omg kwijlquote:Op maandag 1 juli 2013 21:58 schreef Pastapipos het volgende:
Bij deze maak ik het goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
90 denk ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
HELP
hoeveel cm zou het zijn van het wijnrek tot aan het einde van de verwarming?
ik heb geen meetlint en wil een kast kopen want dit ziet er armoedig uit
[ afbeelding ]
Meet met je tv -> Steeds aftekenen -> 1 inch = 2,54 cm -> Aantal inch * 2,54 -> Aantal cm * aantal tv's = Afstand.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
HELP
hoeveel cm zou het zijn van het wijnrek tot aan het einde van de verwarming?
ik heb geen meetlint en wil een kast kopen want dit ziet er armoedig uit
[ afbeelding ]
Ze is wel een vrouw hè.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Meet met je tv -> Steeds aftekenen -> 1 inch = 2,54 cm -> Aantal inch * 2,54 -> Aantal cm * aantal tv's = Afstand.
Easy.
Piemol oftewel penis.quote:
Dat is de diagonaal van de tv he, wss is dat vervormd in verhouding tot foto. Zal iets van 1,25m ofzo zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Meet met je tv -> Steeds aftekenen -> 1 inch = 2,54 cm -> Aantal inch * 2,54 -> Aantal cm * aantal tv's = Afstand.
Easy.
Ze heeft toch geen meetlint, dus hoe kan ze d'r tv meten?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Easy.
het is 110 ongeveer.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Easy.
Schoenen tegen elkaar zetten met hak tegen teen -> Aantal schoenen meten -> Schoenmaat bepalen en omrekenen naar centimeters.quote:
duidelijkquote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Piemol oftewel penis.
De penis of het lid is het mannelijk geslachtsorgaan, dat gebruikt wordt om urine te lozen en voor seksualiteit, waaronder geslachtsgemeenschap, al of niet voor voortplanting.
20 cm ernaast, niet slecht.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het is 110 ongeveer.
dat lack tafeltje is 50 volgens mij.
Je weet toch hoeveel inch je tv is, of niet dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze heeft toch geen meetlint, dus hoe kan ze d'r tv meten?
kijk hoe oud dit ding isquote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je weet toch hoeveel inch je tv is, of niet dan?
Ik zou niet weten hoeveel inch m'n tv is.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je weet toch hoeveel inch je tv is, of niet dan?
Mens, draai gewoon zo'n Lackpootje eruit en ta-dahquote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kijk hoe oud dit ding istuurlijk weet ik dat niet
Je weet het toch ook van jezelf?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kijk hoe oud dit ding istuurlijk weet ik dat niet
Ik zou haar al die keren rakenquote:Op maandag 1 juli 2013 22:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Deze is nou al wel 10 keer langs gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |