Daar had ik nog niet over nagedacht, maar ik hoorde gewoon zo vaak van Rez en Etsu, dat Jordy homo was.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou je daarover liegen op een forum?
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik krijg altijd wat te horen over 'inzet'ouderavonden, gesprekken met mentor, diploma uitreikingen etc
Nee, even in de spiegel kijken eerst, dan kan ik verder huilen.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij bent zelf lelijk.
Ben je uitgehuild trouwens?
Echt intens triestquote:
Dat staat het toch altijd?quote:Op maandag 1 juli 2013 23:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ja zoietsdan staat mn hele lockscreen vol met berichten van krabs bijv
Rez en Etsu zijn gewoon een stel idioten. Dat moet je inmiddels toch wel weten.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht, maar ik hoorde gewoon zo vaak van Rez en Etsu, dat Jordy homo was.![]()
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht, maar ik hoorde gewoon zo vaak van Rez en Etsu, dat Jordy homo was.![]()
Je bent zelf een idioot.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Rez en Etsu zijn gewoon een stel idioten. Dat moet je inmiddels toch wel weten.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:51 schreef msacras het volgende:
[..]
Echt intens triest
[..]
Dat staat het toch altijd?
Maar nee, dat had ik eerst ook, of dat berichten helemaal niet op je lockscreen komen en je dus het niet doorhebt als je een appje hebt -_-
Ja maar je zei wel vaak dat je Jordy leuker vond, of hij jou of dat je met hem ging neuken enzo, vond ik best wel gay zeg maar.quote:
Ik heb over uitgehuild om het feit dat je me niet meer ziet.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]Dat krijg ik ook vaak te horen.
![]()
[..]
Nee, even in de spiegel kijken eerst, dan kan ik verder huilen.
quote:Op maandag 1 juli 2013 23:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar je zei wel vaak dat je Jordy leuker vond, of hij jou of dat je met hem ging neuken enzo, vond ik best wel gay zeg maar.
Crack die shit.quote:Op maandag 1 juli 2013 23:52 schreef Crack_ het volgende:
YEAHHEHE vakantie. Tentamen ging volgens mij wel oké.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |