abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128485505
Oke, waar zal ik beginnen? Lang verhaal in ieder geval.

Ik ben reeds een huidige klant van UPC en 2 weken terug heb ik Horizon aangeschaft bij de UPC winkel hier in de stad. Mevrouw van de winkel zegt tegen mij: "Over 3 dagen kun je de boel wel aansluiten". 3 dagen later aangesloten, geen verbinding. Dag erna geprobeerd, weer geen verbinding.

UPC gebeld met m'n vaste telefoon, dus met je VASTE telefoon.. ik neem aan dat ze dus dan bij UPC gelijk kunnen zien wie ze aan de lijn hebben. Maar nee, je moet eerst je postcode, straatnaam en huisnummer inspreken. Na 20 minuten wachten (al onze medewerkers staan buiten te roken, een ogenblik geduld alstublieft) eindelijk iemand aan de lijn, "Hallo meneer, zou ik u postcode en huisnummer mogen?" :') DAT HEB IK GODVERDOMME NET ALLEMAAL IN MOETEN SPREKEN! "Jaa, soms gaat dat wel eens fout". Nee, dat gaat altijd fout misschien moeten jullie er eens wat aan doen.

"Meneer, ik zie geen enkele invoer van een Horizon. Heel erg vreemd, maar ik heb het nu ingevoerd en over 3 dagen moet hij het doen". Oke, prima. We wachten wel weer af.

4 dagen later weer geprobeerd, weer hetzelfde liedje. Weer bellen, weer alles inspreken en weer alles nog een keer tegen het meneertje moeten zeggen. "Nee meneer, er gaat ergens iets mis, wij hebben geen enkele invoer van een Horizon op uw adres. Maar ik heb het ingevoerd en over 3 dagen moet hij het doen" :')

Vandaag geprobeerd en weer hetzelfde, weer inspreken etc etc etc. Nu ben ik er klaar mee. Ik heb tegen dat mokkel van UPC gezegd dat wanneer ik over 3 dagen niet ben aangesloten ik dat hele tyfus Horizon in de grijze container flikker.

Klacht: UPC
pi_128485600
Helemaal geen lang verhaal punt uitroepteken vraagteken
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_128485604
laat maar

Edit: toch niet, denk je nou echt dat ze er van wakker liggen dat jij je Horizon wegpleurt? Je bent niks voor hun. Niks zeg ik je.
  Moderator dinsdag 2 juli 2013 @ 00:15:07 #4
138438 crew  Pizzakoppo
pi_128485612
Een tip: Als je de volgende keer naar zo'n helpdesk belt moet je schuldsanering indrukken, dan krijg je veel eerder iemand aan de lijn!
pi_128485625
Nou dat zal ze leren :')
pi_128485631
Goed geschreven OP, las er bijzonder snel doorheen :P
  dinsdag 2 juli 2013 @ 00:17:17 #7
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128485682
Na de eerste keer had je al een klacht moeten indienen. Wordt het opeens wel hoger opgepakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128485747
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Een tip: Als je de volgende keer naar zo'n helpdesk belt moet je schuldsanering indrukken, dan krijg je veel eerder iemand aan de lijn!
Ik kies ook willekeurig een optie die mij het kotste lijkt (welk bedrijf ik dan ook bel)
  dinsdag 2 juli 2013 @ 00:22:41 #9
395886 hezdunnah
Keep it rasta
pi_128485833
Lol
Arie is net weg en die nigger belt me op
pi_128485856
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:22 schreef hezdunnah het volgende:
Lol
-post dan niets-

[ Bericht 3% gewijzigd door Marie30 op 02-07-2013 01:14:40 ]
pi_128485892
Had je bij het veranderen of je klacht ook je klantnummer opgegeven? wellicht kunnen ze daar wel op terugvinden.

Anders een klacht opgeven en desnoods de boel inpakken en terug naar UPC,persoonlijk geen problemen ermee maar voor horizon wacht ik toch even tot de bestaande klachten verholpen zijn.
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_128485896
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:23 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

-
-

[ Bericht 5% gewijzigd door Marie30 op 02-07-2013 01:15:22 (Doe normaal) ]
pi_128485903
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:14 schreef pussycatdoll het volgende:
laat maar

Edit: toch niet, denk je nou echt dat ze er van wakker liggen dat jij je Horizon wegpleurt? Je bent niks voor hun. Niks zeg ik je.
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:15 schreef Rekkie het volgende:
Nou dat zal ze leren :')
Waarschijnlijk boeit het ze niet eens nee, zegt genoeg.

quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:19 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik kies ook willekeurig een optie die mij het kotste lijkt (welk bedrijf ik dan ook bel)
Ja dat heb ik ook wel eens gedaan, maar wordt alsnog doorverbonden met de juiste afdeling waardoor je toch nog moet wachten. Alleen valt dit nog wel te accepteren, het gebrek aan klantenservice niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:17 schreef Caland het volgende:
Na de eerste keer had je al een klacht moeten indienen. Wordt het opeens wel hoger opgepakt.
Wordt de volgende stap.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 00:25:36 #14
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_128485916
Tip: Flikker die Horizon door de ruit van UPC.

Tip 2: Koop een gekraakt bakje, geen criminele providers en goedkopere zenders :7 8-)
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_128485929
Dat je die kleuwtzakken nog niet door hun koppies hebt geknald is een wonder.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 00:26:20 #16
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_128485932
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:25 schreef Trebo het volgende:

[..]


[..]
Wordt de volgende stap.
Na 3 keer pas ja :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_128485974
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:24 schreef stoereboii het volgende:

[..]

-
-Ja hoi, doe eens normaal-

[ Bericht 21% gewijzigd door Marie30 op 02-07-2013 01:16:21 ]
pi_128486257
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:27 schreef RetRy32 het volgende:


-reactie op edit-

[ Bericht 27% gewijzigd door Marie30 op 02-07-2013 01:16:56 ]
pi_128486317
Niet gelezen, maar haten op je eigen provider is altijd een terechte klacht.
pi_128486649
Je faalt wel een beetje want zelfs mijn vader kon hem aansluiten zonder monteur _O-
pi_128486696
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:51 schreef BMTH182 het volgende:
Je faalt wel een beetje want zelfs mijn vader kon hem aansluiten zonder monteur _O-
Zou je de OP niet beter kunnen lezen voordat je je vieze handjes op je toetsenbord legt.
  dinsdag 2 juli 2013 @ 00:56:26 #22
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_128486779
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 00:51 schreef BMTH182 het volgende:
Je faalt wel een beetje want zelfs mijn vader kon hem aansluiten zonder monteur _O-
Goh wat goed zeg ik kon ook digitale tv en ADSL aansluiten zonder monteur, krijg ik nou een sticker in m'n schrift? *) :')

Terechte klacht, ISP altijd gezeik. :(
Hallon!
  † In Memoriam † dinsdag 2 juli 2013 @ 01:20:01 #23
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_128487121
Ontopic nu!
Are you fokking to me?
pi_128487154
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 01:20 schreef Marie30 het volgende:
Ontopic nu!
oh god dit kun je toch niet menen :')
  † In Memoriam † dinsdag 2 juli 2013 @ 01:25:34 #25
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_128487191
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 01:22 schreef stoereboii het volgende:

[..]

oh god dit kun je toch niet menen :')
Werk genoeg gehad met je smerige offtopic rijmpjes te verwijderen. Staat goed in je notes. Kap er maar mee.
Are you fokking to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')