Ik dacht gelijk ERMGAGERD ZO VEEL, maar ik denk dat als ik alles op een rijtje zet, ik ook wel aan zoiets komquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Mijn tas bevat vandaag:
- portemonnee
- kluissleutel
- toegangsbadge
- vijl
- spiegeltje
- 2 pennen
- 3 lipsticks
- handcreme
- snoetenpoetsers
- zoetjes
- 2 tampons
- labello
- smintjes
- een opvouwbaar boodschappentasje
- een komkommer
- een paar ballerina's
- een waterflesje
- mijn telefoon soms
- een zakje pillen assorti (bb's antihistamine en paracetamolletjes)
- pincet
- blaarpleisters
- nagellak removerpads
- potje 8 hour cream
en 1 kassabon.
Meer dan ik dacht, eigenlijk
mijn sleutels zitten in mijn jaszak.
En dit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet ook maar eens een apart tasje hebben voor mijn make-up. Nu ligt het er los in
Slotontdooierquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat er weer in mag:
- Oordoppen
- Brilpoetsdoekjes
- Portemonnee
- Lippenbalsem
- Pen
- Agenda
- Noodponcho
- Zakdoekjes
- Tampons
- Medicatiemeuk
- Antimuggenbetenmeuk
- Zonnebril
- Telefoon
Eruit gehaald: velen bonnetjes, bioscoopkaartjes en een stapel lipsticks.Oh, en m'n slotontdooier. Die verwacht ik niet direct nodig te hebben nu.
dit soort dingen durf ik dus niet, als het lekt dan is mijn tas naar de haaien, ook mijn sleutels zitten in een hoesje zodat ze binnenkant van tas niet beschadigenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:37 schreef PriemGirl het volgende:
Ik moet ook maar eens een apart tasje hebben voor mijn make-up. Nu ligt het er los in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb m'n daadwerkelijk nog nodig gehad ook.quote:
ik ga asap die van LV halen omdat ik echt genoeg geprobeerd heb maar gewoon nix staat leuk bij mijn hoofdquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil al zeven jaar een fatsoenlijke zonnebril maar wččr dat prijs-issue he
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dit soort dingen durf ik dus niet, als het lekt dan is mijn tas naar de haaien, ook mijn sleutels zitten in een hoesje zodat ze binnenkant van tas niet beschadigen
en ja, hoe kan t ook andershet is deze
Ja bij jouw tassen snap ik dat wel; zou ik ook het risico niet nemen. Maar mijn tassen van een tientje boeit me dat niet zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Dit.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja bij jouw tassen snap ik dat wel; zou ik ook het risico niet nemen. Maar mijn tassen van een tientje boeit me dat niet zo
nee dat snap ikquote:Op dinsdag 2 juli 2013 10:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja bij jouw tassen snap ik dat wel; zou ik ook het risico niet nemen. Maar mijn tassen van een tientje boeit me dat niet zo
En dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |