Oke, waar zal ik beginnen? Lang verhaal in ieder geval.
Ik ben reeds een huidige klant van UPC en 2 weken terug heb ik Horizon aangeschaft bij de UPC winkel hier in de stad. Mevrouw van de winkel zegt tegen mij: "Over 3 dagen kun je de boel wel aansluiten". 3 dagen later aangesloten, geen verbinding. Dag erna geprobeerd, weer geen verbinding.
UPC gebeld met m'n vaste telefoon, dus met je VASTE telefoon.. ik neem aan dat ze dus dan bij UPC gelijk kunnen zien wie ze aan de lijn hebben. Maar nee, je moet eerst je postcode, straatnaam en huisnummer inspreken. Na 20 minuten wachten (al onze medewerkers staan buiten te roken, een ogenblik geduld alstublieft) eindelijk iemand aan de lijn, "Hallo meneer, zou ik u postcode en huisnummer mogen?"

DAT HEB IK GODVERDOMME NET ALLEMAAL IN MOETEN SPREKEN! "Jaa, soms gaat dat wel eens fout". Nee, dat gaat altijd fout misschien moeten jullie er eens wat aan doen.
"Meneer, ik zie geen enkele invoer van een Horizon. Heel erg vreemd, maar ik heb het nu ingevoerd en over 3 dagen moet hij het doen". Oke, prima. We wachten wel weer af.
4 dagen later weer geprobeerd, weer hetzelfde liedje. Weer bellen, weer alles inspreken en weer alles nog een keer tegen het meneertje moeten zeggen. "Nee meneer, er gaat ergens iets mis, wij hebben geen enkele invoer van een Horizon op uw adres. Maar ik heb het ingevoerd en over 3 dagen moet hij het doen"

Vandaag geprobeerd en weer hetzelfde, weer inspreken etc etc etc. Nu ben ik er klaar mee. Ik heb tegen dat mokkel van UPC gezegd dat wanneer ik over 3 dagen niet ben aangesloten ik dat hele tyfus Horizon in de grijze container flikker.
Klacht: UPC