SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
Liefde is leuk.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Goh, 'nieuw deel openen' is een stuk makkelijker tegenwoordig.
Moving on: Pope-of-Dope wat versta jij onder "uit" dan?
Neem aan dat je niet 30 dagen lang alle kroegen afstruint met de bierpijzen van tegenwoordig?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.![]()
Met een 30 day challenge leer je echt super veel. Respect. Ook mensen die al goed zijn, staan na die vier weken een heel stuk hoger. Vergeet niet om doelstellingen op te zetten en voor de pull te gaan. Anders doe je elke keer hetzelfde.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Een challenge kan dingen inhouden die je niet leuk vind. Of je doet een challenge overdag.quote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Alles behalve in je huis zitten. Kroegen zijn het eenvoudigst, maar op straat of op het strand kan ook prima.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 02:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goh, 'nieuw deel openen' is een stuk makkelijker tegenwoordig.
Moving on: Pope-of-Dope wat versta jij onder "uit" dan?
Neem aan dat je niet 30 dagen lang alle kroegen afstruint met de bierpijzen van tegenwoordig?
Bier drink ik tegenwoordig weinig/niet meer met uitgaan. Ik wil in m'n dagelijks leven (nuchter) ook gewoon sociaal kunnen zijn.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Dat is een goed idee, het soort doelen ga ik nog even over nadenken. Pullen wordt het wss niet, ik trek weer tijdelijk in bij m'n ouders (logistiek is vrijwel onmogelijk), maar het is vooral dat ik me meer op mezelf wil focussen, sociale vaardigheden trainen, en meer zelfvertrouwen opbouwen. Volgend jaar ga ik een half jaar naar Praag toe voor m'n studie, ik wil daar een mooi sociaal netwerk opbouwen en keihard gaan genietenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:00 schreef firefly3 het volgende:
Met een 30 day challenge leer je echt super veel. Respect. Ook mensen die al goed zijn, staan na die vier weken een heel stuk hoger. Vergeet niet om doelstellingen op te zetten en voor de pull te gaan. Anders doe je elke keer hetzelfde.
Alleen uitgaan wordt echter wel erg pittig. Ik voel me altijd zo vreemd als ik alleen sta. Heb jij daar ervaring mee?''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Maar je gaat dit 30 dagen achter elkaar doen aan 1 stuk? Of 30x een weekend?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 11:57 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Alles behalve in je huis zitten. Kroegen zijn het eenvoudigst, maar op straat of op het strand kan ook prima.
Bier drink ik tegenwoordig weinig/niet meer met uitgaan. Ik wil in m'n dagelijks leven (nuchter) ook gewoon sociaal kunnen zijn.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
30 dagen elke dag is het doel. Heb lang moeten wachten op zo'n lange periode vrije tijd, dus kan nu maar beter gebruik maken van m'n vakantiequote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar je gaat dit 30 dagen achter elkaar doen aan 1 stuk? Of 30x een weekend?
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Behaal je niet meer succes als je donderdag, vrijdag en zaterdag aanhoud gedurende 30Xquote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
30 dagen elke dag is het doel. Heb lang moeten wachten op zo'n lange periode vrije tijd, dus kan nu maar beter gebruik maken van m'n vakantie
Maandag, dinsdag en woensdag zijn uitgestorven dagen in de horeca en valt er dus weinig te behalen.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik doe liever dingen die ik wel leuk vind als je het niet erg vindtquote:Op dinsdag 2 juli 2013 07:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een challenge kan dingen inhouden die je niet leuk vind. Of je doet een challenge overdag.![]()
![]()
Geen idee, ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Iedereen in m'n omgeving zegt dat het erg goed voor je is. Als je elke dag gaat wordt het een routine, en wordt het normaal. Je gaat sowieso een hoop ervaring opdoenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Behaal je niet meer succes als je donderdag, vrijdag en zaterdag aanhoud gedurende 30X
Maandag, dinsdag en woensdag zijn uitgestorven dagen in de horeca en valt er dus weinig te behalen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Zoals? Wachten tot het probleem van niet kunnen versieren zich vanzelf oplost?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe liever dingen die ik wel leuk vind als je het niet erg vindt
Dit is één van de dingen die ze in de PUA-wereld wél goed begrepen hebben: het stapje voor stapje vergroten van je comfort zone. En dat is in het begin niet altijd even prettig, maar je gaat er steeds meer lol in hebben.
Ik vond discotheken vroeger ook nooit leuk; ik realiseerde me later pas dat ik me er vooral heel ongemakkelijk voelde en er dáárdoor dus geen lol kon hebben.![]()
Hangt er ook een beetje van af waar je gaat stappen? Waar ik woon is het altijd wel gezellig in de kroegen, alhoewel het aan het begin van de week natuurlijk wel minder druk is dan in het weekend. Maar uitgestorven zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:15 schreef ook_gek het volgende:
Maandag, dinsdag en woensdag zijn uitgestorven dagen in de horeca en valt er dus weinig te behalen."All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin![]()
Maandag Odessa in leiden, dinsdag BED in rotterdram. Woensdag de wo in utrecht. Alles valt te regelen
Als het gaat om "makkelijker" met vrouwen omgaan gaat maakt de omgeving niet uit. Als je maar vrouwen aanspreektquote:Op dinsdag 2 juli 2013 13:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe liever dingen die ik wel leuk vind als je het niet erg vindtSpannend, ben benieuwd wat je allemaal gaat mee maken! Miss elke dag een klein verslagje met plus of min punten?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:04 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dit nog nooit eerder gedaan. Iedereen in m'n omgeving zegt dat het erg goed voor je is. Als je elke dag gaat wordt het een routine, en wordt het normaal. Je gaat sowieso een hoop ervaring opdoen
Elke dag stappen is de eerste week zwaar, alles er na gaat een ritme worden. Tip van mijn kant.... Niet teveel zuipen want dat sloopt je helemaal! Ik ben vroeger zeer lang elke dag op stap geweest. Je leert in een korte tijd zeer veel mensen kennen. Onthoud wel dat het horeca vrienden zijn en vaak meer niet.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Na 4 dagen feest inclusief Parkpop, ben ik toch ziek geworden. Zo'n feestweek Llorett wat ik vroeger deed, lukt mij denk ik niet meer...quote:Op dinsdag 2 juli 2013 16:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als het gaat om "makkelijker" met vrouwen omgaan gaat maakt de omgeving niet uit. Als je maar vrouwen aanspreekt
[..]
Spannend, ben benieuwd wat je allemaal gaat mee maken! Miss elke dag een klein verslagje met plus of min punten?
Elke dag stappen is de eerste week zwaar, alles er na gaat een ritme worden. Tip van mijn kant.... Niet teveel zuipen want dat sloopt je helemaal! Ik ben vroeger zeer lang elke dag op stap geweest. Je leert in een korte tijd zeer veel mensen kennen. Onthoud wel dat het horeca vrienden zijn en vaak meer niet.
Overigens, als je goed doordrinkt, wen je daar ook aan, maar dan begin je richting drankverslaving te gaan en dat is ook niet echt een gezond ideaal
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.![]()
Naar haar huis toe of whatever. Laat niet gelijk al de eerste excuusjes je hoofd binnen dringen !!quote:Op dinsdag 2 juli 2013 12:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dat is een goed idee, het soort doelen ga ik nog even over nadenken. Pullen wordt het wss niet, ik trek weer tijdelijk in bij m'n ouders (logistiek is vrijwel onmogelijk), maar het is vooral dat ik me meer op mezelf wil focussen, sociale vaardigheden trainen, en meer zelfvertrouwen opbouwen. Volgend jaar ga ik een half jaar naar Praag toe voor m'n studie, ik wil daar een mooi sociaal netwerk opbouwen en keihard gaan genieten
Alleen uitgaan wordt echter wel erg pittig. Ik voel me altijd zo vreemd als ik alleen sta. Heb jij daar ervaring mee?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ey geile beer, zal ik jou ff versieren swa?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Naar haar huis toe of whatever. Laat niet gelijk al de eerste excuusjes je hoofd binnen dringen !!Rustig aan.![]()
lolquote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ey geile beer, zal ik jou ff versieren swa?Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Heb je nog doelstellingen of blijft het de emotie van de dag, met de wind mee tot je 30e? :pquote:Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Kwestie van door gaan en niet toegeven aan de vermoeidheid of wat dan ook. Maar het is de drank die je brak maakt in het begin.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 17:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Na 4 dagen feest inclusief Parkpop, ben ik toch ziek geworden. Zo'n feestweek Llorett wat ik vroeger deed, lukt mij denk ik niet meer...Dat klopt zeer zeker. Is puur gewenning. Heeft niet eens zo zeer met drank verslaving te maken.quote:Overigens, als je goed doordrinkt, wen je daar ook aan, maar dan begin je richting drankverslaving te gaan en dat is ook niet echt een gezond ideaalAlle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Joeee, ik wil me even hier melden. Heb nooit echt "hoeven" versieren, maar vind nu wel een jongen interessant en wil "meer" (als in, afspreken!). We appen al een jaar lang elke dag de hele dag door, dus ook toen ik een vriend had en het is altijd vriendschappelijk gebleven hoor. Maar ik heb hem al eens meegevraagd naar de bios vorige maand, daar reageerde hij al wat flauwtjes op (maarja, was wel een ja en via whatsapp kan alles anders over komen)..en uiteindelijk op de dag zelf had hij er geen zin in (de film leek hem niet zo boeiend ofzo).. Van de week eens gevraagd voor een terrasje en dat leek hem wel leuk, maar dus alles vanaf mijn kant verder. Kortom, ergens heb ik het gevoel dat het niet hoeft voor hem.
De app-gesprekken komen echter wel 9 vd 10x vanaf zijn kant en hij stuurt foto's/filmpjes, stuurt meerdere dingen als ik even niet reageer etc. Maken grapjes etc. en vaak slaan de gesprekken niet echt op iets, hoewel een serieus gesprek er ook wel eens tussendoor komen.
Nu heeft een vriend gezegd dat ik hem eens moet negeren op de app, misschien gaat hij me dan interessanter vinden/missen..
Mannen, wat vinden jullie hier van? Wat als je met een meid elke dag dag in/uit appt en ze reageert opeens niet meer, wat gaan jullie denken?
Z'n laatste appjes zijn "Je bent online!".. en "Je zegt niks!"..
Hij heeft me al eens eerder gezegd dat hij op z'n telefoon zat te kijken en te wachten als ik eens niet reageerde..
Mja, jongens, appen jullie vaker dag in en uit met een dame zonder er meer van te willen?-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |