Echt? heb je je ribba al?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat kan ook.
Ja? Ik kan heus wel autorijden
Door de rommel? zoveel rommel is er niet eensquote:Op maandag 1 juli 2013 21:36 schreef Zomerwiet het volgende:
[..]
Je verjaagt ze op die manier wel uit je (imho prachtige) kamer.
Ja man, neon en shit. Dikke blasters achterinquote:
Woon je ook aan een drukke straat?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar ik heb dakraam. Gwn in zomer me lul uitgooie iedereen kijke mooi man xdxd
Voor hen al genoegquote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Door de rommel? zoveel rommel is er niet eensenige wat ik zie zijn een paar verhuisdozen die ik nog nergens kwijt kan, een fles cola en wat los haar spul
Mijn fiets is echt een beestquote:Op maandag 1 juli 2013 21:41 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Rustig aan, daar heb je de leeftijd nog niet voor. Zie eerst de fiets maar eens onder controle te krijgen zonder zijwieltjes.
Nee, maar kan wel rijdenquote:
staat in de koelkast naast de eggs en de couscous naast de kwarkquote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef Rodawa het volgende:
Even eten naar binnen gooien. Hezdunnah heeft me niks gebracht.
quote:
ja hoor, op je fietsquote:Op maandag 1 juli 2013 21:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn fiets is echt een beest
[..]
Nee, maar kan wel rijden
Waar woon je nu dan?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
Van 15 juli tot 29 augustus naar Nederland. Lekker lange vakantie
Oogsttijd is pas in augustusquote:Op maandag 1 juli 2013 21:45 schreef hezdunnah het volgende:
Zomerwiet wat heeft de teelt opgeleverd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |