quote:Op maandag 1 juli 2013 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kennis van m'n pa, die dingen zijn loodzwaarhij zei 'als je ze zelf naar boven kan tillen krijg je ze gratis'
et voila
doe ik ook altijd thuis, altijd vechten met mn zusje en moeder, ik moet de muur maar eens over vervenquote:Op maandag 1 juli 2013 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik heb een hoekbank dus ik zit altijd languit op het 'langste' deel zegmaar.
[..]
kennis van m'n pa, die dingen zijn loodzwaarhij zei 'als je ze zelf naar boven kan tillen krijg je ze gratis'
et voila
hoe is dit relevant aan mijn postquote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
doe ik ook altijd thuis, altijd vechten met mn zusje en moeder, ik moet de muur maar eens over verven
dat ik op het lange deel van de bank zitquote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoe is dit relevant aan mijn post
Accord CE2. Blaas gwn station tog.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus je moet de muur oververven omdat je op het langste deel zit?quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
dat ik op het lange deel van de bank zit
Dat is zielig.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef Pastapipos het volgende:
Gisteren in mcdrive betaalden we met 100euro, kregen we bijna 80 terug.
"Hahahahh loopt ze haar maandloon weg te geven"
Die kop van mcdrive meisje
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Accord CE2. Blaas gwn station tog.sowwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt een GriekenautoArie is net weg en die nigger belt me op
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Accord CE2. Blaas gwn station tog.waar is de rest van het gezinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee vanwege de ruzie vloeit er nog wel eens bloedquote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
dus je moet de muur oververven omdat je op het langste deel zit?
wat
Wel een beetje, maar het was in deventer. Zit vol kampersquote:
ahhh, lulligquote:Op maandag 1 juli 2013 21:24 schreef Pastapipos het volgende:
Gisteren in mcdrive betaalden we met 100euro, kregen we bijna 80 terug.
"Hahahahh loopt ze haar maandloon weg te geven"
Die kop van mcdrive meisje
Bitch pls, menig student wenst de grootte van mijn kamer te hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:25 schreef Rodawa het volgende:
Die Accord is groter dan DV's kamer.
Kreeg wederom een stijfje van die auto.
Ja, ik ken Deventer. 4,5 jaar een meisje gehad.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wel een beetje, maar het was in deventer. Zit vol kampers
Ik wil je wel helpen.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Deze grap, elk familielid heeft hem gemaakt.
Menig zelfrespecterende man wenst zo'n auto te hebben.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bitch pls, menig student wenst de grootte van mijn kamer te hebben.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Bitch pls, menig student wenst de grootte van mijn kamer te hebben.
quote:Op maandag 1 juli 2013 21:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Menig zelfrespecterende man van 35 jaar en ouder wenst zo'n auto te hebben.
Jij denkt dat ik klaar ben voor het vaderschap? Ik kan mijn kat nog niet eens fatsoenlijk eten geven.quote:
Dat kunnen al die Marokkanen die op hun 18e al vader zijn ook nietquote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik klaar ben voor het vaderschap? Ik kan mijn kat nog niet eens fatsoenlijk eten geven.
Wie praat over verzorgen. Ik heb het over het vullen van de auto.quote:Op maandag 1 juli 2013 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik klaar ben voor het vaderschap? Ik kan mijn kat nog niet eens fatsoenlijk eten geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |