abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128529006
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:07 schreef Dipkip het volgende:
Ik denk dat dat wel meevalt, TS heeft al aangegeven dat loon niet het belangrijkste is. Hij kan daarmee best aantrekkelijk zijn voor een bedrijf. Ik zou vooral gaan zoeken naar vacatures van bedrijven op hun eigen sites, omzeil die recruiters.
Ook bij bedrijven zitten P&O mensen die recruiten. Mijn ervaring is dat iedereen veelal bezig is zijn eigen straatje schoon te houden. Voor jou immers 10 anderen, dus dat valt geen eens kwalijk te nemen. Als jij iets wilt, zorg er dan voor dat degene die je aanneemt niet om je heen kan. Bij bedrijven op de website zelf gaan zoeken is even kansloos (niet hetzelfde als onmogelijk).

Het echte probleem is dan ook zwaktes in je CV. Dat is vaak niet op te lossen op de korte termijn, maar als je toont dat je er aan werkt (door vergevorderd te zijn met een opleiding) vergroot dat je kansen alweer op de lange termijn. Om niets te doen aan "je zwakte" en dus de recruiters maar te ontlopen is mijns inziens kortzichtig.

Heb je wel eens overwogen een voorstel te doen bij je werkgever belang heeft en waarbij je wel je "ei" kwijt kunt? Met een beetje geluk heb je dan toch zomaar weer een flink aantal maanden een prettige drive tijdens je werk.

[ Bericht 11% gewijzigd door Hineni op 03-07-2013 10:24:03 ]
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_128529069
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:12 schreef Koral het volgende:
Ook bij bedrijven zitten P&O mensen die recruiten. Mijn ervaring is dat iedereen veelal bezig is zijn eigen straatje schoon te houden. Voor jou immers 10 anders, dus dat valt geen eens kwalijk te nemen. Als jij iets wilt, zorg er dan voor dat degene die je aanneemt niet om je heen kan. Bij bedrijven op de website zelf gaan zoeken is even kansloos (niet hetzelfde als onmogelijk).
Mijn ervaring is anders. Bij recruitment bureaus leggen ze aan bedrijven liefst zo veel mogelijk in het hokje passende werknemers voor. Bij een P&O afdeling kún je mensen treffen die het belangrijk vinden dat je als persoon bij de bedrijfscultuur past en zeer gemotiveerd bent, die dat belangrijker vinden dan exact in het hokje passen. Zo heb ik wel mijn huidige baan gevonden, zonder enige relevante ervaring, midden in de crisis.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:15:09 #103
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_128529072
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:04 schreef Koral het volgende:
Ken genoeg mensen die van alles gedaan hebben om een carriereswitch te maken maar tevergeefs. Blijkbaar hebben recruiters wat uit te leggen als ze iemand voordragen die niet aan het gebruikelijke profiel voldoet, en willen ze hun vingers daar niet aan branden.
Oftewel luie reacruiters.. Schuim der nate, nee zonder gekheid, luiheid komt veel voor bij recruiters, of gemakzucht, net hoe je het wilt noemen

quote:
In jouw situatie zou ik zelf mijn heil zoeken in een gelijke baan bij andere (nog kleinere) werkgever zodat je even een nieuwe omgeving hebt. Als je echt een switch wil maken moet je toch iets aan opleiding ernaast gaan doen. Lastig genoeg als je in een omgeving bent waarbij je continue wordt afgeleidt omdat je geen voldoening uit je werk haalt.
Ik snap je laatste zin niet helemaal. Ik moet een opleiding doe maar dat is lastig als ik in een omgeving zit waar ik word afgeleid omdat ik geen voldoening uit mijn werk haal?

quote:
Als je er dan ook nog voor zorgt dat er een zichtbare logische lijn in je CV zit (en meer expertise hebt op een bepaald gebied dan anderen. Als je ouder wordt ben je duurder en dien je ook meer toegevoegde waarde te hebben) qua banen heb je straks een streepje voor op die ambitieloze lui die 5 jaar of langer dezelfde functie vervullen. Succes.
Ik denk dat het handhaven van een 'logische lijn' lastig is als je een carrièreswitch maakt/pleeg/doet, is het niet? Je tweede punt ben ik het compleet mee eens! En ik denk dat het zo ook inderdaad werkt.
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:17:51 #104
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_128529142
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mijn ervaring is anders. Bij recruitment bureaus leggen ze aan bedrijven liefst zo veel mogelijk in het hokje passende werknemers voor. Bij een P&O afdeling kún je mensen treffen die het belangrijk vinden dat je als persoon bij de bedrijfscultuur past en zeer gemotiveerd bent, die dat belangrijker vinden dan exact in het hokje passen. Zo heb ik wel mijn huidige baan gevonden, zonder enige relevante ervaring, midden in de crisis.
Inderdaad, je kúnt ze treffen. Maar daarom zou ik iedereen die overweegt om te solliciteren op een 'niet-passende' functie om assertief te werk te gaan. Bellen vóór je je CV verstuurt, en uitleggen waarom je wél bij de functie past of in aanmerking genomen moet worden. Dat bevestigen in je begeleidend schrijven en je CV zo aanpassen dat je beter aan lijkt te sluiten. Niet liegen, uiteraard maar als je, ik noem maar wat, reageert op de functie van marketing medewerker en je hebt alleen maar ervaring als magazijnmedewerker maar je hebt wel tegen marketing aanbemooeit, dan mag je dat gerust wat mooier schetsen dan het is ;)
Vertical black and white stripes worn by referees in many North American sports.
pi_128529314
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef z3bra het volgende:
Oftewel luie reacruiters.. Schuim der nate, nee zonder gekheid, luiheid komt veel voor bij recruiters, of gemakzucht, net hoe je het wilt noemen
Onzin. Ik heb namelijk óók als recruiter gewerkt toen ik geen normaal werk kon vinden. Bij contact met de wervende organisatie heb ik altijd uitgevraagd of ze interesse hebben in iemand die er in positieve zin uitspringt maar niet helemaal aan de schets voldoet. Kreeg ik iedere keer een verhaal van dat ze vroeger wel zulke mensen wilden maar nu in de crisis niet. Soms pleurde ik er toch een bij mn selectie, omdat ik echt iets in diegene zag. Werd eigenlijk nooit uitgenodigd, op één na, en die kwam niet opdagen bij de sollicitatie.

Uiteindelijk leveren recruiters waar de klant om vraagt. En op het moment willen ze het nu eenmaal quick & dirty. Het is gewoon goedkoper om die eis te stellen, er is genoeg aanbod om uit te kiezen.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:24:40 #106
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_128529359
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:23 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb namelijk óók als recruiter gewerkt toen ik geen normaal werk kon vinden. Bij contact met de wervende organisatie heb ik altijd uitgevraagd of ze interesse hebben in iemand die er in positieve zin uitspringt maar niet helemaal aan de schets voldoet. Kreeg ik iedere keer een verhaal van dat ze vroeger wel zulke mensen wilden maar nu in de crisis niet. Soms pleurde ik er toch een bij mn selectie, omdat ik echt iets in diegene zag. Werd eigenlijk nooit uitgenodigd, op één na, en die kwam niet opdagen bij de sollicitatie.

Uiteindelijk leveren recruiters waar de klant om vraagt. En op het moment willen ze het nu eenmaal quick & dirty. Het is gewoon goedkoper om die eis te stellen, er is genoeg aanbod om uit te kiezen.
I know, gekheid. Maar er zijn veel gemakzuchtige recruiters, ik heb er echt zat meegemaakt waarvan je denkt "Och Jezus, dit wordt niks, die kan zichzelf nog niet aan z'n moeder verkopen."
pi_128529510
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, maar what are the odds dat je zoiets treft? En als je niet voldoende vooropleiding hebt (richting minder van belang, gaat om niveau) zegt dat veel mensen ook wat over je motivatie.
pi_128529538
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:24 schreef z3bra het volgende:
I know, gekheid. Maar er zijn veel gemakzuchtige recruiters, ik heb er echt zat meegemaakt waarvan je denkt "Och Jezus, dit wordt niks, die kan zichzelf nog niet aan z'n moeder verkopen."
Misschien moet jij recruiter worden *) lekker veel contact met externen, regelmatig op pad *O*
pi_128529561
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:29 schreef Koral het volgende:
Gefeliciteerd, maar what are the odds dat je zoiets treft? En als je niet voldoende vooropleiding hebt (richting minder van belang, gaat om niveau) zegt dat veel mensen ook wat over je motivatie.
Dat is waar - ik was niet aangenomen zonder mijn irrelevante maar wel academische diploma.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:32:24 #110
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_128529573
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:30 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Misschien moet jij recruiter worden *) lekker veel contact met externen, regelmatig op pad *O*
Dat heb ik wel eens overwogen, ja.
pi_128529646
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:32 schreef z3bra het volgende:
Dat heb ik wel eens overwogen, ja.
Zou het gewoon proberen. Ik heb me er zonder ervaring binnen geluld en kreeg direct een goed salaris en een lease auto. Ik heb alleen geen rijbewijs :') waren ze vergeten te vragen, mooi mn mond gehouden tot ik het contract had. Protip: kies voor een niet al te best recruitment bureau!
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:38:35 #112
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_128529737
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:35 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Zou het gewoon proberen. Ik heb me er zonder ervaring binnen geluld en kreeg direct een goed salaris en een lease auto. Ik heb alleen geen rijbewijs :') waren ze vergeten te vragen, mooi mn mond gehouden tot ik het contract had. Protip: kies voor een niet al te best recruitment bureau!
Interessant, die laatste opmerking, waarom is dat?
pi_128529769
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:15 schreef z3bra het volgende:

[..]

[..]

Ik snap je laatste zin niet helemaal. Ik moet een opleiding doe maar dat is lastig als ik in een omgeving zit waar ik word afgeleid omdat ik geen voldoening uit mijn werk haal?

[..]

Ik denk dat het handhaven van een 'logische lijn' lastig is als je een carrièreswitch maakt/pleeg/doet, is het niet? Je tweede punt ben ik het compleet mee eens! En ik denk dat het zo ook inderdaad werkt.
Een opleiding voltooien naast een baan, en wellicht ook gezinsleven is zwaar. Het kan natuurlijk zo zijn dat die opleiding je de voldoening geeft waar je naar op zoek bent. Helaas is mijn ervaring dat flinke delen van een opleiding net zo'n geestdodend gevoel geven als je huidige baan. Probeer jij je dan nog maar eens te concentreren en je drive te behouden terwijl bijna alles wat je op dat moment doet geestdodend is.

Carriere switch en logische lijn? Die is er ook niet. Ben jij met je huidige CV in de posititie om een keuze te maken die afbreuk doet aan datgeen wat je dan nog wel hebt opgebouwd? Zou nog maar eens goed nadenken. Als je wellicht over een paar jaar in een andere levensfase zit kan salaris opeens wel de cruciale factor zijn.
  woensdag 3 juli 2013 @ 10:46:56 #114
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_128529995
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:39 schreef Koral het volgende:

[..]

Een opleiding voltooien naast een baan, en wellicht ook gezinsleven is zwaar. Het kan natuurlijk zo zijn dat die opleiding je de voldoening geeft waar je naar op zoek bent. Helaas is mijn ervaring dat flinke delen van een opleiding net zo'n geestdodend gevoel geven als je huidige baan. Probeer jij je dan nog maar eens te concentreren en je drive te behouden terwijl bijna alles wat je op dat moment doet geestdodend is.
Ah, helder! Dank je.

quote:
Carriere switch en logische lijn? Die is er ook niet. Ben jij met je huidige CV in de posititie om een keuze te maken die afbreuk doet aan datgeen wat je dan nog wel hebt opgebouwd? Zou nog maar eens goed nadenken. Als je wellicht over een paar jaar in een andere levensfase zit kan salaris opeens wel de cruciale factor zijn.
Nou niet om het een of het ander maar zolang ik boven een bepaald minimum zit, laten we zeggen ¤ 2100,- dan red ik me prima. Ik denk dat dat niet onrealistisch is om te verwachten, wellicht niet à la minute maar ik ben dan ook niet te beroerd om een tijdelijke stap terug te doen.
pi_128530398
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:46 schreef z3bra het volgende:

[..]

Ah, helder! Dank je.

[..]

Nou niet om het een of het ander maar zolang ik boven een bepaald minimum zit, laten we zeggen ¤ 2100,- dan red ik me prima. Ik denk dat dat niet onrealistisch is om te verwachten, wellicht niet à la minute maar ik ben dan ook niet te beroerd om een tijdelijke stap terug te doen.
En wat als "ik" over een paar jaar "wij" is? Denk je dat dat minimum dan nog toereikend is? Stel nou eens voor dat de crisis nog even aanhoudt, en salaris stijgingen niet aan de orde van de dag zijn? Hoe ga je je dan redden met een cv zonder vooropleiding op niveau en een carrierepad waar mensen geen vertrouwen uit halen als je druk op zoek moet naar een beter betaalde baan?

Ik wens je succes hoor. Verder ken ik je achtergrond niet, maar ik heb lange tijd alleen maar beslissingen genomen die goed waren voor het heden. Dit waren, achteraf gezien, niet de meest duurzame oplossingen die ook toekomst bestendig waren. Als ik toen wat harder naar mezelf was geweest (of wat meer van mezelf had gehouden zo u wilt) dan had me dat nu een flink stuk makkelijk gemaakt. Maar goed, doe wat je niet laten kunt (en laat wat je niet doen kunt).
pi_128530497
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 10:38 schreef z3bra het volgende:
Interessant, die laatste opmerking, waarom is dat?
Een goed recruitment bureau zou mij gevraagd hebben of ik kon autorijden voor ze me een auto gaven ;)
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:04:05 #117
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_128530514
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:00 schreef Koral het volgende:

[..]

En wat als "ik" over een paar jaar "wij" is? Denk je dat dat minimum dan nog toereikend is? Stel nou eens voor dat de crisis nog even aanhoudt, en salaris stijgingen niet aan de orde van de dag zijn? Hoe ga je je dan redden met een cv zonder vooropleiding op niveau en een carrierepad waar mensen geen vertrouwen uit halen als je druk op zoek moet naar een beter betaalde baan?

Ik wens je succes hoor. Verder ken ik je achtergrond niet, maar ik heb lange tijd alleen maar beslissingen genomen die goed waren voor het heden. Dit waren, achteraf gezien, niet de meest duurzame oplossingen die ook toekomst bestendig waren. Als ik toen wat harder naar mezelf was geweest (of wat meer van mezelf had gehouden zo u wilt) dan had me dat nu een flink stuk makkelijk gemaakt. Maar goed, doe wat je niet laten kunt (en laat wat je niet doen kunt).
Ik is al wij en we hebben nu twee inkomens. We wonen in een relatief goedkope koopwoning, zo goedkoop dat ik dat alleen kan bekostigen, voor ons tweeën. En nee, de bedoeling is natuurlijk dat ik uiteindelijk op een goed salaris terechtkom. Mijn punt is meer dat ik me realiseer dat ik als 'zij-instromer' geen hoog startsalaris hoef te verwachten.
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:05:58 #118
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_128530561
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:03 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Een goed recruitment bureau zou mij gevraagd hebben of ik kon autorijden voor ze me een auto gaven ;)
Haha! Ja ik snap dat niet hoor... Ik ben bij verschillende bedrijven niet uitgenodigd toen ik nog bezig was met lessen/afrijden want daar voelden ze zich toch niet lekker voor. Dat was twee jaar geleden, ik rijd zoveel dat ik nu al op ruim 70.000 km schadevrij zit :')
pi_128530709
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:05 schreef z3bra het volgende:
Haha! Ja ik snap dat niet hoor... Ik ben bij verschillende bedrijven niet uitgenodigd toen ik nog bezig was met lessen/afrijden want daar voelden ze zich toch niet lekker voor. Dat was twee jaar geleden, ik rijd zoveel dat ik nu al op ruim 70.000 km schadevrij zit :')
Ik snap dat wel, dit is jaren geleden en ik ben nog steeds niet afgereden :+
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:11:45 #120
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_128530744
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:10 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik snap dat wel, dit is jaren geleden en ik ben nog steeds niet afgereden :+
Doe het nou gewoon! Echt!
pi_128530846
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:11 schreef z3bra het volgende:
Doe het nou gewoon! Echt!
Ik heb een ongeluk gehad en ben niet meer achter het stuur gekropen :@ ik weet wel dat het moet, maar sindsdien vond ik het zó niet leuk meer. Het ongeluk was niet mijn schuld, maar ik vond het doodeng daarna. En ik had het ook niet meer nodig voor mn werk. Mn theorie is ook verlopen nu.
  woensdag 3 juli 2013 @ 11:46:04 #122
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_128531856
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 11:14 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ik heb een ongeluk gehad en ben niet meer achter het stuur gekropen :@ ik weet wel dat het moet, maar sindsdien vond ik het zó niet leuk meer. Het ongeluk was niet mijn schuld, maar ik vond het doodeng daarna. En ik had het ook niet meer nodig voor mn werk. Mn theorie is ook verlopen nu.
Dat kan ik me wel voorstellen. Ik kan me niet voorstellen hoe ik het zonder heb gered, achteraf gezien..
pi_128578884
Ik kan je je gevoel voorstellen echter zou ik ook niet weten wat je moet.
Zelf creer ik ook graag dingen maar ik weet van mij zelf dat ik daar niet goed genoeg in ben.
Ik ben goed in analyse en oplossingen verzinnen maar niet in ontwerpen.
Al is dat laatste wel wat ik het liefste zou doen.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_128658118
Vervelende situatie zou ik zo zeggen.

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je uitzoekt wat je wel wil. Dit geeft de mogelijkheid om motivatie en passie voor iets uit te stralen. Maak je niet te druk of het nou een goede keuze is, waar het namelijk meer om gaat, is de uitstraling. Zoek niet de beste keus, maar eentje die werkt.

Dit geeft je ook een houvast, een soort kompas om bepaalde dingen te doen of te laten. Eenvoudig voorbeeld, wil je bijv schoonmaken, maak dat kantoor dan op vrijdagmiddag schoon. Wil je de verkoop in, vraag dan eens of je met een verkoper mee kan als die op pad gaat. Of, als je bijv hardloopt, push eens iemand om jouw type hardloopschoenen te kopen. Dit soort zaken lijkt vaak vanzelfsprekend, maar vergis je niet; het kan wel degelijk een indicatie zijn dat jij geschikt bent als verkoper, je hebt namelijk iemand anders overtuigd van de kwaliteit van die hardloopschoen. Dit kweekt zelfvertrouwen voor een volgende keer en je kunt altijd een stapje verder. Een magnetron. Een auto.

Daar kan je ook steeds verder in gaan. Op een gegeven moment gaan mensen dat zien. Dan kan je beginnen met referenties en bewijsstukken verzamelen die aantonen dat jij geschikt bent voor dat werk. Naarmate je verder en verder bouwt, wordt het ook steeds makkelijker om je niet gek te laten maken door anderen die iets anders vinden.

Maar goed. Dan moet je dus wel weten wat je wil. "geen kantoorbaan" is wel heel erg breed, dat lijkt eerder op vluchtgedrag. Praat desnoods eens met een loopbaanadviseur. Ik weet niet of je in een grote organisatie werkt? Daar hebben ze soms mogelijkheden om hierover te praten. En anders google je gewoon op loopbaanadviseur [omgeving].
  maandag 8 juli 2013 @ 09:09:19 #125
237032 z3bra
Referee extraordinaire
pi_128711469
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:17 schreef Daboman het volgende:
Vervelende situatie zou ik zo zeggen.

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat je uitzoekt wat je wel wil. Dit geeft de mogelijkheid om motivatie en passie voor iets uit te stralen. Maak je niet te druk of het nou een goede keuze is, waar het namelijk meer om gaat, is de uitstraling. Zoek niet de beste keus, maar eentje die werkt.

Dit geeft je ook een houvast, een soort kompas om bepaalde dingen te doen of te laten. Eenvoudig voorbeeld, wil je bijv schoonmaken, maak dat kantoor dan op vrijdagmiddag schoon. Wil je de verkoop in, vraag dan eens of je met een verkoper mee kan als die op pad gaat. Of, als je bijv hardloopt, push eens iemand om jouw type hardloopschoenen te kopen. Dit soort zaken lijkt vaak vanzelfsprekend, maar vergis je niet; het kan wel degelijk een indicatie zijn dat jij geschikt bent als verkoper, je hebt namelijk iemand anders overtuigd van de kwaliteit van die hardloopschoen. Dit kweekt zelfvertrouwen voor een volgende keer en je kunt altijd een stapje verder. Een magnetron. Een auto.

Daar kan je ook steeds verder in gaan. Op een gegeven moment gaan mensen dat zien. Dan kan je beginnen met referenties en bewijsstukken verzamelen die aantonen dat jij geschikt bent voor dat werk. Naarmate je verder en verder bouwt, wordt het ook steeds makkelijker om je niet gek te laten maken door anderen die iets anders vinden.

Maar goed. Dan moet je dus wel weten wat je wil. "geen kantoorbaan" is wel heel erg breed, dat lijkt eerder op vluchtgedrag. Praat desnoods eens met een loopbaanadviseur. Ik weet niet of je in een grote organisatie werkt? Daar hebben ze soms mogelijkheden om hierover te praten. En anders google je gewoon op loopbaanadviseur [omgeving].
Goedemorgen, bedankt voor je uitvoerige reactie. Ik heb vanmiddag een afspraak staan met Stern Loopbaanadvies in Rotterdam. Ik realiseer me dat "geen kantoorwerk" te breed is en ik zou dat ook kunnen beperken tot "weinig tot geen administratieve klussen ". Administratieve klussen interesseren me niet en daardoor is het foutgevoelig. Ik stel die klussen uit en van uitstel komt afstel. Als er daarentegen een aantal klanten of potentiële klanten gebeld moet worden, dan bied ik altijd gelijk aan om dat te te doen.

Kortgezegd ben ik liever met verkoop dan met verkoopadministratie bezig. Het punt is trouwens dat ik dat aan het begin van mijn sollicitatieprocedure hier heb aangegeven, en ook daarna bij herhaling kenbaar heb gemaakt maar toch leek het 'men' wel aardig om mij dergelijke klussen toe te wijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')