu SD kaart vergeten voor camera en morgen naar de alpaca's
Of een soort schimmel?quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is geen plastic het is hoogwaardig rubber
Ofzo
IK BEN GEEN HIPSTERik heb nog geen koffie gedronken met opperhoofd Mandy dus ik mag me nog geen hipster noemen
Als je hipster genoeg bent welquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vannacht toen ik tot half 5 wakker lag: SD KAART NEIT VERGETEN, NIET VERGETEN.
Ja jonguh ik woon in Boxtel. Even andere mensen proberenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
haal dan ff een kaartje bij de mediamarkt!
Ik dacht ik verzin wat random termen, maar ik zat er heul niet zo ver naastquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan een Chai Ti Royal Jelly Macchiato bestellen
Misschien moet ik doe ook eens proberen danquote:
quote:Koninginnengelei (ook nog koninginnenbrood of koninginnenbrij genoemd) is het mengsel dat wordt gegeven aan bijenlarven. De larve die werd gekozen als toekomstige koningin, zal in verhouding tot de andere larven veel grotere hoeveelheden krijgen, wat nodig is voor haar ontwikkeling.
Koninginnengelei bestaat uit 66% water, 12,3% eiwit, 12,5% suiker, 5,5% vet en verscheidene vitamines, mineralen en hormonen. Deze vitamines, mineralen en hormonen worden gemaakt in een speciale klier van de bijenwerksters. Deze klieren bevinden zich in de kop van de werksterbij.
Koninginnengelei is ook voor menselijke consumptie in de handel en er worden diverse goede eigenschappen aan toe geschreven, zo zou het verjongend en versterkend werken.
Deze eigenschappen worden verondersteld omdat de koninginnengelei tot gevolg heeft dat een bijenlarve zich tot koningin ontwikkelt en daardoor een veel langere levensduur (5 jaar) heeft dan een werkbij (enkele maanden). De langere levensduur moet dus wel toe te schrijven zijn aan de koninginnengelei. Echter, dit is niet klinisch bewezen. Hierbij wordt voorbijgegaan aan het feit dat een koningin vrijwel niet vliegt en dat een werkbij sterft door slijtage van de vleugels.
Omdat je gisteren je kast niet hebt uitgezochtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:51 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.smartbuyglasse(...)3/3F-52179.html?sd=1![]()
Waarom ben ik nog steeds zonnebrillen aan het kijken
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Omdat je gisteren je kast niet hebt uitgezocht
wie weet werkt het verjongend en neusverkleinend!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Misschien moet ik doe ook eens proberen dan
Uitbreiding op mijn huidige schimmelavonturen
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie weet werkt het verjongend en neusverkleinend!
ERMAHGERD !111quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wie weet werkt het verjongend en neusverkleinend!
Eerst passen he!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD !111![]()
![]()
![]()
Als dat echt zou bestaan.........![]()
![]()
![]()
En overigens wil ik deze: http://www.rbexpert.nl/ra(...)-spiegelcoating.html
*slaat op in favo's *
Ja straks is ie super lelijk bij mijquote:
De meeste betere opticiens en de Bijenkorf hebben die dingen meestal wel liggen!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja straks is ie super lelijk bij mijAlleen... hoe weet ik nu waar ze hem verkopen gmrpfl. Ik wil die... Specifiek die... mét die korting
![]()
Ok nee ik wil em niet.
GOFFER IEMAND SLA ME OFZO
Ik ben vervelend.
*gaat even een hele tijd van fok af*
![]()
Ik weet niet HOE mijn camera is ingesteld en HOE groot de foto's zijn die ik maak eigenlijk dus straks maar ff kijkenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hoeft ze toch ook niet op 435 megapixel te maken?
*slaat*quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja straks is ie super lelijk bij mijAlleen... hoe weet ik nu waar ze hem verkopen gmrpfl. Ik wil die... Specifiek die... mét die korting
![]()
Ok nee ik wil em niet.
GOFFER IEMAND SLA ME OFZO
Ik ben vervelend.
*gaat even een hele tijd van fok af*
![]()
in welke zin van het woord?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan een Grieks restaurant veel verkloten?
Ga je een restaurant beginnen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan een Grieks restaurant veel verkloten?
Naja dat t vies of slecht isquote:
Alles kan verkloot wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dat t vies of slecht isik heb een goedkope social deal gezien maar ken t restaurant niet.
Denk dat je dan beter gewoon reviews van het restaurant kan zoekenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dat t vies of slecht isik heb een goedkope social deal gezien maar ken t restaurant niet.
Als je de wil maar hebtquote:
Geen idee, ik heb nog nooit tofu verwerktquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hm.. Eerst bakken en dan marineren. Dat gaat normaal toch andersom?
Ik ook niet, koop het altijd kant en klaarquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb nog nooit tofu verwerkt
Hoe zit het nou na 44 maanden met de facebook foto's en status updates? nog steeds compleet overgenomen door dat kindje of valt het bij haar wel meequote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
nou, het 44 maanden oude kint van mijn nichtje is zindelijk, hopelijk blijven de strontverhalen vanaf nu achterwege.
bijna vier jaar... about time!
Dat viel bij haar altijd al wel mee, ze heeft borderline en is dus soberso beheurlijk egocentrisch. Het begon een paar weken geleden pas, met die achterlijke zindelijkheidquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe zit het nou na 44 maanden met de facebook foto's en status updates? nog steeds compleet overgenomen door dat kindje of valt het bij haar wel mee
Niks tipt diegene in mijn feed die een foto van haar kinds' stront posttequote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat viel bij haar altijd al wel mee, ze heeft borderline en is dus soberso beheurlijk egocentrisch. Het begon een paar weken geleden pas, met die achterlijke zindelijkheid
En van die ouders die dan reageren of hun kint de nobelprijs heeft gewonnen... ik snap dat je er blij me bent maar zindelijkheid is iets natuurlijks, geen prestatie van wereldformaat![]()
Maar ik begrijp daar uiteraard helemaal niks van
Ik kan me wel voorstellen dat het iedere keer als de nobelprijs voelt als je eigen kind een mijlpaal bereikt, ook al bereikt elk ander kind het ookquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat viel bij haar altijd al wel mee, ze heeft borderline en is dus soberso beheurlijk egocentrisch. Het begon een paar weken geleden pas, met die achterlijke zindelijkheid
En van die ouders die dan reageren of hun kint de nobelprijs heeft gewonnen... ik snap dat je er blij me bent maar zindelijkheid is iets natuurlijks, geen prestatie van wereldformaat![]()
Maar ik begrijp daar uiteraard helemaal niks van
Spannend!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:27 schreef Maisnon het volgende:
straks lekker met de chirurg kletsen, ben benieuwd wat ie allemaal te zeggen heeft
ja, het zal ook allemaal wel op zijn plaats vallen als ik er zelf 1 heb.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat het iedere keer als de nobelprijs voelt als je eigen kind een mijlpaal bereikt, ook al bereikt elk ander kind het ook. Ik ben ook dolgelukkig met elk simpel kutkunstje dat de poedel leert
![]()
Maar pas met 4 jaar is wel tamelijk laat ja.
Met liefdequote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, het zal ook allemaal wel op zijn plaats vallen als ik er zelf 1 heb.
Toch vertik ik de zindelijkheid van mijn kint online te bespreken. Dus mocht ik zoiets in de verre toekomst ooit flikken, tik me dan hard op mijn vingers alsjeblieft
Spannend suc6!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:27 schreef Maisnon het volgende:
straks lekker met de chirurg kletsen, ben benieuwd wat ie allemaal te zeggen heeft
wat is er loos?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:50 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Spannend suc6!
Wij maandag ook weer voor M. dat zat niet in de planning
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
Hmmm... Een hint dat je te veel besteld....
Als de pakketjesmeneer langs komt om te vragen wanneer ik weer eens iets ga bestellen want hij is hier al zo lang niet meer geweest![]()
![]()
Lollllquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
Als de pakketjesmeneer langs komt om te vragen wanneer ik weer eens iets ga bestellen want hij is hier al zo lang niet meer geweest![]()
![]()
Awww hij mist jequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb net een rondje door het centrum gelopen en NIKS GEKOCHT.
The force is strong with this onequote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:48 schreef Debsterr het volgende:
Ik zeg online falen om jezelf te belonenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:48 schreef Debsterr het volgende:
NEEM MIJ MEEquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
waarom vliegt er niks van eindhoven naar Florence?
5 euro?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sgoed, betaal ik de vliegtickets jij het hotel?
Kut ik zie idd dat het verkeerde nummer is.... Euh... fuu.... hoe moet ik dat ongedaan maken in raboquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Priem had jij wel mijn goede rekeningnummer? Ik wil niet zeuren maar ik snap er niks van dat het zo lang duurt binnen dezelfde bank/autist
Kan nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kut ik zie idd dat het verkeerde nummer is.... Euh... fuu.... hoe moet ik dat ongedaan maken in rabo![]()
Terugboeken? Bellen? Naam klopt dan niet dus dan zien ze dat toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Kut ik zie idd dat het verkeerde nummer is.... Euh... fuu.... hoe moet ik dat ongedaan maken in rabo![]()
Dan misschien bellen, waarschijnlijk moet je een formulier gaan opsturen maar de meeste kans geef ik het vettepech scenarioquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar de naam klopt niet met het reknr toch
Ermahgerd klopt! Ik zie dat ik vandaag terug geboekt heb gekregen want rekeningnummer en naam klopt nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar de naam klopt niet met het reknr toch
Zou Lin nog leven?quote:In het zuidwesten van de VS beleven ze een nooit geziene hittegolf. Het is er zo warm, dat het levensbedreigend is. In de staten Californië, Arizona en Nevada is het 49 graden. Op sommige plaatsen is het asfalt zo heet dat mensen brandwonden kunnen oplopen.
Als ik van ing naar ing overmaak, vraagt hij van tevoren of ik wel het goede rekeningnummer heb als de naam niet klopt.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ermahgerd klopt! Ik zie dat ik vandaag terug geboekt heb gekregen want rekeningnummer en naam klopt niet![]()
![]()
![]()
Rabo
![]()
Idd foolproofquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Als ik van ing naar ing overmaak, vraagt hij van tevoren of ik wel het goede rekeningnummer heb als de naam niet klopt.
ING
Ik googelde wat dat is en toen kreeg ik dit:quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb gister bij de Action wel gefaald hooreen Bedazzler
que?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:06 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb gister bij de Action wel gefaald hooreen Bedazzler
Ik heb het alleen in Israël meegemaakt lang geleden. Heel erg bizar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
50 graden buiten. Ik kan me er niks bij voorstellen...
Zo tofquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:11 schreef Debsterr het volgende:
http://www.beautylab.nl/glitterstenen-applicator-van-de-action/
ik heb 45 meegemaakt in Turkijequote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
50 graden buiten. Ik kan me er niks bij voorstellen...
wat leuk!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:11 schreef Debsterr het volgende:
http://www.beautylab.nl/glitterstenen-applicator-van-de-action/
Ik loop zo de action binnen denk ikquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ermhgerd ik heb t al. Fijn dat je t al terug hebt
Nicequote:
1.99 las ik; klopt dat? Ga zo eens kijken...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nice. Vind wel de wieltjes met steentjes in verhouding best prijzig...
Jup, zit wle best veel in hoor! Maar eBayquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
1.99 las ik; klopt dat? Ga zo eens kijken...
Kut, dat zou wel weer tof zijn!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, zit wle best veel in hoor! Maar eBayhotfix rhinestone opent een hele magische wereld
. Zou je die dingen ook op je Helmer kunnen lijmen
?
Een epische rhinestone Helmerquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kut, dat zou wel weer tof zijn!
ja, maar daar heb je geen speciaal pistool voor nodig lijkt me. Dat kun je ook met een tube secondelijmquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup, zit wle best veel in hoor! Maar eBayhotfix rhinestone opent een hele magische wereld
?
Oehhh lijm allesquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
?
Godver, waarom bedenken we dat dan weer niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar daar heb je geen speciaal pistool voor nodig lijkt me. Dat kun je ook met een tube secondelijm
Ja maar ik en tubetjes... dan heb je weer teveel lim en zit het overal en zo, dit is natuurlijk wel gedoseerde lijm hoeveelheid.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, maar daar heb je geen speciaal pistool voor nodig lijkt me. Dat kun je ook met een tube secondelijm
Het is geen klacht, het is een vraagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
het is een aluminium ladeblok van 29,95. Had je iets anders verwacht?
Jouw baas is mijn ex. Rare fetish van sommige mannenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Maxirok mag ik ook niet meer aan naar het werk![]()
Baas heeft 'iets' met lange rokken. Dit doet em te veel.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is geen klacht, het is een vraag
Ik zou echt serieus ongemakkelijk worden van die dingen bij jou op het werkquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:46 schreef PriemGirl het volgende:
Goed. Maxirok mag ik ook niet meer aan naar het werk![]()
Baas heeft 'iets' met lange rokken. Dit doet em te veel.![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw baas is mijn ex. Rare fetish van sommige mannen
Oh ik kan wel wat hebbenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zou echt serieus ongemakkelijk worden van die dingen bij jou op het werk
Ja maar dat zei je vorige keer ook tegen je collega en blijkbaar werkt het niet echtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Oh ik kan wel wat hebbenIk hou ook mijn mond niet
Ik zei net ook tegen mijn baas dat het maar goed is dat ie over 2 weken naar ibiza gaat want hij moet dringend wat stoom afblazen.
Denk ook niet dat er veel werknemers zijn die dát kunnen zeggen tegen hun baas
Dit ja.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dat zei je vorige keer ook tegen je collega en blijkbaar werkt het niet echtIk vind t gewoon raar dat ze zich niet wat volwassener kunnen gedragen en gewoon normaal kunnen doen, ik snap ook wel dat jij je mond open trekt ik zou het zelf ook doen maar t lijkt mij echt stront irritant dat zij gelijk gaan stuiteren als je zelfs al een maxi rok aan hebt
Ohaiquote:
Soms kuurtje tussendoor, verder gewoon als bc.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ohai
Hoe gebruik jij die nailtek? Gewoon als bc? Of onder bc? Of doe je kuurtjes en dan niet lakken oid?
Ha top, dankjewelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Soms kuurtje tussendoor, verder gewoon als bc.
Dat was tegen een andere collega en toen was ie - imo - echt te ver gegaan. Maar daar heeft ie zijn excuses al voor aangeboden en hij reageerde vanmorgen dat ik een leuke rok aan had; dat ik nu veel langer lijk hierdoor.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar dat zei je vorige keer ook tegen je collega en blijkbaar werkt het niet echtIk vind t gewoon raar dat ze zich niet wat volwassener kunnen gedragen en gewoon normaal kunnen doen, ik snap ook wel dat jij je mond open trekt ik zou het zelf ook doen maar t lijkt mij echt stront irritant dat zij gelijk gaan stuiteren als je zelfs al een maxi rok aan hebt
Jij moet gewoon niet zo'n heet wijf zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat was tegen een andere collega en toen was ie - imo - echt te ver gegaan. Maar daar heeft ie zijn excuses al voor aangeboden en hij reageerde vanmorgen dat ik een leuke rok aan had; dat ik nu veel langer lijk hierdoor.
Dus priiiiima opmerking.
Dit was mijn baas zelf die binnen kwam en zei: Wow ok euh.. ja dit doet me iets te veel; zou je die niet meer naar het werk willen aandoen
Dat ik helaas meer dan 1 'vreemde' collega heb; kan ik ook niks aan doen
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij moet gewoon niet zo'n heet wijf zijn
En hoezo ZEG je dat vervolgens ook nog eensquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo doet het je baas iets als ie een maxi rok ziet, godsamme
Zijn alle mensen op jouw kantoor nog maagd?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat was tegen een andere collega en toen was ie - imo - echt te ver gegaan. Maar daar heeft ie zijn excuses al voor aangeboden en hij reageerde vanmorgen dat ik een leuke rok aan had; dat ik nu veel langer lijk hierdoor.
Dus priiiiima opmerking.
Dit was mijn baas zelf die binnen kwam en zei: Wow ok euh.. ja dit doet me iets te veel; zou je die niet meer naar het werk willen aandoen
Dat ik helaas meer dan 1 'vreemde' collega heb; kan ik ook niks aan doen
dit enquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hoezo doet het je baas iets als ie een maxi rok ziet, godsamme
ditquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En hoezo ZEG je dat vervolgens ook nog eens
Dit jaquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:24 schreef Stormqueen het volgende:
het kan slecht met je aflopen als je dat soort dingen zegt
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:28 schreef Sharana_LV het volgende:
Debs, voor jouwat een lilleke nagelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik bedacht me wel dat 3 van mijn 4 collega's single zijn... Vlg mij dus allen beheurlijk seksueel gefrustreerdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zijn alle mensen op jouw kantoor nog maagd?
Maakt niet uit, ze moeten gewoon hun muil houden en jou daar niet mee lastig vallenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik bedacht me wel dat 3 van mijn 4 collega's single zijn... Vlg mij dus allen beheurlijk seksueel gefrustreerdHet zijn ook alle 3 30'ers
![]()
Waarschijnlijk ben jij het enige vrouwmens wat ze ooit zien naast hun moederquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:31 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik bedacht me wel dat 3 van mijn 4 collega's single zijn... Vlg mij dus allen beheurlijk seksueel gefrustreerdHet zijn ook alle 3 30'ers
![]()
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag mijn holo pointy pumps aan, velen blikken
ermahgerd that sound fantastic iddquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb iets gevonden dat nog veel erger is dan drie collega's die in het Duits gaan staan vergaderen naast je. Drie collega's die dat in papiamento doen!!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb iets gevonden dat nog veel erger is dan drie collega's die in het Duits gaan staan vergaderen naast je. Drie collega's die dat in papiamento doen!!
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Baas is net terug van 3 weken Thailand. Vraag je hoe was het??
Antwoord: Vies, druk en DUUR___ hij zat in een hotel voor 12,50 per nacht. Verwacht dan ook geen luxe
dit!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
in zulke landen moet je ook gaan rondtrekken, niet drie weken in hetzelfde hotel gaan zitten
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:35 schreef Unfckingtitled het volgende:
Baas is net terug van 3 weken Thailand. Vraag je hoe was het??
Antwoord: Vies, druk en DUUR___ hij zat in een hotel voor 12,50 per nacht. Verwacht dan ook geen luxe
eind aug!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:38 schreef Incantrix het volgende:
Ik kan me eigenlijk zo slecht voorstellen dat die collega's dat dan ook echt menen![]()
En je gaat over 2 maanden Sjaan?
Helaasch, hij is al out of stockquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.newlook.com/sh(...)-up-onesie_286468176
Zal ik dezen kopen!
Zouden ze er ook 1 met hubbie hebben?
Deze!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nog beter:
[ afbeelding ]
Hier geven ze tenminste duidelijk aan dat het pyama's zijn trouwens
We zouden er allemaal 1 moeten kopen en dan een heel weekend ermee in een kutcaravan gaan zittenquote:
Ik zou het gelijk doen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We zouden er allemaal 1 moeten kopen en dan een heel weekend ermee in een kutcaravan gaan zitten
Ze hebben 5 verschillende met Luipaardprintquote:
Hierin wil ik wonenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Nog beter:
[ afbeelding ]
Hier geven ze tenminste duidelijk aan dat het pyama's zijn trouwens
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:50 schreef Stormqueen het volgende:
http://www.debijenkorf.nl(...)-polkadot-3460073680
Ik ben echt dol op dit soort aanbiedingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |