Voor een autoquote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
je ouders' huis verkopen [ afbeelding ]
Gewoon leven in de auto toch.quote:
Ik vind de A8 niet zo mijn ding maar hij is zeker niet onaardigquote:
Ik heb gisteren nog allemaal kampers gezienquote:
Hij wilde niet.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ook, genaamd pluis![]()
en 3 halve maine's. alleen de oren lijken erop en de lijnen qua vacht enzo, en t gedrag
Hahah een gingerquote:
.... dus ik lijk op een kamperquote:Op maandag 1 juli 2013 21:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik heb gisteren nog allemaal kampers gezien![]()
Kwam ook nog een meisje tegen die me zo erg aan jou deed denken maar dan met bruin haar
Nee was een ander meisjequote:
o okequote:Op maandag 1 juli 2013 21:57 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nee was een ander meisjeWas gewoon een tent met 1/3 vol kampers ofzo
omg kwijlquote:Op maandag 1 juli 2013 21:58 schreef Pastapipos het volgende:
Bij deze maak ik het goed:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
90 denk ik.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
HELP
hoeveel cm zou het zijn van het wijnrek tot aan het einde van de verwarming?
ik heb geen meetlint en wil een kast kopen want dit ziet er armoedig uit
[ afbeelding ]
Meet met je tv -> Steeds aftekenen -> 1 inch = 2,54 cm -> Aantal inch * 2,54 -> Aantal cm * aantal tv's = Afstand.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
HELP
hoeveel cm zou het zijn van het wijnrek tot aan het einde van de verwarming?
ik heb geen meetlint en wil een kast kopen want dit ziet er armoedig uit
[ afbeelding ]
Ze is wel een vrouw hè.quote:Op maandag 1 juli 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Meet met je tv -> Steeds aftekenen -> 1 inch = 2,54 cm -> Aantal inch * 2,54 -> Aantal cm * aantal tv's = Afstand.
Easy.
Piemol oftewel penis.quote:
Dat is de diagonaal van de tv he, wss is dat vervormd in verhouding tot foto. Zal iets van 1,25m ofzo zijnquote:Op maandag 1 juli 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Meet met je tv -> Steeds aftekenen -> 1 inch = 2,54 cm -> Aantal inch * 2,54 -> Aantal cm * aantal tv's = Afstand.
Easy.
Ze heeft toch geen meetlint, dus hoe kan ze d'r tv meten?quote:Op maandag 1 juli 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Easy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |